Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 6:08 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2016 5:48 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Natuurlijk. Maar ik herhaal: nog altijd niet te vinden op de site van het circus! Evenmin als foto's van de betreffende artiesten.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2016 7:04 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Didier schreef:
Natuurlijk. Maar ik herhaal: nog altijd niet te vinden op de site van het circus! Evenmin als foto's van de betreffende artiesten.


De gemiddelde Nederlander boeit het niet of er nu Jantje of Pietje als acrobaat optreedt.... de namen zijn voor de circusliefhebbers leuk om een keus te maken uit de vele kerstcircussen maar weet zelf wel uit ervaring dat mensen ook wel komen zonder de namen erbij te zetten op een website of persbericht.

Als Truus uit Delft naar het circus wil kiest ze het circus uit wat voor haar het dichtste bij is en niet vanwege The Diorios in de Motorglobe (waar vaak geen echte diorio meer in zit omdat er inmiddels meerdere en vele troupe diorios zijn)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di dec 13, 2016 2:30 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Ja hoor, dat schreef ik ook al, dat de 'liefhebbers' meer vragen dan het doorsnee publiek.
Maar er spelen nog wel andere zaken. Zoals bijvoorbeeld of er dieren (en wat voor) te zien zijn in een voorstelling.
Ik hoor het Milko nog roepen: zonder dieren en paarden in het bijzonder geen circus!
Zou het dan nu -tien dagen voor het begin!- niet eens tijd worden op de eigen website, waar kandidaat-bezoekers hartelijk welkom zijn indien ze kaarten willen aanschaffen, te vermelden wie er met wat voor dieren komen optreden?
Namen zijn totaal niet te vinden, afbeeldingen van artiesten beperkt en in het geheel geen dier te zien!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di dec 13, 2016 6:11 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jul 04, 2016 11:54 am
Berichten: 288
MartijnH schreef:
Didier schreef:
Natuurlijk. Maar ik herhaal: nog altijd niet te vinden op de site van het circus! Evenmin als foto's van de betreffende artiesten.


De gemiddelde Nederlander boeit het niet of er nu Jantje of Pietje als acrobaat optreedt.... de namen zijn voor de circusliefhebbers leuk om een keus te maken uit de vele kerstcircussen maar weet zelf wel uit ervaring dat mensen ook wel komen zonder de namen erbij te zetten op een website of persbericht.

Als Truus uit Delft naar het circus wil kiest ze het circus uit wat voor haar het dichtste bij is en niet vanwege The Diorios in de Motorglobe (waar vaak geen echte diorio meer in zit omdat er inmiddels meerdere en vele troupe diorios zijn)


Op zich heb je wel gelijk, maar de bezoekers willen wel graag weten of er bv dieren komen of een rad des doods of een act met motors in een globe.
Maar of een artiest nou piet, manuel of romanof heet zal ze dan wel weer een biet wezen, want dat zegt ze idd niks.
Verder heb ik geen contact met Milko, maar ik neem aan dat er ongetwijfeld wel forumleden zijn die zijn persoonlijke nummer hebben,
dus dat die dan even een belletje pleegt en dan even hier laat weten wat de laatste stand van zaken is.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 14, 2016 1:06 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5362
Locatie: Belgie
Klopt, wij wachten in spanning af Didier ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 14, 2016 3:55 pm 
Offline

Lid geworden op: di nov 01, 2016 5:51 pm
Berichten: 348
Vanmiddag even naar Haarlem gereden.
De kassa-trailer vond inmiddels een goed plaatsje op de parking, evenals een gehuurde heftruck.
Morgen vangt, zoals jullie wellicht weten, de opbouw aan - en slaat Gerard Joling ''de eerste paal''.

Mediabericht d.d. 5 december 2016:
Gerard Joling slaat eerste paal Kerstcircus Herman Renz Haarlem Haarlem
Bij Circus Herman Renz zal Gerard Joling op donderdag 15 december de eerste paal van de nieuwe tent van het 25ste kerstcircus van Circus Herman Renz de grond in slaan. Vanaf vrijdag 23 december draaien de kerstvoorstellingen...

_________________
Zand, Zaagsel, Mensen, Dieren en Sensaties: wat een heerlijkheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 14, 2016 4:04 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Stalknecht schreef:

Citeer:
Op zich heb je wel gelijk, maar de bezoekers willen wel graag weten of er bv dieren komen of een rad des doods of een act met motors in een globe.


En ik daarvoor:

Citeer:
Namen zijn totaal niet te vinden, afbeeldingen van artiesten beperkt en in het geheel geen dier te zien!


En dus kunnen we concluderen dat we het roerend eens zijn!
Ook dat mag gerust vermeld in de analen van de circuswereld!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 14, 2016 4:16 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Citeer:
Mediabericht d.d. 5 december 2016:
Gerard Joling slaat eerste paal Kerstcircus Herman Renz Haarlem Haarlem
Bij Circus Herman Renz zal Gerard Joling op donderdag 15 december de eerste paal van de nieuwe tent van het 25ste kerstcircus van Circus Herman Renz de grond in slaan.


Ondanks dat hier geen tijdstip vermeld staat heb ik bij geruchte vernomen dat deze eerste steenlegging, paalslag of ankerwerping later zal plaatsvinden dan oorspronkelijk de bedoeling was.
Dit vanwege de uitvaartdienst en begrafenis van Joop Braakhekke, die beide een besloten karakter kennen. Exacte tijdstippen zijn evenmin bekend.
En dus wordt het ook in Haarlem wellicht afwachten geblazen.....

Het is daardoor niet uitgesloten dat de handeling van Joling van symbolische aard zal zijn.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.