Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 6:47 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Circus Renaissance in Breda
BerichtGeplaatst: ma sep 09, 2013 7:17 pm 
Offline

Lid geworden op: vr dec 09, 2011 5:00 pm
Berichten: 179
In de tweede week van september treedt Circus Renaissance nog op in Breda. Ik ben dit weekeinde gaan kijken. Het circus heeft de mooiste entree van alle branchegenoten (zie voor foto's mijn facebookpagina), hetgeen recht deed aan de goede show. Ieder jaar verlaten artiesten de show en verschijnen nieuwe acts in de piste; een bewuste keuze. Het equilibristenduo Vasalo is tot mijn genoegen gebleven evenals de vriendelijke sterke man Youssef (ik hoop dat ik zijn naam goed spel) en directeur Althoffs koeiendressuur. Nieuw zijn Mr Dalmatin met dalmatiërs en poedels die een voltigenummer uitvoeren op een dwergpony. Eveneens nieuw bij Renaissance zijn de Rastellieclowns, die een uitgebreid arsenaal aan ontploffende of uiteenspringende muziekinstrumenten hebben. Dalmatins echtgenote Dzerassa heeft Carmen Murariu opgevolgd als zweefdoekartieste van het circus; een erg mooi nummer, al mis ik de saxofoonspelende Denis Stoliarov. Fenomenaal zijn de acrobaten Andrzey en Tomasz met een main a main; het werd heel stil in de tent toen zij optraden. Niet alleen door de mysterieuze sfeer rond hun optreden maar ook door hun knappe techniek. Het was een heerlijke zaterdagmiddag - ik krijg altijd een brok in mijn keel bij dit circus tijdens de Einlass en Grande Finale. Renaissance, bedankt!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.