Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 20, 2024 11:20 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2011 8:28 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 23, 2007 8:03 am
Berichten: 198
Locatie: Lier België
Als je het echte circusleven wil fotograferen, puur en onvervalst dan zou ik als ik jou contact opnemen met de mensen van het Wiener Circus. Geloof me zij zullen je heel vriendelijk en open ontvangen. Voor meer info kan je altijd terecht op Facebook en/of via mail: wienercircus@gmail.com. Wiener staat momenteel in Bonheiden, de juiste data staan ook op Facebook. Veel succes.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do aug 04, 2011 3:33 pm 
Offline

Lid geworden op: ma feb 07, 2011 11:28 pm
Berichten: 38
MoMo schreef:
De familie Prein is nogal gesloten, net zoals veel mensen in het circusmilieu. Een site hebben ze niet bij mijn weten, ge kunt altijd eens proberen om de directie te spreken op het terrein, maar ik vrees er een beetje voor.

Groetjes

ik ben warm ontvangen geweest met hun en heb geen problemen gehad in sint truiden met hun . ik mocht zelfs mee tot in de woonwagen van hun en dat was super . maar je moet wat van circus afkennen en dan laten ze je sneller toe met hun
hoop voor je dat je ze vindt . er is ook een cirque de paris in belgie momenteel en dat is van de famillie dubois


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.