Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr apr 19, 2024 5:31 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo mar 18, 2012 12:11 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
Freiwald gaat op de Franse tour. "BIENVENU" heet het nieuwe programma. Betekent zo iets als "Welkom", of "Graag gezien". Belooft een mooie ontvangst dus.

Half april begint men in Ruurlo.

Zie de bijgewerkte website. http://www.menagerie-circus.nl

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma sep 03, 2012 9:47 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
recensie gevonden:


Circus in het dorp

Gisteren en vandaag was er bij ons circus in het dorp. De actie om gratis kaarten uit te mogen delen aan mensen die een mailtje stuurden was een groot succes. Ik kreeg veel mailtjes en moest dus vijf gelukkige uitzoeken en dat was nog niet makkelijk.

Maar het lukte, iemand die in de schuldhulpverlening zat en het niet kon betalen voor haar kind, een dochter die haar moeder een kaart wilde geven omdat ze een nieuw hart had gekregen (als dat maar goed is gegaan haha). Iemand die in de vakantie haar been brak en nu wel iets leuks wilde, een kind wat door het circus over zijn vrees voor dieren was heen gekomen en nog een gezin waar een kleine was geboren die een tijdje in het ziekenhuis had gelegen en ze vonden dat het andere kind nu wel wat extra aandacht verdiende door naar het circus te gaan.
Controleren of ze allemaal de waarheid spraken kon ik het niet maar daar ga ik maar vanuit en ze waren allemaal geweest vertelde de circusdirecteur vanmiddag.

Want ja natuurlijk ben ik zelf ook geweest vanmiddag, er stond een hele rij en soms maak ik dan wel (mis)(ge)bruik (doorhalen wat niet van toepassing is) van door te zeggen dan ik van de pers ben en ook nu werkte het goed en had ik nog een (gratis) plaats in het pluche vooraan.

Een leuke voorstelling drie keer helemaal uitgekocht, de circusdirecteur tevreden en ik zag ook alleen maar blije gezichten toen het afgelopen was.

Het was een wervelende voorstelling, een leuk verhaal met een ontzettend leuke kok/clown, een spaghetti gevecht tussen kok en publiek, veel humor, afwisselend dierenacts en acrobatiek.
Ja het was een heel leuke middag zo in het Circus, heb er echt van genoten en met mij vele, zowel jong als oud.

http://gewoonanneke.wordpress.com/2012/09/02/circus-in-het-dorp/

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.