Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 4:32 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo jan 20, 2016 10:04 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Tsja, als je een ongefundeerd bericht de wereld in helpt dan kun je verwachten dat daar aan getwijfeld gaat worden, en er commentaar op komt. Hoe ongefundeerder, hoe meer commentaar.
Uiteindelijk moet de tijd het leren.
Als je beweert dat Patricia Paay zwanger is, dan kunnen we dat met z'n allen gaan lopen ontkennen, maar het echte ongelijk komt na een aantal maanden vanzelf. (of niet, dat weet je tegenwoordig maar nooit)

Misschien een idee voor een aparte rubriek "geruchtenmachine". Ga ik eens serieus over denken. Zodra een gerucht bevestigd is, kunnen we het verplaatsen naar een andere rubriek waar het thuishoort.
En tot zolang blijft een gerucht een gerucht.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 20, 2016 11:50 am 
heuvels schreef:
Tsja, als je een ongefundeerd bericht de wereld in helpt dan kun je verwachten dat daar aan getwijfeld gaat worden, en er commentaar op komt. Hoe ongefundeerder, hoe meer commentaar.

Commentaar is prima, maar de manier waarop je huisbitch dat doet, is gewoon het grote probleem waar veel forummers zich mateloos aan storen,
dus daar moet eens aan gewerkt worden, en dat kan alleen jij, want jij alleen kan hem tot de orde roepen door eens met een ban te dreigen.
Je verwacht van andere forummers ook dat ze zich gedragen, dus mogen je forummers dan ook verwachten dat je huisbitch z'n eigen gedraagt?

Citeer:
Uiteindelijk moet de tijd het leren.
Als je beweert dat Patricia Paay zwanger is, dan kunnen we dat met z'n allen gaan lopen ontkennen, maar het echte ongelijk komt na een aantal maanden vanzelf. (of niet, dat weet je tegenwoordig maar nooit)


Als je beweerd dat Robert Ronday met een eigen circus komt, dan kunnen we dat met z'n allen gaan lopen ontkennen, maar het echte ongelijk komt na een aantal maanden vanzelf.


Citeer:
Misschien een idee voor een aparte rubriek "geruchtenmachine". .

???? Ken jij je eigen forum niet eens?
viewtopic.php?f=4&t=6159

Citeer:
Ga ik eens serieus over denken. Zodra een gerucht bevestigd is, kunnen we het verplaatsen naar een andere rubriek waar het thuishoort

Nee, een gerucht kun je niet bevestigen, want dan is het geen gerucht meer!

Citeer:
En tot zolang blijft een gerucht een gerucht.

Eindelijk snap je het!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 20, 2016 12:04 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
circusfan schreef:
Commentaar is prima, maar de manier waarop je huisbitch dat doet, is gewoon het grote probleem waar veel forummers zich mateloos aan storen,
dus daar moet eens aan gewerkt worden, en dat kan alleen jij, want jij alleen kan hem tot de orde roepen door eens met een ban te dreigen.
Je verwacht van andere forummers ook dat ze zich gedragen, dus mogen je forummers dan ook verwachten dat je huisbitch z'n eigen gedraagt?
Jij begint anders knap vervelend te worden vanuit je boerka. Je blijft maar doormekkeren over ouwe koeien. Ga nog maar eens klagen als je volgende pennenvrucht onterecht de grond wordt ingeboord. En als je de confrontatie blijft zoeken moet ik ingrijpen, zij het met tegenzin.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 20, 2016 1:35 pm 
heuvels schreef:
circusfan schreef:
Commentaar is prima, maar de manier waarop je huisbitch dat doet, is gewoon het grote probleem waar veel forummers zich mateloos aan storen,
dus daar moet eens aan gewerkt worden, en dat kan alleen jij, want jij alleen kan hem tot de orde roepen door eens met een ban te dreigen.
Je verwacht van andere forummers ook dat ze zich gedragen, dus mogen je forummers dan ook verwachten dat je huisbitch z'n eigen gedraagt?
Jij begint anders knap vervelend te worden vanuit je boerka. Je blijft maar doormekkeren over ouwe koeien. Ga nog maar eens klagen als je volgende pennenvrucht onterecht de grond wordt ingeboord. En als je de confrontatie blijft zoeken moet ik ingrijpen, zij het met tegenzin.


Oh heeft je huisbitch dan het alleenrecht om de confrontatie op te zoeken met z'n grote smoel?
Hier nog een voorbeeltje:

viewtopic.php?f=4&t=6353

Omdat hem verzocht is om in een ander topic niet te reageren, gaat meneer hier maar verder met steken onder water uit te delen,
want hij zal en moet z'n vijanden kleineren en afzeiken. Daarbij gaat hij ook nog eens voor anderen spreken door woorden
te gebruiken als 'we allemaal", dus is het soms verplicht om eerst je berichten aan hem voor te leggen om te horen
of het zijn goedkeuring wel kan wegdragen?
Ik had het bericht nog niet eerder gelezen, dus waar is het dan voor nodig om te roepen dat het al eens geplaatst is geweest
en "we" er dus niet op zitten te wachten?
Ik heb je dan ook in het verleden via pm verzocht om iets aan zijn grote smoel te doen, en je doet er niks aan, maar je komt
wel janken als zijn misselijke gedrag ter sprake word gebracht, en ga je nu zelfs lopen dreigen met maatregelen?
Ik zou zeggen, weet je wat die bitch eens nodig heeft?

DIT!
Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 20, 2016 1:43 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Forumlid circusfan is zich voor onbepaalde tijd aan het beraden.
Dit is pas de tweede keer in het bestaan van het forum dat ik een lid heb moeten blokkeren.
Helaas was dit nodig.....

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jan 22, 2016 4:22 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:34 am
Berichten: 436
Locatie: Yerseke
hiep hoi ik was de eerste


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.