Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 8:57 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Circus Amara in Wichmond
BerichtGeplaatst: wo nov 20, 2013 4:56 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Circus Amara is nog steeds op tournee door Nederland. Ik hoorde al een tijdje geleden dat ze hier bij mij door de omgeving rond tourden en nou komen ze in Wichmond dit is een klein dorpje tussen Zutphen en Vorden. Ik woon in Vierakker en dat ligt 5 minuten fietsen van Wichmond. Dus ik ben net een kijkje wezen nemen. Ook zal ik zaterdag middag de vorstelling bezoeken.

Hier voor jullie 3 foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Amara in Wichmond
BerichtGeplaatst: wo nov 20, 2013 5:17 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Leuk ja, eindelijk iemand die ze (weer) vindt!
Wanneer je iemand spreekt (die mevrouw in de kassa is best aardig...) zou je misschien kunnen vragen of ze nog ergens wintercircus gaan maken dit jaar!
Op die manier horen we nog eens wat nieuws!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Amara in Wichmond
BerichtGeplaatst: vr nov 22, 2013 3:47 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Circus Amara is inmiddels begonnen met de opbouw in Wichmond. Een paar foto's van de opbouw hoe die er vanmiddag voor stond.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Amara in Wichmond
BerichtGeplaatst: za nov 23, 2013 7:13 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Vanmiddag om 15:00 de middag voorstelling van Circus Amara bezocht in Wichmond. Jammer genoeg waren er maar minder dan 10 mensen of net iets meer (heb ze niet geteld). Maar het programma wat ik zag was goed te noemen.

Afbeelding

Een beschrijving van het programma dat iets anders was dan op foto's hier op het forum:

Zo open het programma met een aardige hoelahoep. De twee jongleurs konden goed jongleren en handen ook het show maken onder de knie. De mannelijke clown (waren dat niet eerst twee vrouwen) komt 3 keer in de piste en brengt standaard reprises maar is wel grappig en verveeld niet. Ook dieren ontbreken niet aan het programma. Zo kan men genieten van een honden revue met twee leuke hondjes en ook de duiven verbazen het publiek. Ook laat de dame die de hoelahoep act liet zien ook een aardig antipode nummer zijn. En dan is het tijd voor een act waar deze familie echt goed in is met lasso's en messenwerpen wordt met een cowboy show de voorstelling afgesloten ook is er een finale.'

Veder heb ik geprobeerd ook showfoto's te maken maar dat is niet gelukt met mijn camera misschien morgen!!
Conclusie: Ik heb een leuke circusmiddag gehad een ook een leuke onverwachte ontmoeting met iemand waar ik lekker mee heb gekletst en nog een bakkie mee he gedronken!!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Amara in Wichmond
BerichtGeplaatst: zo nov 24, 2013 4:11 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Vanmiddag om 14:00 uur nog maar een keer de voorstelling van Circus Amara bezocht. Moest namelijk nog showfoto's maken die ook nog redelijk geworden zijn. Waren jammer genoeg maar weer iets meer dan 10 personen in de tent. En dat gun je deze familie niet. Want ze doen goed een best. Het was weer leuk en de kinderen maar ook de volwassen hebben genoten!!

De foto's van vanmiddag ze zijn niet op show volgorde en niet alle clowns act's zitten er tussen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit was hem weer het was een leuke voorstelling en jammer dat er zo weinig publiek was!! Want het is een leuke voorstelling en zeker in een dorp aar nooit circus komt. Dus alle familie leden van Circus Amara bedankt voor de leuke voorstelling!!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Amara in Wichmond
BerichtGeplaatst: zo nov 24, 2013 4:54 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Komt me allemaal wel heel bekend voor.....
Wichmond, waar ligt dat? Nooit van gehoord!
Ha, ik zie het al: vijf minuten fietsen van Vierakker! Als je achteruit trapt zeker!
Vierakker ken ik dan weer wel: daar staat naar ze zeggen de mooiste kerk van Gelderland.

Afbeelding

en een heel gezellige kroeg er vlak naast:

Afbeelding

Ja, daar zou ik ook wel willen wonen!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Amara in Wichmond
BerichtGeplaatst: zo nov 24, 2013 6:02 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Ik ken iemand die daar heel mooi woont :clown En die koer is heel gezellig vooral als er circusfan's aanwezig zijn!!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Amara in Wichmond
BerichtGeplaatst: ma nov 25, 2013 2:54 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Een koer? Dat is het meest gangbare woord voor toilet (of erger...) in het Vlaams!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Amara in Wichmond
BerichtGeplaatst: ma nov 25, 2013 4:31 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Oh ik bedoelde een kroeg :oops: die taal fouten ook van mij het spijt me heel erg circusmeisje :D


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.