Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 11:39 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr jun 20, 2014 3:52 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Voor de mensen die nog denken dat het voor al een programma met clowns en vartietè is, ik ben gisteren avond geweest en ik had het totaal verkeerd. Het was een topprogramma met springplank, antipode, koorddansers, tempojonglage, trapeze enz.
Het al bekende duo Vassallo met hun geweldige draadnummer met onderandere de spagaat en fietsen op een slap koord, hun geweldige antipode/evenwichtsnummer waar Harald een ladder in balance houd terwijl zijn partner een sterk staaltje handstand acrobatiek laat zien, tenslotte zijn laddernummer, ook zeer goed. Hij balanceerde (op zijn handen) op verschillende ladders en jongleerde tenslotte staan òp een ladder met vier tennisracket's. Top nummers. Het hoogte punt van de show vind ik het springplanknummer op her einde. In maffia stijl bragten zij een spectaculair nummer met o.a de drievoudige salto voorwaards en de dubbele salto op iemands schouders. Dit nummer werd uitgevoerd door een trio. Het nummer viel goed want het publiek ging uit zijn dak. Een vrouw(die volgens mij Adel heette) had twee goede lucht acrobatieknummers: in het eerste deel van de show een sensationeel trapeze nummer. Op het begin aan de stilhangende trapeze, maar de act ging al snel over in een tempovol swingtrapeze nummer. Ondanks de iets mindere spannings opbouw en een beetje korte act was hij sensationeel. De rook die een paar meter boven de piste hing gaf een mooi effect. Haar net nummer gelijk na de pauze was mooi afgestemt op de de muziek en zij zorgde voor spectaculaire houdingen in de lucht. Ook liet zij zich een paar keer risicovol naar beneden glijden. De clowernie was leuk maar op geven moment misschien nèt iets te veel van het goede maar met zijn reprises maakte hij het iedereen wel naar zijn zin. Ook kon hij goed jongleren: met golfstick's, balletjes en zelfs brandende hoepeltjes, hij deed het gewoon. Als laatse act voor de pauze was het de beurt aan magic Joost. Hij bracht heel goede trics zoals de brandende spijlen, vastgebonden aan en hek en met zijn assistente omwisselen van plek of uit een lege kooi mensen toveren. Hij had trics die bijv. Hans Klok ook gebruikt maar dan veel minder snel. Ook hoe hij zijn act presenteerde leek op hoe Hans Klok het doet maar ook dit was veel minder. Verder nog een geweldige jongleer act, een van de betere maar de jongleur had iets te veel ego's en de act duurde te lang. Ook antipode, lang niet het niveau van bijv. de Lester Sisters of Tamara maar toen zij met luchtgevende doeken de lucht in ging gaf het en mooi effect. Een goed programma dat als het goed is nog tot Augustus door reisd. Bravo Renaissance! =o=


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jun 20, 2014 4:15 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Nou kijk, daar hebben we tenminste iets aan! Een ooggetuigenverslag van onze spion in de directe omgeving!
Ik dacht eerder al: van Nieuwerkerk naar Capelle moet haast te doen zijn! Desnoods op de fiets!

Mooi dus, en al helemaal dat ze door gaan reizen met deze voorstelling!
Wie weet komt het dan allemaal weer goed....!
Benieuwd naar de eerste openbare voorstellingsplaats!

(Nog wel benieuwd hoe je binnen kwam. Als bejaarde-jongere? Als jong-dementerende? Of stiekem onder het zeil doorgeglipt?)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jun 20, 2014 4:44 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Ik was s 'middags al op de fiets naar Capelle geweest om gewoon even op het terrein te kijken. Daar liep ik Alberto tegen het lijf en de toen had ik geluk..... :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jun 20, 2014 4:47 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Was Ferry Torrez er ook mijn zijn reptielen?? Waren er nog meer dierenummers??

Hoop echt dat Renaissance nu op tournee gaat... En wat een super cool programma daar in Capelle, En wat een geluk had jij Nik bij die Alberto Althoff.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jun 20, 2014 4:53 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Ik had gehoord dat de reptielen erg suf waren, verder (helaas) geen dierennummers. En Alberto's koeien zitten zoals bekend in Denenmarken


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jun 20, 2014 5:07 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Hoezo, erg suf? Waren ze er nou, of niet? Of waren ze er wel maar te suf om op te treden?
Dat moet je toch haast wel weten!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jun 20, 2014 5:20 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Ze waren er wel maar traden niet op. :cry:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jun 20, 2014 5:32 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Ook maar beter met al die oudjes in de buurt.....
Bovendien houden ze niet zo van taaie hapjes, heb ik gehoord!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jun 20, 2014 5:35 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
er zaten anders wel veel lekkere (klein) kinderen bij...... |o| |o|


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo jun 22, 2014 6:12 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Op de facebook van De Vrijhof nog enkele foto's https://www.facebook.com/vijverhof/photos_stream


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jun 23, 2014 3:47 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Leuk! Wel even zoeken tussen alle foto's, maar dat loont!
Alleen wat is dit nou? Ik schrok me een hoedje!
Op de foto met een nijlpaardwelpje? In deze tijd?
Nog een geluk dat het dier kleertjes aan heeft!

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jun 23, 2014 5:11 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Voor de kleintjes, hij was heel populair bij de voorstelling dat ik er was.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jun 23, 2014 5:42 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
En jij voelde je zeker weer te groot......


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jun 23, 2014 6:48 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Tja, ik wilde de (echte) kleintjes niet laten wachten. :wink:


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.