Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 2:53 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jun 28, 2016 5:22 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
De komst werd elders al aangekondigd, op de site van het Roder Journaal wordt nu ook van de aanwezigheid blijk gegeven, met leuke foto's.
http://www.roderjournaal.nl/evenementen ... rcus-renz/

Norg geniet, en zelf genoot ik zaterdagmiddag mee. Ondanks dat ik ze niet zo lang geleden ook al zag in Zoutkamp (zie viewtopic.php?f=47&t=6789#p53413 - 2e deel!) was het toch weer genieten. Want opnieuw bleek dat een voorstelling nooit exact hetzelfde is....
Carla kreeg haar tros bananen en de kamelen -best slim hoor, ze herkennen je op afstand ook al zien ze me niet eens zo vaak- hun worteltjes en appels. Gekoeld en wel uit de plaatselijke Poiesz Supermarkt (een Fries bedrijf met uitschieters in Drenthe en Groningen), echt pal (paller bestaat niet) tegenover de ingang van het circus. Mooi centraal in het midden van het dorp, die Brinkhofweide, ik schreef er al eens over.
Passen en meten, dat wel voor zo'n groot circus. Afgaande op de weersverwachtingen dan ook zonder staltenten, en dat kon best.
Een week eerder dreven de dieren letterlijk de staltent uit bij een nachtelijke temperatuur van bijna 20 graden!
O, en als het toch ging regenen of onverwachts afkoelde konden de dieren altijd binnen twee tellen in de trailers worden gezet.

Nu besteedt zo'n medium tot tweemaal toe aandacht aan de komst en aanwezigheid van het circus. Mooi, zou je op het eerste gezicht zeggen.
De gedrukte krant van deze week zie ik pas vanavond, maar in die gedrukte versie van vorige week stond echt geen letter over dit feestelijke gebeuren! Door uitsluitend op de site erover te berichten schiet zo'n huis-aan-huisblad wel zijn doel voorbij!
Ik vermoed dat het deze week beter is, de redacteur en fotograaf een beetje kennende.
Maar ja, na afloop een mooi stuk in de krant (zo goed als volledig gebaseerd op het vooraf verstrekte persbericht) levert maar weinig extra klanten op. Geen dus. En dat is jammer.....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.