Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel di apr 16, 2024 4:35 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr nov 04, 2005 10:56 pm 
wat let je dan om een deel van de discussie te verplaatsen?........


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za nov 05, 2005 1:51 am 
Quirico schreef:
wat let je dan om een deel van de discussie te verplaatsen?........

Zegt een volgens mee mede webmaster tegen de webmaster via internet. Kon dit niet via de telefoon, of zijn er spanningsvelden onderling? Wil je erover praten, bel me dan eens, je hebt mijn nummer.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za nov 05, 2005 8:07 am 
Toen ik dit stukje schreef.
Heb ik niet bedacht dat erom een eenvoudig woordje zoveel gediscussieerd zou worden.
En het was geenszins mijn bedoeling om nog meer verwarring te te scheppen in het geheel.
Om deze discussie te stoppen sluit ik deze discussie en er kan dus niet meer op gereageerd worden.

De oplossing ligt natuurlijk niet in het opsplitsen van discussies het forum zou dan een onoverzichtelijk geheel worden. En binnen no-time barsten van verwijzingen.

Daarnaast ben ik het met Hans eens! Wanneer een forumlid iets wil bespreken met een ander en het is persoonlijk doe dit dan indien het kan via e-mail of telefoon en niet via het forum.



Wanneer u een nieuwe discussie over een de jeugdcircussen wil openen kan dit natuurlijk altijd.


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.