Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 3:29 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za jan 25, 2020 4:21 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Afbeelding

Al geruime tijd geleden werd het groots aangekondigd: het bijzonder geslaagde Circus Sijm ging een stapje terug doen teneinde de tijd te besteden aan andersoortige evenementen.
Zo was er vorig jaar al geen reguliere tournee en zal die er ook dit jaar (helaas) niet meer komen.
Kortgeleden werd bekend dat ook het bijzonder succesvolle Wintercircus er voortaan aan moet geloven....
Wat wel doorgang vond en blijft vinden is Circus Alexander met zijn geslaagde voorstellingen voor bepaalde doelgroepen.
Zoals ouderen en anderen in de verzorgende sfeer.

Ook de komst van een speciaal Gaycircus werd al aangekondigd.
En dat komt nu ras naderbij!
Na successen van dit soort circussen in onder meer de Verenigde Staten, Australië en Spanje is de beurt aan ons land.
Op 13 en 14 februari (niet geheel toevallig Valentijnsdag...) vinden de shows -met uitgebreide afterparty!- plaats in Amsterdam.

De locatie is:
Thuishaven
Contactweg 68
1014 BW AMSTERDAM
Te bereiken met:
Bus 22 (halte Contactweg)
Metro 50 (halte Isolatorweg)


Verdere inlichtingen op de site: https://www.gaycircus.nl/

Beide dagen is er een voorstelling om 20.15 uur, gevolgd door een after-party vanaf 23.00 uur.
Kaarten voor beide evenementen op donderdag de 13e zijn nog te koop voor € 65,-
Geeft u niks om circus (onvoorstelbaar, maar goed...) en wilt u uitsluitend nagenieten dan kan dat voor € 22,50.
Dat laatste kan ook op vrijdag de 14e. Maar die dag is de circusvoorstelling helaas UITVERKOCHT!

Wat ik nu niet meer lees maar eerder wel: de show is tevens hetero-vriendelijk.
Maar dat zijn mijn eigen woorden, misschien stond er wel iets anders in dezelfde richting....
Komt er op neer dat andersdenkenden in ieder geval niet bang hoeven te zijn...

De Gaykrant, een toonaangevend medium in dat wereldje, meldde er in december het volgende over: https://www.gaykrant.nl/2019/12/21/gay- ... okje-past/

Gay Circus: De show die niet in een hokje past

Afbeelding

Alex Sijm (43) had als jongetje van 4 jaar een droom: circusdirecteur worden.
Deze droom is inmiddels uitgekomen en jaarlijks maakt hij samen met zijn team drie verschillende producties.
Er worden voorstellingen gespeeld voor families, voor senioren en in de zomermaanden voor toeristen.
Komend jaar bestaat Sijm Circus & Events 20 jaar, reden voor een feestje!
En zo is het idee voor Gay Circus Amsterdam ontstaan.
Een productie waarbij alles uit de kast wordt getrokken.
Op donderdag 13 en vrijdag 14 februari (Valentijnsdag) 2020 wordt op het complex van De Thuishaven in Amsterdam een productie gebracht met 12 ‘roze’ circusacts, dansers, zanger(e)s(sen) en een bijzondere afterparty.


De komende maanden vertelt Alex Sijm regelmatig over de voorbereidingen, repetities en alles wat er komt kijken bij het maken van het Gay Circus.
Een uniek concept voor Nederland!


Afbeelding
Alex Sijm

Wintercircus
‘Momenteel draait ons Wintercircus op volle toeren. Twee keer per dag zit de circustent vol met ouders met kinderen. Wij hebben een heel vast en trouw publiek.
Iedereen weet precies wat ze bij ons kunnen verwachten. Het is een concept dat wij in 19 jaar hebben opgebouwd.
Heel anders is dat met het Gay Circus. Er is geen traditie, geen vast publiek en geen kader.
Dus komt automatisch de vraag: Wat is het Gay Circus nou precies?

Marokkaanse striptease
Laat ik het uitleggen: We zijn eerst op zoek gegaan naar ‘roze’ acts; dus artiesten die zelf gay zijn, of acts waarvan we denken dat de gay community helemaal uit zijn dak zal gaan.
Zoals bij drie mooie jongens uit Marokko. Zij lieten tijdens America’s Got Talent een complete striptease zien. Die act moest erin!
Zo zijn er nog elf andere acts met mooie mannen en vrouwen, glitters en show.
Het ene moment waan je je bij Funhouse, het andere moment in Amstel 54 met drags en veren.
We verwerken alle subculturen van de scene in de voorstelling– alles komt aan bod.

Iets maken wat niet in een standaard hokje past is een uitdaging, maar ook super leuk.
Het Gay Circus wordt extravagant, prikkelend, spannend en natuurlijk ook sexy. De aanpak is groots, maar de sfeer wordt juist heel intiem.
Er is per avond maar plek voor 500 gasten. Het geheel wordt een unieke beleving, want naast de voorstelling is er ook een geweldige afterparty!

Bij het Gay Circus zijn straks 50 medewerkers betrokken. De meeste treden gedurende het jaar op bij grote evenementen.
Zo stond Diva Mayday in november nog als hoofdact op het podium van de Winter Pride Maspalomas. Avond aan avond bracht zij het publiek in extase.
In het Gay Circus is zij straks de spreekstalmeester. Een rol die haar op het lijf is geschreven.
Sharon O Love trad dit jaar op bij alle grote gay-evenementen in Europa.

In januari en februari moet er nog veel gebeuren.
De dansers beginnen met de repetities, kostuums worden doorgepast en hotels en vliegtickets worden geboekt.
Kortom, genoeg stof om het de volgende keer over te hebben.
Mocht je tussentijds meer willen weten over het Gay Circus? Kijk dan op http://www.gaycircus.nl




N.B. dat 'de komende maanden...' moet u lezen als 'de afgelopen maanden'!
In de nummers van oktober en november vorig jaar kwam Alex al uitgebreid aan het woord.

Ook rond de Kerst was er al aandacht voor dit nieuwe circus:

Afbeelding

Leuke toepasselijke afbeelding op twitter:

Afbeelding

Die laatste meneer weet van wanten:
(onderstaande afbeelding is 18+ en het bekijken voor eigen risico!)

Afbeelding

Wanneer je deze nostalgische afbeelding ziet is het welhaast een wonder dat er in de circuswereld toch ook tamelijk veel kinderrijke families voorkomen....
Als dierenvriend ben ik met name geroerd door dat hondje, dat graag zijn bal terug wil......

Ondertussen in het Vaticaan:

Afbeelding


Laatst gewijzigd door Didier op zo jan 26, 2020 2:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo jan 26, 2020 11:17 am 
Offline

Lid geworden op: vr mei 25, 2018 5:25 pm
Berichten: 112
ze hadden er wel wat meer klasse aan kunnen geven zoals charles knie dat al jaren succesvol in duitsland met hun gay circus productie die vind dit overigens geen gay circus maar homo circus


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo jan 26, 2020 2:22 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Oja? Volgens mij is dat een vroege dood gestorven, want na 2013 niets meer over te vinden.
En dan weet je bovendien exact wat zij van het Amsterdamse initiatief vinden.....?
Je bent wel heel goed thuis in dat wereldje.....
Alex een beetje kennende denk ik haast dat het met die 'klasse' best mee zal vallen!

Over Charles Knie gesproken: van de partij in Amsterdam zijn in ieder geval de wereldberoemde Messoudi Brothers.
Die jarenlang een topact waren bij datzelfde circus!
Ze waren al diverse keren eerder ook te zien bij Circus Sijm, waar ze altijd vol bewondering over spraken.
Dat laatste gold dan met name voor hun moeder Heidi, die ik een beetje ken.
Bij zo'n voornaam denk je aan een juffrouw uit een of ander Alpenland die prima kan jodelen.
Nou, vergeet het maar! Ze is van oorsprong Australisch -en haar kinderen dus ook- met Engelse ouders.
En de vader van haar kinderen -die lang een aandeel had in hun optreden en door hen Superdad wordt genoemd- heet inderdaad Messoudi en komt van oorsprong uit Marokko.
Tot voor kort waren de Messoudi Brothers te zien in het Spiegelpalast in Augsburg, echter voor een geheel andere doelgroep dan in Amsterdam!
Het zal hen wellicht worst zijn.... Figuurlijk, wel te verstaan....

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 27, 2020 3:19 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Citeer:
ze hadden er wel wat meer klasse aan kunnen geven zoals charles knie dat al jaren succesvol in duitsland met hun gay circus productie die vind dit overigens geen gay circus maar homo circus


Misschien kun je ons als kenner het verschil uitleggen?
Lijkt me lastig, gay is simpelweg het Engelse woord voor homo(seksueel).
Dus ik zie het verschil niet zo......

De keus van Alex voor Amsterdam is duidelijk.
Het is nu eenmaal de stad met een zeer uitgebreide gay-scene en geldt internationaal als de gay-capital (= hoofdstad) van de wereld!

Lijkt me duidelijk, kunnen ze in Duitsland nog iets van leren!

Uit de tijd dat het circus zelfs nog een eigen boot had tijdens de Canal Parade:

Afbeelding

Ook daar waren al kunstjes te zien:

Afbeelding

En een eerdere circusschuit:

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo feb 05, 2020 3:46 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Het 'UUR U' komt nu snel nader......
Ter herinnering aan deze ongetwijfeld feestelijke gebeurtenis(sen) nog maar even een reminder.....

In de vorm van de eerder en later verschenen artikelen hierover in de Gaykrant, die een en ander uiteraard op de voet volgde.
In het eerste bericht hierboven leest u het derde verhaal uit een serie van vijf.

Wel met een lichte vorm van jaloezie: wanneer krijgt het 'normale' circus eens zoveel aandacht?
En dan bedoel ik niet uitsluitend wanneer er in Carré een aardig stel naar beneden kwakt....

We beginnen, opnieuw met de aanhef die in verdere publicaties identiek is en dus weggelaten kan worden, met de eerste aflevering gedateerd 27 oktober 2019.

Gay Circus: van idee tot
voorstelling


Afbeelding

Alex Sijm (43) had als jongetje van 4 jaar een droom: circusdirecteur worden.
Deze droom is inmiddels uitgekomen en jaarlijks maakt hij samen met zijn team drie verschillende producties.
Er worden voorstellingen gespeeld voor families, voor senioren en in de zomermaanden voor toeristen.
Komend jaar bestaat Sijm Circus & Events 20 jaar, reden voor een feestje!
En zo is het idee voor Gay Circus Amsterdam ontstaan.
Een productie waarbij alles uit de kast wordt getrokken.
Op donderdag 13 en vrijdag 14 februari (Valentijnsdag) 2020 wordt op het complex van De Thuishaven in Amsterdam een productie gebracht met 12 ‘roze’ circusacts, dansers, zanger(e)s(sen) en een bijzondere afterparty.


De komende maanden vertelt Alex Sijm regelmatig over de voorbereidingen, repetities en alles wat er komt kijken bij het maken van het Gay Circus.
Een uniek concept voor Nederland!


Merk

“Begin dit jaar maakte ik bekend een Gay Circus te gaan produceren in Amsterdam.
Naast vele positieve reacties waren er ook mensen minder enthousiast.
Een horecaondernemer, die eerder projecten had gedaan met het thema ‘gay en circus’, claimde het alleenrecht te hebben voor Amsterdam.
Evenals een Frans gezelschap dat zei dat de rechten voor Gay en Circus bij hen zou liggen.
Maar zoals zo vaak, blaffende honden bijten niet.
Het bracht mij wel op het idee om de naam ‘Gay Circus’ als merk te deponeren.


Afbeelding

En dan waren er nog mensen die vroegen of het nodig is: een Gay Circus. Nou ja, het is maar hoe je het bekijkt.
Ik wil een show maken waar spannende acrobatenacts worden gecombineerd met mooie liedjes, gewaagde dansscènes samengaan met sexy circusacts en dat alles verpakt in een prikkelende show.
Of het nodig is weet ik niet, of er belangstelling voor is weten we na 14 februari 2020.
Maar het wordt zeker een feest voor de hele Gay community en ik vind het gewoon leuk om te maken.
Afgelopen zomer was ik op een open minded festival en hoorde de hele dag giechelende meiden roddelen over wat voor gekke mensen ze toch allemaal zagen.
Ik had het idee dat ‘anders zijn’ was verheven tot een soort attractie voor de zogenaamd ruimdenkende hetero.
Die lieve schatten mogen met Valentijnsdag lekker gaan dineren met hun vriendje bij kaarslicht, en wij? Wij hebben gewoon ons eigen feestje.

Groter en aantrekkelijker

Het concept Gay Circus hebben wij al één keer eerder gemaakt, maar toen in kleinere vorm.
Tijdens de Roze Zaterdag 2009 stond onze tent op het Lange Voorhout in Den Haag.
Wat wij nu gaan maken is een stuk groter en aantrekkelijker.
Artiesten vanuit heel Europa komen voor twee avonden naar Amsterdam, alle acts moeten samensmelten tot een geheel en alle subculturen worden er in verwerkt.
Daar ligt ook een belangrijke taak voor kostuumdesigner Jeroen Zellenrath.
Hij is al maanden bezig met het ontwerpen en creëren van alle kleding.
Regelmatig loop ik even zijn atelier binnen om te kijken hoe het staat met de voorbereidingen.
Jeroen is druk, hij heeft het altijd druk en hij maakt zich druk.
Maar hij geeft mij vooral energie, omdat hij zo gepassioneerd is in zijn werk.


Afbeelding
Met Hans Verhoeven

Optredens

De komende weken heb ik regelmatig overleg met andere gepassioneerde mensen: Diva Mayday, Miss Bunty, DJ Sharon O Love en met de choreografen Bobby Snijder en Jesse Wijnands.
Hans Verhoeven (misschien wel de meest gepassioneerde strijder van onze community) heeft het Gay Circus gevraagd om een optreden te verzorgen tijdens het Kerstconcert van het COC en Leger des Heils.
En Axe Leito (Mr. Leather Netherlands 2019) sluit zijn titeljaar af met een circusact tijdens The Leather Pride.
Kortom genoeg stof om het de volgende keer over te hebben.
En mocht je tussentijds denken: ik wil wel meer weten over het Gay Circus. Kijk dan op http://www.gaycircus.nl.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De volgende aflevering verscheen op 23 november:

Gay Circus: Creatief
buiten de lijntjes


Afbeelding

(Zelfde intro als bovenstaand verhaal)

Axe Leito (Mr. Leather Netherlands 2019) en zijn vriend Robin leerde ik deze zomer kennen tijdens een feest in Club Panama.
Ze vroegen mij te helpen bij het maken van een act voor de Mr. Leather Europe verkiezing.
Wel met de afspraak dat deze act ook tijdens het Gay Circus zouden worden opgevoerd.
En zo gebeurde het dat ik half oktober in Rome belandde om de jongens te supporten.
In een Italiaans landhuis hadden zich 200 mannen, gekleed in leer, verzameld.
Op de witgedekte tafels stonden truttige biedermeiers.
Een groter contrast met mannen in leer was haast niet mogelijk.
De finalisten deden een liedje, een dansje en een kwispelende puppy kroop over de vloer.
Axe en Robin zorgden met hun Magic Act voor het echte vuurwerk.
Na de finale verliet ik het feest.
Op de oprijlaan draaide ik mij nog even om.
Achter de grote ramen van het landhuis zag ik leermannen samen dansen bij kaarslicht.
Hoe mooi is het als iedereen gewoon zichzelf kan zijn, bedacht ik mij toen.


Afbeelding

Kunst

Jezelf en creatief kunnen zijn is tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend.
Wij hadden de pagina’s voor het Gay Circus nog geen uur online bij Facebook en Instagram of wij kregen al bericht dat onze beelden in strijd waren met de richtlijnen.
Ons affiche is spannend en sexy, maar het is vooral kunst.
Gelukkig heb ik ze daar uiteindelijk van kunnen overtuigen.
Er was immers al uren werk verzet om tot een bijzonder campagne beeld te komen.
Op een warme zomermiddag in juni was ik met de modellen Bobby en Carlo in de studio van fotograaf Ivo de Kok.
Hairstylist Mark van Westerop en visagiste Angelique Stapelbroek hadden zich uitgeleefd en aan het einde van de dag was iedereen blij met het resultaat.
We hadden vooraf wel een plan, maar trek een blik creatievelingen open en er komt toch iets anders uit.


Afbeelding

Aidsfonds

In de weken na de shoot hing de foto prominent in mijn kantoor.
De hele tijd had ik het gevoel, we moeten er iets mee.
Toen kreeg ik de gedachte om ons affiche te koppelen aan een goed doel.
Ik belde Hans Schuppert van het Aidsfonds en een paar dagen later zaten we samen aan de koffie.
We fantaseerden wat we allemaal zouden kunnen doen; verkopen van T-shirts, het veilen van de originele foto, of een collecte na afloop van de show.
Ik ben blij dat wij met het Gay Circus het Aidsfonds kunnen ondersteunen.
De kaartverkoop begint goed op stoom te komen, artiesten werken aan hun acts en regisseur Tony Wilson belt steeds weer met een nieuwe creatieve ingeving.
Kortom, genoeg stof om het de volgende keer over te hebben.
En mocht je tussentijds meer willen weten over het Gay Circus? Kijk dan op http://www.gaycircus.nl.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daarna volgt de aflevering in het eerste bericht hierboven, op 21 december 2019.

De volgende, hieronder, stamt van 30 januari.

Gay Circus: Alle lijntjes
komen samen


Afbeelding

Hokje

Tijdens de Kerstvakantie draaide ons Wintercircus op volle toeren.
Ondertussen ging de promotie voor het Gay Circus gewoon door.
Bij Funhouse waren wij te gast met ons promotieteam en via verschillende andere kanalen werd ons nieuwe concept onder de aandacht gebracht.
De prangende vraag bij het publiek blijft: wat is het Gay Circus nu precies?
Of beter gezegd in welk hokje kunnen wij het plaatsen. Want mensen plaatsen graag alles in een hokje.
Met het Gay Circus is dat lastig. De avond begint met een twee uur durende show vol glitter, glamour, verleiding, adembenemende acrobatiek, humor en circusacts van het hoogste niveau.
Na de show volgt een feest tot diep in de nacht met DJ’s en dansers.
Voor de avond zijn geen regels. Iedereen mag komen en zijn zoals hij/zij is.
Samen genieten van een show en lekker dansen; daar gaat het om.
Net als het publiek past het Gay Circus niet in een hokje en dat moeten wij ook niet willen.


Afbeelding

Monte Carlo

Half januari was ik in Monte Carlo te gast bij het Internationaal Circusfestival.
Tijdens het congres voor circusproducenten gaf ik een presentatie over het Gay Circus.
De reacties waren enthousiast en ook in het buitenland is nu belangstelling voor dit mooie concept.
Inmiddels is voor de 1e editie van het Gay Circus al 80% van de kaarten verkocht.
De gay scene blijkt zin te hebben in dit nieuwe en bijzondere event.


Afbeelding

Spannend

Met nog 14 dagen te gaan begint het spannend te worden voor ons team.
Afgelopen week hadden wij productie overleg bij de Thuishaven en iedereen wordt steeds enthousiaster.
Draaiboeken krijgen vorm, repetitieschema’s worden voor de laatste keer gecheckt en er komen 101 verschillende telefoontjes binnen.
In de studio’s van Crea repeteren de dansers, lichtontwerper Radek Cadil bedenkt de mooiste plaatjes en acteur Fred Butter loopt thuis de hele dag op hakken om straks in topvorm te zijn voor de opening.
Maandag 10 februari beginnen wij met de opbouw op het terrein van Thuishaven in Amsterdam.
Ook de repetities voor de show gaan dan van start. Alle lijntjes komen samen.
Een project waar ruim vijftig mensen met veel liefde en energie aan werken.

En mocht je inmiddels meer willen weten over het Gay Circus? Kijk dan op www.gaycircus.nl


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do feb 06, 2020 5:01 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Citeer:
Een productie waarbij alles uit de kast wordt getrokken.

Prachtige woordspeling... maar voor de rest: geef mijn portie maar aan Fikkie!

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr feb 07, 2020 2:50 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Nog even gebeld met Alex (hij doet iedereen de hartelijke groeten en Sjaak in het bijzonder) en gevraagd of er speciaal voor Fikkie niet alsnog een hondenact aan het programma kan worden toegevoegd.
Onze gedachten gingen daarbij uit naar bijvoorbeeld Alexa Lauenburger, die maandag toch klaar is in de USA.
Terecht meende de grote animator van het Gay Circus echter op dat haar leeftijd van 11 jaar wel heel erg jong is voor zo'n 'wildebeestenfeest'.
Bovendien ontbreekt dan ook nog eens de tijd om voor al die leuke hondjes passende pakjes te maken, want geheel bloot optreden is er, maar dat is slechts mijn vermoeden, zelfs in Amsterdam niet bij.
En wat voor mensen geldt dient toch ook zeker voor dieren te gelden....
Een volgend keer beter!

Verder, geachte Heuvelmans, niet al te denigrerend over zo'n gewaagde stap in de circuswereld!
Tenslotte geldt nog altijd de wetmatigheid: hoe meer circus, hoe b(h)eter!
(Dat staat als een paal boven water! -Alweer zo'n leuke woordspeling...- Het water van de Thuishaven in dit geval. Daar kun je gerust thuiskomen....!).
Helaas past zo'n circus niet in de kast, tenzij in miniatuur.
Hoop dat velen gaan voor het grote en èchte werk!

Veel succes gewenst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr feb 07, 2020 4:23 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Didier schreef:
Verder, geachte Heuvelmans, niet al te denigrerend over zo'n gewaagde stap in de circuswereld!

Niet dus, ik wens ze veel succes, en ieder zijn meug. Maar aan mij dus niet besteed.
Als het volle tenten trekt vooral doen!

Let op mijn onderschrift, gelukkig zijn alle circussen niet hetzelfde.
Leve het verschil dus.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr feb 14, 2020 10:00 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Over aandacht niet te klagen.
https://www.ad.nl/video/gay-circus-spee ... nd~p129081
en ook op het journaal
https://www.npostart.nl/nos-journaal/14 ... W_04504399 (vanaf minuut 6:35)

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr feb 14, 2020 3:25 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Mooi zo. Krijgen we toch een beeld zonder aanwezig te hoeven zijn.....

Het AD-filmpje krijg ik hier zonder geluid.
Bij het journaal begint het onderwerp -met een heus verslag- op 6:35.
In de intro wordt gezegd dat alle artiesten gay zijn, wat later wordt gecorrigeerd.
Met name door de beroemde Messoudi Brothers die worden geïnterviewd.
Zij zeggen het niet te zijn, maar tonen veel begrip voor de doelgroep, niet in de laatste plaats vanwege de ook in de circuswereld niet geheel onbekende geaardheid.....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr feb 14, 2020 4:30 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Didier schreef:
Het AD-filmpje krijg ik hier zonder geluid.

Klik op het luidsprekertje links onderaan de video,
zal een facebook filmpje zijn, daar is geluid standaard uit. Handig als je op je werk zit en stiekem op social media zit te grutten.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr feb 14, 2020 4:41 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Juist ja, bedankt!
Het is gelukt, al had ik liever wat meer artiesten zien optreden.
Ik zit hier tenslotte niet de hele dag -op mijn werk- te grutten om mevrouw Butter te zien optutten...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za feb 15, 2020 5:14 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Erg mooie en bijzonder positieve recensie van Conny Hendriks op Circusweb: https://circusweb.nl/sensationele-premiere-gay-circus/
Bij het lezen waarvan de thuisblijvers dus spijt zullen krijgen.....

Afbeelding


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.