Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 11:57 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Circus Renaissance 2013
BerichtGeplaatst: wo jun 12, 2013 11:29 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
De show vandaag voor de 2e keer gezien.

Paar dingen die mij positie opvielen:

- Kamelen werken nu al veel vlotter als in den Bosch
- Koeien werken goed onder leiding van Antonie Teuteberg
- De Vrouwelijke Clown die niks toevoegde bij de Rastelli's is inmiddels uit het nummer verdwenen

De show verloopt vlot en is goed te noemen, Vasallo's hebben zéér goede nummers en ook de Rastelli's komen goed aan bij het publiek.


- Ferry Torrez was vandaag aanwezig in Eindhoven , mooi nummer alleen jammer dat het voor veel Chaos in de tent zorgt

Heb ook nog wat foto's die ik later met jullie deel, op mijn facebook zijn ze reeds te zien.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Renaissance 2013
BerichtGeplaatst: vr jun 14, 2013 6:05 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mei 07, 2010 5:52 pm
Berichten: 329
Locatie: Doetinchem
circusmeisje schreef:
Bedankt voor je reactie!
Veel van wat ik schreef blijkt dus wel te kloppen.
Ja, en dan zijn er ook nog circussen die geen waarde hechten aan de landelijke vermelding van speelplaatsen en -data en denken dat uitsluitend publiciteit ter plaatse voldoende is! Maar dit geldt niet voor Renaissance hoor!

Had maar even vooraf gemeld dat je per trein ging.
In voorkomende gevallen is het handig om lid te zijn van OV-fiets.
Kost iets van een tientje per jaar en dan huur je op zo'n 150 plaatsen in het hele land een fiets (vast wel eens gezien, van die geel-blauwe) voor € 3.15 per 24 uur.
Zowel bij station Westervoort als Duiven te vinden in fietskluizen. Binnen vijf minuten had je op het circusterrein gestaan!



En er was in die week ook nog avondvierdaagse.

_________________
Henk Onstenk
(circusliefhebber)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Renaissance 2013
BerichtGeplaatst: di jun 18, 2013 4:27 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Ja, er is tegenwoordig altijd en overal wel wat....
Je wilt niet weten hoeveel evenementen er het afgelopen weekend tegelijk waren, van Pinkpop tot Oerol, maar dan overal in het hele land.
En dan nog eens 220.000 mensen naar Volkel, om maar iets te noemen! Voor een wedstrijdje atoombomzoeken...

Wat dat betreft zou je er moedeloos van worden.....

Tenzij vooraf wordt geregeld dat die avondvierdaagse eindigt in of bij de circustent! Of de route er dwars doorheen loopt!
Inspelen op de actualiteit, ook bij het maken van propaganda, is belangrijker dan ooit.
Alle deelnemers een vrijkaartje aan de finish?


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Renaissance 2013
BerichtGeplaatst: zo sep 01, 2013 3:33 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Woensdag 28 augustus bezochten we de première in Vlaardingen. Viervoudig arrangement: leuk boottochtje vanuit Maassluis, lekker hapje eten bij Boris Beer aan de haven, circusbezoek en fotografeer-hobby.

Afbeelding

De tent was stampvol met een grote rij mensen die er niet in konden en kun kaarten omwisselden voor een andere dag. Gelukkig zonder wanklanken. Dit kwam ook doordat het terrein aan de krappe kant is en de restauratie in de grote tent moest staan, waardoor een tribune minder.

De stemming zat er al gauw goed in, mede door de leuke reprises van mr. Dalmatin (en junior). De feeststemming bleef tot het einde, alleen Ferry Torrez zorgde met zijn reptielen voor enige roering in de tent.

De show is grotendeels gelijk aan die welke wij in Rotterdam zagen, slechts enige details verschilden. Meest in het oog sprong het nieuwe "kapsel" van Alberto. Gevolg van een weddenschap? :clown

De foto's moeten het verhaal maar verder vertellen. Het publiek vond het allemaal geweldig...
http://www.circusforum.nl/album/displa ... play_media

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Renaissance 2013
BerichtGeplaatst: ma sep 02, 2013 6:52 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Mooie foto's weer Sjaak. Presenteert Tonie de koeien nog? Of is hij al weer in Dordt voor de voorbereidingen van hun eigen Wintercircus Royal?


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Renaissance 2013
BerichtGeplaatst: ma sep 02, 2013 6:58 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Yoshi Berends schreef:
Mooie foto's weer Sjaak. Presenteert Tonie de koeien nog? Of is hij al weer in Dordt voor de voorbereidingen van hun eigen Wintercircus Royal?
Geen Tonie gezien hoor, Alberto deed de koeien.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Renaissance 2013
BerichtGeplaatst: ma sep 02, 2013 8:12 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Dan is Tonie weer weg. Tonie heeft een tijdje de koeien gepresenteerd. Ook Joop heeft een tijdje mee gereist. Zag hem nog rijden in een busje van Renaissance toen ze in Apeldoorn waren. Hieronder nog een link van www.circus-online.de waar foto's te zien zijn waar Tonie met de koeien werkt.

Link: https://plus.google.com/photos/10185153 ... 1833405688


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Renaissance 2013
BerichtGeplaatst: ma sep 02, 2013 8:21 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo mei 28, 2006 1:06 pm
Berichten: 217
Locatie: Papendrecht
Tonie deed een paar maal op vrijdag de koeien en de kamelen omdat dan Alberto met wat mensen een feest tent in Belgie opbouwde voor een tv show aldaar.
Dus als Sjaak op woensdag was zal Alberto zelf de koeien hebben gedaan.

_________________
May all your days be circus days


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Renaissance 2013
BerichtGeplaatst: di sep 03, 2013 4:52 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Dankje voor de info! Maar Joop en Tonie hebben toch wel een tijdje meegereisd? O heb ik dat mis?


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Renaissance 2013
BerichtGeplaatst: di sep 03, 2013 5:08 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Yoshi Berends schreef:
Dankje voor de info! Maar Joop en Tonie hebben toch wel een tijdje meegereisd? O heb ik dat mis?
Joop en Alberto zijn volle neven van elkaar, dus dat is niet zo vreemd. Vandaar ook de samenwerking met de tenten.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Renaissance 2013
BerichtGeplaatst: di sep 03, 2013 5:34 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Ik wist inderdaad dat ze neven waren. Alberto heeft afgelopen jaar ook de voortent in Dordrecht opgebouwd hij is duidelijk te zien in een van de Afleveringen van de docusoap. Veder heb ik mijn kaartjes al bestelt voor de 25 editie van het Dordts Wintercircus Royal. Want het is me erg goed bevallen vorige jaar bij Joop en Tonie!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.