Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 5:21 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr sep 11, 2020 4:36 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
En voor wie denkt: wat hebben ze dat postament mooi gepoetst - dat is dus niet zo!
Hagelnieuw, mijne dames en heren, jongens en meisjes!
Zoals zoveel in de nieuwe show, tot en met een spiegelbol speciaal voor de finale!

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do sep 24, 2020 3:59 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Leuke actie was er in Leek, de vorige speelplaats. Op vertoon van een entreebewijs van het circus kreeg een ieder 10% korting op zijn rekening in het gezellige Chinees-Indische restaurant Kota Radja!
Dat zijn leuke dingen.....

Afbeelding

Terwijl het er normaal al niet duur is......

Afbeelding

Zo stonden ze erbij in Leek, ik was nog even ooggetuige:

Afbeelding

Daarbij nog een aanvulling en opmerking naar aanleiding van mijn verslagje van het bezoek in Groningen-Reitdiephaven.

Daarin beschreef ik de (lieve) geit Anton, onder meer als ontsnappingsdeskundige.
Of dat de aanleiding vormde weet ik niet, maar dit leuke dier heeft inmiddels dit circus verlaten.
Dat is jammer, met name ook voor zijn naamgever, die gelukkig juist weer bij dit circus is teruggekeerd!
Ach ja, zo gaat dat in het leven, niets is voor eeuwig....
Voor Anton in de plaats kwam er echter weel een schattig nieuw jong dwerggeitje, dat maakte weer veel goed!

Een ander punt is dat ik het in dat verslag had over de mooie nieuwe bestickering van de trailers.
Nadere bestudering in Leek leerde me echter dat het niet om bestickering gaat, maar om lumineus aangebrachte canvasafbeeldingen.
Inderdaad, ter grootte van een grote trailer!
Is het aanbrengen van grote stickers al geen sinecure, het bevestigen van die grote canvasplaten lijkt me ook geen klein klusje....!
Mooi gedaan maar weer!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di okt 13, 2020 3:31 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Het circus staat inmiddels opgesteld in Blauwestad (bij Winschoten), waar RTV Noord (ruime) aandacht aan hun aanwezigeheid besteedde: https://www.rtvnoord.nl/nieuws/751144/E ... atsvinden#
Vanaf 18:40 begint het item over het circus......

Afbeelding

Het zou een spectaculaire dag worden met héél veel lopers en mensen langs de kant: de 4 Mijl van Groningen.
Door het coronavirus kon het evenement niet doorgaan, maar de route kan wel virtueel worden gelopen.
In De Onlanden wordt dat veel gedaan.

De meeste evenementen gaan niet door in deze tijd, maar voor Circus Bossle geldt dat niet.
Het is bijzonder: zij staan met coronaproof-voorstellingen in Blauwestad.
Presentatrice Léonie Albers neemt een kijkje.


Een voorproefje: https://www.facebook.com/ExpeditieGrunn ... 597394427/

Tijdens de opname:

Afbeelding



Ook Edwin op Noord, een ochtendprogramma op de radio van hetzelfde station, kwam langs, zoals ze dat al eerder in de stad Groningen deden.

Afbeelding

Tot slot maakte iemand - Klaas Timmenga - mooie beelden ter plaatse vanuit de lucht, die inmiddels ook op Youtube staan:

https://www.youtube.com/watch?v=ijQSuro ... e=youtu.be

Het materiaal, waaronder de trailers, komt mooi in beeld op deze unieke locatie!
Jammer dat er op dat moment toevallig net geen dieren in de wei lopen....


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.