Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do apr 18, 2024 9:15 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr okt 13, 2017 5:40 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Heel bijzonder en mooi nieuws op de facebooksite van Circus Sijm: de eerste artiest voor volgend jaar is nu al bekend.
En dat is bepaald niet de minste. Want dat zou geen reden zijn er ruchtbaarheid aan te geven......

Er staat:

December 2007.... Koninklijk Theater Carré ... het doek gaat open en de befaamde witte clown Yann Rossi loopt de piste van het Wereld Kerstcircus binnen.
Hij bezorgt het publiek en Alex Sijm kippenvel.
In 2010 wordt Rossi onderscheiden met de bronzen clown tijdens het Circus Festival van Monte Carlo.
Grote circussen als Knie, Krone, Bouglione en Roncalli volgen.
Maar ook Alex Sijm heeft een missie: Klassiek Circus in Nederland behouden.
Hij stapt op Yann Rossi af en vraagt hem voor zijn productie 2018.
En dan gebeurt op 12 oktober 2017, in Brussel, wat niemand verwacht...... hij kiest voor de Diamant van de Nederlandse Circuswereld.
De Sijm-productie 2018 "Vive Le Cirque" wordt met recht een hommage aan 250 jaar circus!


Afbeelding

En dat is uiteraard schitterend nieuws! Dat er nog maar veel van dit soort mag volgen!



Overigens is dit circus ook voornemens de staf uit te gaan breiden. En wel met een MARKETING & COMMUNICATIE MEDEWERKER M/V.
De advertentie waarin alle verdere gegevens staan vindt u hier: https://www.facebook.com/circussijm/pos ... 7692859102


(Het is dat ik me niet aan 1 circus wil binden, anders wist ik het wel......)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr okt 13, 2017 7:48 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Ook het duo Errani met de kruisboog & hoola hoop is aanwezig in het nieuwe programma van Alex Sijm


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di okt 17, 2017 2:47 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Ook dat was mij bekend, maar ik vind het wel prima wanneer ze hun artiesten voor volgend jaar in hun eigen tempo aankondigen.....
Daar zijn bij andere circussen meerdere voorbeelden van, je kent dat wel, tot aan Carré toe. Iedere aankondiging betekent nu eenmaal nieuwe publiciteit!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di okt 17, 2017 7:41 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Didier schreef:
Ook dat was mij bekend, maar ik vind het wel prima wanneer ze hun artiesten voor volgend jaar in hun eigen tempo aankondigen.....
Daar zijn bij andere circussen meerdere voorbeelden van, je kent dat wel, tot aan Carré toe. Iedere aankondiging betekent nu eenmaal nieuwe publiciteit!


Dan laat ik het alleenrecht van nieuwtje produceren bij deze weer aan jou over :) De mazzel Circuswereld ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo okt 18, 2017 3:14 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Nou, zo'n nieuwtje was het nu ook weer niet: zelf maakte het circus de komst al bekend op 17 augustus.

Twee nieuwe namen voor de productie 2018!
Marco Moressa en Priscilla Errani.
Vanaf februari stralen zij in onze piste met een adembenemende kruisboogact.
Eerder waren zij sterren bij het beroemde Circus Charles Knie.



Afbeelding

Afbeelding

Maar dat was zelfs mij ontgaan!
Mondeling werden mij later wel diverse artiesten genoemd met het verzoek dat nog niet te publiceren. Vandaar.....


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.