Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 6:41 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma sep 09, 2013 3:16 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Het 25e Wintercircus Royal vindt weer plaats in Dordrecht

Wanneer: van 19 tot 29 December

Waar: Jaap Edenplein (bij de sport boulevard)

Kaart verkoop via onlineshop al gestart!! en nog tot vandaag 25% Zomerkorting op je kaarten!!!

Meer informatie: www.circusroyal.nl


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr sep 27, 2013 8:32 am 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Het Wintercircus Royal heeft nu ook Facebook: https://www.facebook.com/pages/Winterci ... 20?fref=ts
Ik heb er heel veel zin in een wens Joop en Tonie veel succes met de 25e editie!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za okt 19, 2013 1:20 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Volgens de website en hun Facebook is dit het programma van het 25e Wintercircus Royal

Gengis van Gool: Crossbow act en Rad Des Doods
Familie Scholl: Kamelen en Lama's
Gerasimenko Brothers: Acrobatische Kunsten
Ferry Torrez: Slangen en Krokodillen
Freddy Kenton: Jongleur
Rola Rola: Trio Gaspar
Antonie Teuteberg: Paarden Dressuur en Spreekstalmeester
Los Gino's: Clownerie

Ik ben super blij dat ik mijn kaarten bestelt heb :clown En heb er nu al zin in!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za okt 19, 2013 5:35 pm 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
mooi programma had eigenlijk een terug keer van sonny frankello verwacht maar wellicht komt hij er nog bij ook verrassend de familie Scholl dacht dat ze weer in luik te zien waren


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za okt 19, 2013 7:19 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
rene schreef:
mooi programma had eigenlijk een terug keer van sonny frankello verwacht maar wellicht komt hij er nog bij ook verrassend de familie Scholl dacht dat ze weer in luik te zien waren


De familie scholl is groter dan alleen de personen die in luik staan ;)

Ik ben er in Dordrecht in ieder geval bij , Gaspars is al één van de redenen om er erheen te gaan!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo okt 20, 2013 4:17 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Citeer:
mooi programma had eigenlijk een terugkeer van sonny frankello verwacht maar wellicht komt hij er nog bij......


Inderdaad, ik herinner me ook een dergelijke belofte! Maar, zoals je zegt, wellicht is dit nog niet het hele programma.
Dacht zelfs even, toen ik het programma van Ahoy zag, dat is lekker handig: drie olifanten in Rotterdam en de rest in Dordrecht, lekker dicht bij elkaar, dat scheelt maar weer een hele reis!
We wachten af....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr nov 01, 2013 3:29 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Een persbericht in de Weekkrant:

Citeer:
Wintercircus Royal viert een jubileum
Door: Piet De Meer
DORDRECHT - Wintercircus Royal viert haar jubileum. Van donderdag 19 tot en met zondag 29 december staat het circus van Joop en Tonie Teuteberg op het parkeerterrein van het Albert Schweitzer ziekenhuis aan de Jaap Edenlaan.

Het wintercircus Royal is een echt Dordts circus met een splinternieuwe tent in glanzend wit. “Dat springt er helemaal uit. Wij zijn trots dat we al 25 jaar het circus op touw zetten en vieren dat met het publiek”, zegt Tonie Teuteberg.
Met speciale attracties. Wheel of Death is een groot gevaarte van 10 meter, dat door de hele tent draait. Een acrobaat maakt daarop bizarre salto’s.
Circus Royal biedt extra ruimte aan grote slangen en krokodillen. Tonie Teuteberg: “Het publiek zit er bovenop en we weten dat de mensen er enorm van genieten.”
Een klassiek onderdeel vormen de paarden, die helemaal bij dit circus horen. Belangrijk zijn altijd de clowns Los Ginos. Jong en oud geniet al 25 jaar van de clowns en Tonie zal weer optreden met vader Joop Teuteberg en ook Marcel van Leeuwen is van de partij. Tonie wil nog niets loslaten over wat de clowns gaan uitspoken. “Het wordt bijzonder en daarom blijft het een verrassing”, zegt hij.
Het orkest van 10 personen verzorgt alle muziek. Vorig jaar heeft Albert Heijn Van der Poel drie voorstellingen uitverkocht met klanten. Cees van der Poel wil nu vier voorstellingen boeken, zodat zijn klanten optimaal van het circus kunnen genieten.
Ook FC Dordrecht heeft met de spelers een speciale gala-avond gepland en er zijn voorstellingen voor Trust International en Princess. Toegangskaarten zijn verkrijgbaar vanaf 20 euro. Kijk hiervoor op de website:

www.circusroyal.nl


http://www.deweekkrant.nl/artikel/2013/ ... n_jubileum

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 02, 2013 11:59 am 
Komt er dit jaar weer een dagelijkse docu rondom het circus?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 02, 2013 4:43 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Denk dat er geen Docusoap komt, jammer genoeg :cry: Wel zijn ze al begonnen met opbouw voorbereidingen.

Circus Royal bereidt zich voor op jubileumshow
DORDRECHT - Het Dordtse Circus Royal bereidt zich voor op een nieuwe editie van Wintercircus Royal. De première is pas op 19 december, maar er wordt niets aan het toeval overgelaten. Het gaat dan ook om een speciale 25e jubileumeditie. Alles wordt nog eens goed in de verf gezet en de artiesten nemen tien dagen de tijd om zich voor te bereiden op een topshow. Die wordt tot 29 december gespeeld op het Jaap Edenplein, bij de Sportboulevard Dordrecht.

Hier een link met een paar foto's met een vrolijke Joop er op :) http://www.dordtcentraal.nl/nieuws/cult ... bileumshow


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 02, 2013 7:14 pm 
Jammer, want het was toch een vermakelijk stukje tv, waar ik elke dag weer naar uitkeek. Ik had dan ook graag willen zien of het materiaal
weer zo in de container was gegooit, of dat het een beetje met beleid was ingepakt, en of de strandtent het nog een jaartje vd houtworm gewonnen zou hebben en of joop dit keer wel de premiere gaat halen, en hoe het staat met de schuldeisers en belastingdienst en dan met of zonder
de tirades van joop, van dag 1 tot de allerlaatste minuut van de docusoap. En of het nou positief of negatief was, Tony Boltini zei dan altijd,
"maakt niet uit wat ze over je schrijven, zolang ze maar over je schrijven, want dan zijn ze je niet vergeten.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 02, 2013 7:34 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 06, 2008 10:02 pm
Berichten: 1143
Ja, maar dat was in de tijd van Boltini, werkt nu echt niet meer.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 02, 2013 7:40 pm 
Ik weet niet of het al eens geplaatst is, maar hier een link waar alle filmpjes die tv Dordrecht bij Royal ooit heeft opgenomen,
handig en overzichtelijk bij elkaar staan. Dus ook handig voor diegene die het de afgelopen jaren niet gevolgd hebben en/of
z'n geheugen wil opfrissen. http://rtvdordrecht.nl/?s=circus+royal


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 02, 2013 8:07 pm 
Hugo schreef:
Ja, maar dat was in de tijd van Boltini, werkt nu echt niet meer.

Schijnbaar werkt het dus nog steeds, want ondanks de negativiteit die vorig jaar breed over het scherm werd uitgesmeerd,
staan ze er dit jaar toch weer. Hetzij met de hakken over de sloot, maar toch. Nu maar hopen dat ze de ellende niet weer
op hun dak krijgen, en het nu eens voor de verandering weer ouderwets gesmeert gaat lopen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 05, 2013 5:04 pm 
Offline

Lid geworden op: di feb 05, 2013 8:20 pm
Berichten: 169
Locatie: Noordwijk aan zee. Nederland
Weet iemand in welke tent ze dit jaar spelen??
Het is wel een mooi programma ik moet nog ff kijken wannneer ik ga! :clown

_________________
The Show Must Go On! :clown


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 05, 2013 6:57 pm 
circusfreak schreef:
Weet iemand in welke tent ze dit jaar spelen??
Het is wel een mooi programma ik moet nog ff kijken wannneer ik ga! :clown


[x] hoofdtent
[ ] voortent
[ ] strandtent
[ ] staltent
Ik gok op de eerste. :mrgreen: :clown


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.