Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel di apr 16, 2024 5:32 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo aug 26, 2009 4:12 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
Hallo vriendjes en vriendinnetjes,
Ik heb een heel leuk nieuwtje!
Twee jaar geleden heb ik zeventien shows voor de regionale zenders gemaakt. En zat daar een item bij waarin jong talent, op variété gebied, zijn of haar act kon presenteren op de televisie.
Zo hebben we goochelaars, jongleurs, clowns, balletdansers en muzikanten in het programma gehad. Muzikanten zoals The Young Basily’s of Morich, een geweldige veertien jarige pianist. Dion de goochelaar die derde werd op de wereld kampioenschappen. Zo’n programma ga ik binnenkort weer presenteren maar nu voor een grote tv-zender die zowel in Nederland als België te zien is. Het word geen programma zoals Idols of Holland’s got talent.
Er is ook geen jury die je optreden na afloop beoordeelt, maar je moet wel wat kunnen en je mag niet ouder zijn dan veertien jaar. We zijn niet geïnteresseerd in zangers of zangeressen.
Je moet zuiver een zogenaamd kijknummer maken of op een muziek instrument kunnen bespelen als solist.Ook als je een huisdier hebt die je een paar leuke kunstjes kan laten doen mag je dat aanmelden. Ik denk hierbij aan een sprekende papagaai of parkiet, een hond die miauwt, een poes die blaft, of op commando koppeltje duikelt. En als je een Leeuw hebt die slagroom taartjes eet houd ik mij helemaal aanbevolen.Kortom als het leuk is mag je meedoen.
Wat moet je nou doen om in de uitzending te komen?
Stuur een dv bandje of een dvd met je kunstje en je naam en adresgegevens naar:
Bassie Produkties BV - Postbus 4018 - 3130 KA Vlaardingen

Of nog beter mail een filmpje van maximaal 5 MB naar tv@clownbassie.nl
Vinden wij jouw kunstje nou heel erg leuk, dan kom ik met een camera naar je toe om je act op te nemen. Waar dan ook in Nederland of België.
En als klap op de vuurpijl maak je ook nog kans om eens in een echte theaterzaal voor publiek op te treden in de Bassie Lachspektakelshow.
Ik ben heel benieuwd naar jullie prestaties en wacht met spanning op bericht.
Je vriend Bassie

(bron Max de Rink)

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: za aug 29, 2009 9:47 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
Circusschool hoopt op rol in tv-programma Bassie

Almere - Circusschool Balans begint woensdag aan het zestiende jaar. Een bijzonder jaar, zegt directrice Hennie Drieling. ,,We zijn door clown Bassie gevraagd om mee te werken aan een televisieprogramma dat hij gaat presenteren op een nieuw digitaal kanaal. Hiervoor komt hij een dag bij ons filmen.’’

Het contact tussen de bekendste clown van Nederland en de Almeerse circusschool werd vorig jaar december gelegd. ,,Wij traden toen samen op in Utrecht tijdens een sinterklaasfeest. Het klikte toen zo goed dat hij vroeg of wij mee wilden doen aan het variétéprogramma dat hij gaat presenteren’’, vervolgt Drieling.

Of Balans ook daadwerkelijk te zien zal zijn in het programma van de clown of eerst auditie moet doen weet de directrice echter niet helemaal zeker. ,,We moeten een bandje insturen met daarop onze beste acts. Maar hij heeft ons al zien optreden én ons zelf gevraagd. Ik ga er dus vanuit dat we in het programma te zien zullen zijn en hij het bandje alleen nog aan een aantal andere mensen moet laten zien.’’

Afgelopen jaar had Drieling vijftien kinderen die naar de wekelijkse repetities in De Glasbak kwamen. Hoeveel het er dit jaar zijn, ziet de directrice volgende week pas. In totaal heeft zij ruimte voor 25 tot dertig kinderen.

Op 17 oktober wacht dan het eerste optreden. Drieling: ,,We zijn gevraagd om op een uur op te treden tijdens de kinderboekenweek in Schouwburg Almere. Als de nieuwe kinderen talent hebben, kunnen zij hier dan al hun kunsten vertonen.’’

http://www.almerevandaag.nl/nieuws/alme ... mma+Bassie

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: ma sep 07, 2009 11:33 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Vandaag hoorde ik van Bas(sie) van Toor dat er al een behoorlijk aantal aanmeldingen zijn binnengekomen voor de jeugdige talentenjacht. Ik heb vorige week Bas van een groot aantal Jeugdcircussen en Circusscholen het emailadres doorgegeven en daar zijn ook al een aantal positieve reacties op binnengekomen.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.