Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 10:20 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Belly Wien - Programma 2015
BerichtGeplaatst: di feb 10, 2015 5:11 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Belly Wien

Programma 2015

Marlon Zinnecker - Paarden , Pony's , Kamelen
Duo Sifolini - Rad des Doods
Angelo Chaves - Clownerie
Desiré Chaves - Handstandacrobate
Mandy Zinnecker - Acrobatiek in de Lucht , Draadacrobatiek
Masquerade - Quick Change
Aron Zinnecker - Jongleur

Kevin Van Geet - Spreekstalmeester

De tijgers ontbreken momenteel nog op de site waar ze eerder deze week nog wel vermeld worden.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di feb 10, 2015 5:26 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Mooie foto van die handstandjuffrouw:

Afbeelding

en de clown:

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo feb 11, 2015 3:41 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Citeer:
De tijgers ontbreken momenteel nog op de site waar ze eerder deze week nog wel vermeld worden.


Gelukkig hebben ze een jonge actieve Nederlandstalige PR-man in dienst die ons hierover ongetwijfeld opheldering zal kunnen verschaffen.

Want wat we nu kunnen is uitsluitend gissen. En koffiedikkijken:
Mogelijkheid A. - Er is overeenstemming bereikt en de tijgers gaan naar een nader bekend te maken opvangcentrum.
Mogelijkheid B. - De tijgers zijn met het oog op een eventueel verbod in Nederland verkocht aan een buitenlands circus.
Mogelijkheid C. - Ze kregen allemaal de tijgergriep en zijn spontaan overleden.
Mogelijkheid D. - Om tactische redenen (zoals het vermijden van overbodige discussies en negatieve publiciteit) zijn de tijgers als programmaonderdeel op de site verwijderd, maar treden zolang het is toegestaan normaal op.
Mogelijkheid E. - Dompteur Roman Zinnecker is dit komend seizoen met zijn prachtige dieren te zien bij een ander circus dat in het buitenland reist. Uitgezonderd België.
Mogelijkheid F. - Door de lezer zelf in te vullen.......

Deels giswerk en deels afkomstig uit het roddelcircuit.
Met name die voorlaatste optie is reëler dan u wellicht zou denken.
Overigens ontbreken op het vermelde programma ook de exotische dieren. Wellicht mogen die ook mee 'op werkvakantie'.
Waarmee ze dan gelijk de term 'dierenrijkste' ook wel kunnen schrappen....

Maar gelukkig is dit circus veééél actiever op bijvoorbeeld facebook (zelfs een negatief verhaal over paardenvergiftiging in Spanje kreeg nog bijna 50 likjes!) dan hier.
Ook daarop is op dit moment echter nog niets te vinden.....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo feb 11, 2015 9:56 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 27, 2011 9:00 pm
Berichten: 85
Aanhakend op deze opvallende ontwikkeling herinner ik mij nu een uitspraak van Roman Zinnecker tijdens een interview van een flink aantal jaren geleden. Hij vertrouwde de journalist toen toe dat zijn toekomstdroom is om ooit met zijn circus door Amerika te toeren. Kortom een perfecte timing nu voor het aangehaalde scenario E. Ik geloof hier ook wel in en denk tevens dat hij het Amerikaanse publiek wel aanspreekt. Ik ken weinig mensen die zo'n charismatische uitstraling hebben als hem. Jammer voor ons hier natuurlijk, maar ik gun het hem wel. Hoewel ik de wilde dieren zal missen, lijkt het programma zoals ze het nu presenteren mij nog zeker de moeite waard om Belly Wien te bezoeken in 2015.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo feb 11, 2015 10:03 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Het enige dat zeker is, is dat alles nog onzeker is.

Mogelijkheid D ligt het meest voor de hand, maar men zal als september in zicht komt ongetwijfeld een andere mogelijkheid achter de hand hebben..

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do feb 12, 2015 4:33 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Persoonlijk denk ik niet dat ze tot september zullen gaan wachten en het er maar op aan laten komen. Het is dan, mocht de wet er ongeschonden doorkomen -wat ik nog ernstig betwijfel- midden in het seizoen en bijzonder ongunstig om een programma ten dele te veranderen. Dus is het logischer dat dit aan het begin van een seizoen gebeurt.
Wat de reactie van Lodewijk betreft, ik heb in de loop der jaren al de meest uiteenlopende mogelijkheden gehoord, van Spanje tot aan Abu Dhabi toe!
Dat laatste moet je niet aan denken! Want warm is leuk maar dagelijks zinderende hitte verveelt wel heel snel! En dan verlang je razendsnel terug naar een heerlijke Hollandse regenbui!
Roman wist iedereen ervan te overtuigen dat het serieus was, er werden zelfs al vliegtickets besproken! Totdat bleek dat het één van zijn met volle overtuiging gebrachte grappen betrof!
En Amerika zal een wensdroom zijn, zeker na de buitenkans die René Casselli daar liet liggen (en waar iedereen in dat wereldje echt wel van op de hoogte is), maar men weet ook wel dat het daar met roofdieren tegenwoordig niet zo eenvoudig meer ligt. En bovendien zal hij toch wel op niet al te grote afstand Belly Wien in ons land in de gaten willen houden, ondanks dat hij daar uitstekende plaatsvervangers heeft.
Over de mogelijkheid is in ieder geval wel serieus gesproken, al weet je natuurlijk nooit of dit ook niet in de categorie 'grote grappen' thuis hoort....!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za feb 14, 2015 1:17 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Nieuws via de site van het circus: er heeft een nieuwe raamposter het licht gezien:

Afbeelding

Een mooi ontwerp. En redelijk uniek, want ik kan me geen eerdere uiting op dit niveau herinneren zonder dat de aanvangstijden zijn vermeld.
Zal wel verband houden met de modern times, gewoon iedereen dwingen daar via een ander medium achter te komen.
Voor een deel zal dat vast wel lukken, maar ik denk niet in alle gevallen.
De tijd zal het leren....


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.