Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 8:30 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo jun 18, 2014 5:34 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Nee, voor deze man bestaan zeker op circusgebied geen grenzen!
Amper bekomen van Circus Krone in zijn woonplaats Koblenz -met tussendoor een bezoek aan Circus Belly Wien in Oss- was hij afgelopen weekend alweer in ons land en wel in Beverwijk, waar hij onderstaande mooie reportage (114 foto's) maakte van Circus Iarz-Italiano!

Kijk maar weer en geniet:
https://plus.google.com/photos/10185153 ... 9481824961

Ja, daar moet uiteraard een voorbeeldje bij:

Afbeelding

Dat viel nog niet mee! Want behalve de buitenkant is zo goed als het hele programma op de foto's terug te zien.
Met de artiesten en alle dieren waaronder heel veel paarden.
Maar die geweldige clown verdient de foto van de week! Hier tijdens de toegift met zijn beste vriend ná de finale, behoorlijk ongebruikelijk.
Waar ik dus beide keren tranen van in m'n ogen kreeg.....!

Er zijn zo te zien tegenwoordig zelfs ballonnen met zijn naam en afbeelding erop....
Daar dan ook maar een foto van.
Waarbij we ons wel af moeten vragen of daar niet wat meer bloeit dan die grote roos op de eerste foto.....

Afbeelding

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tot slot nog een tip voor deze wereldfotograaf: wanneer u nog van plan mocht zijn een reportage te maken van Circus Renz Berlin dan wil ik u van harte hun standplaats gedurende de 1e week van juli in Peize aanbevelen!
Een schitterend gelegen geheel groen Evenemententerrein, midden in het dorp, met vlak daarnaast een mooie nog werkende molen en een historische boerderij.
Met op het terrein, en dat lijkt me wel heel uniek, een ooievaarsnest mèt jongen! Uitermate fotogeniek allemaal!

En nu maar hopen dat ook Georg weer meeleest en dit bericht even door wil geven........ Alvast bedankt, met name namens het circus!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jun 18, 2014 7:02 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Altijd weer geweldig zo'n geweldige reportage. Hij mag nog heeeeel lang door gaan wat mij betreft


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jun 18, 2014 8:36 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 11, 2009 12:07 pm
Berichten: 273
circusmeisje schreef:
Tot slot nog een tip voor deze wereldfotograaf: wanneer u nog van plan mocht zijn een reportage te maken van Circus Renz Berlin dan wil ik u van harte hun standplaats gedurende de 1e week van juli in Peize aanbevelen!
Een schitterend gelegen geheel groen Evenemententerrein, midden in het dorp, met vlak daarnaast een mooie nog werkende molen en een historische boerderij.
Met op het terrein, en dat lijkt me wel heel uniek, een ooievaarsnest mèt jongen! Uitermate fotogeniek allemaal!

En nu maar hopen dat ook Georg weer meeleest en dit bericht even door wil geven........ Alvast bedankt, met name namens het circus!


circus renz- berlin wird noch besucht werden, aber etwas später! zuerst werden im juni fotos von renz international, circus sijm, pinder, knie/ch und nock mit den dazu gehörenden berichten folgen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do jun 19, 2014 4:27 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Citeer:
circus renz- berlin wird noch besucht werden, aber etwas später!


Erg goed, zeer bedankt voor de snelle reactie!
Maar het blijft jammer, want dat terrein in Peize is echt heel erg fotogeniek!
En het circus ook, want, zoals je elders kon lezen, nu met vijf (herenigde) olifanten!

Ten bewijze het decor (gedeeltelijk):
Afbeelding

Het decor in de winter (op dit moment niet van toepassing....):
Afbeelding

De grootte (momenteel aanzienlijk groener....):
Afbeelding

Een detailopname (geen idee hoe lang de jongen er nog zijn, ze groeien als kool!):
Afbeelding

En een plaatje van afgelopen zondag, meer voor de paardenliefhebbers:
Afbeelding
(Let op de toekijkende ooievaar!)

Een ideetje: misschien kunnen Renz Berlin en Renz International omgeruild worden in de planning?
Want deze locatie blijft uniek!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jun 23, 2014 4:28 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5362
Locatie: Belgie
circusmeisje schreef:
Maar het blijft jammer, want dat terrein in Peize is echt heel erg fotogeniek!
En het circus ook, want, zoals je elders kon lezen, nu met vijf (herenigde) olifanten!


Wij houden je niet tegen hoor ! :clown


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jun 23, 2014 4:34 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Hoe bedoel je, dat ik met die vijf olifanten ga optreden?
Nou graag, maar de kans is alweer verkeken: de drie van Renz International zijn inmiddels onderweg naar Nieuw-Vennep of daar al aangekomen!
Maar ik zag ze zaterdag alle vijf samen en gaf ze banaan en winterwortel! Tot genoegen van alle zes! En van het publiek dat in ruime mate aanwezig was op het terrein!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di jun 24, 2014 2:14 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5362
Locatie: Belgie
circusmeisje schreef:
Hoe bedoel je, dat ik met die vijf olifanten ga optreden?
Nou graag, maar de kans is alweer verkeken: de drie van Renz International zijn inmiddels onderweg naar Nieuw-Vennep of daar al aangekomen!
Maar ik zag ze zaterdag alle vijf samen en gaf ze banaan en winterwortel! Tot genoegen van alle zes! En van het publiek dat in ruime mate aanwezig was op het terrein!


Haha.... !

Wij houden je niet tegen, als je foto's van die fotogenieke locatie maakt als het circus er staat.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jun 25, 2014 5:49 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
En de geschreven reportage staat inmiddels ook op de site http://www.circus-online.de
De link: http://www.circus-online.de/iarz-italiano_14.html

Mooi maar weer!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do jun 26, 2014 9:30 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5362
Locatie: Belgie
Mooie reportage !


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jun 27, 2014 2:18 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
ook de geschreven reportage is mooi.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.