Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 7:03 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo jun 11, 2014 9:31 pm 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
Hillenaar Circus Events BV is in
Winter 2014-2015 naast de reeds
beroemde producties Kerstmis
"Winter Circus Louis Utrecht knie" en
de "Winter Circus Amsterdam"
eerst in de regio waar de Duitse-
land - Nederland - België,
Nederlandse stad Maastricht,
20-03 december januari, in het MECC
een Winter Circus Hall Show
produceren. De directeur van de
Toon Joseph Bouglione zal zijn

Bron: circus-online.de


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do jun 12, 2014 3:15 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Een klein beetje bijschaven, deze vertaalde mededeling.
Het begin zal duidelijk zijn, Hillenaar (Wintercircussen Utrecht en sinds afgelopen winter ook Amsterdam) tekent voor de organisatie.
Dat zal gaan gebeuren in Maastricht en de landendriehoek Duitsland - Nederland - België moet voor de bezoekers gaan zorgen.
Plaats van handeling van dit 'indoor-wintercircus' is het MECC en wel van 20 december t/m 3 januari.
Regisseur van de voorstelling zal Joseph Bouglione zijn.

Welke Joseph weten we voorlopig nog niet. De eerste beroemde overleed in 1987, zijn gelijknamige zoon is inmiddels een jaar of 72.
De kleinzoon die momenteel de baas is bij Circus Joseph Bouglione heet voluit André Joseph van zijn voornaam....
Ha, daar hebben ze sinds kort een tijgerwelpje dat 'verzorgd' wordt door een hond:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater

En zo is er altijd weer wat in die magische circuswereld.....

Maar goed, volgens mij hadden we al wel een paar kerst- of wintercircussen in Limburg.....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr aug 01, 2014 4:13 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Kwaliteitsprogramma ..... vandaag is de website online gegaan http://wintercircusmaastricht.nl/welkom.php
Schappelijke entreeprijzen voor het geen wat geboden wordt.

Goed te combineren met bijvoorbeeld de show in Luik of Sittard.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di nov 25, 2014 5:36 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Op 17 December kan je al in het centrum van Maastricht genieten van twee circusacts

Wintercircus 17 dec: 15:00u / Mosae Forum / Gratis

1) Robin Valancia – Menselijke Kanonskogel
Het is misschien wel de meest tot de verbeelding sprekende circusdiscipline. Een levensgroot kanon waarmee een acrobaat door de lucht wordt geschoten. Een enorme sensatie die niet snel vergeten zal worden.

2) Phil Os – Diabolo
Hij rockt met zijn weergaloze diabolo act door de piste. Geniet van diabolo’s die in razend tempo door het MECC vliegen in een spectaculaire presentatie.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di nov 25, 2014 5:50 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Voor wie niet precies weet waar hij of zij dit moet zoeken:


Mosae Forum is het nieuwe winkel- woon- en werkgebied in het centrum van Maastricht. Eeuwenoude historie en moderne architectuur ontmoeten elkaar hier tussen Markt en Maas. Met de voltooiing van Mosae Forum in 2007 werd het stadshart van Maastricht in haar oude luister hersteld. Winkelen in Maastricht is inmiddels ondenkbaar zonder een bezoek aan Mosae Forum. Hier vindt de bezoeker in 18 winkels plus een fine food market met 29 speciaalzaken alles wat van Maastricht verwacht mag worden, en nog veel meer...

Afbeelding

De presentatie vindt dus niet plaats in het MECC!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di nov 25, 2014 5:53 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Om de hoek bij de Kerstmarkt op het Vrijthof!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di nov 25, 2014 5:55 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Lijkt me leuk, maar dat is het al gauw in Maastricht!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 21, 2014 10:28 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
WOW! Wat een show ....Bouglione in Nederland!
Wat een kwaliteitsspektakel.

Super Orkest
Goede spreekstalmeester
Mooi ballet
Goede artiesten (op het rad des doods na , dat viel me beetje tegen)
En wat een super lichtinstallatie.

Ik heb 2 uur genoten.

Afbeelding

Afbeelding

Alle Foto's : https://www.facebook.com/media/set/?set ... ploaded=56


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di dec 23, 2014 3:18 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Tenzij de foto's liegen (maar dat kan niet....) dit ziet er echt schitterend uit!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di dec 23, 2014 9:37 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 21, 2014 6:45 pm
Berichten: 164
Absoluut de moeite waard.

Alleen de opening van de show met de paarden van Gianni d’Ambrosio en de Dustin Huesca (tempo jongleur) viel toch wat tegen. De jongleur was vooral weinig spectaculair en de paarden waren niet onder controle (het zag er heel chaotisch en ongeregeld uit). Het nummer met het dodenrad (net na de pauze) was al helemaal niet best.

Gelukkig maakte de rest van de show dat meer dan goed.

Vooral de diabolo act (Phil Os), de 2 luchtnummers en de Chinese mast (Antoine Helou) zijn écht top. En als finale natuurlijk de vliegende kanonskogel Robin Valancia. Hier werd veel over geschreven in lokale media, dus mijn verwachting was heel hoog. En het viel zeker niet tegen, zeer spectaculair om te zien!

Verder een mooie lichtshow, goed live orkest en een bijzonder goede spreekstalmeester. Dus ik zou zeker even komen kijken in Maastricht!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 31, 2014 1:10 pm 
Volgens enkele geruchten, met de nadruk op geruchten, dus hou me ten goede, zouden de circussen helemaal niet zo goed lopen in maastricht, etten leur en tilburg,
en ook in luik schijnt het een stuk minder te zijn dan in de voorgaande jaren. Zou dit dan een voorteken zijn dat de kerstcircushype over z'n hoogtepunt is, of zou het meer aan de nasleep vd crisis liggen,
en de mensen nu meer op hun knip gaan letten, of ligt het aan de overkill aan circussen, want als je alle circussen optelt en ook martin hanson mee telt, dan zijn er in dik 70 plaatsen een circus geweest
deze winter, en kan ik me voorstellen dat de spoeling dan steeds dunner word. Als je dan de peking acrobats, cuban circus en hanson even niet mee telt, dan blijven er toch nog een stuk of 24 kerstcircussen
over die in 1 plaats staan, en dat is dan nog steeds erg veel. Duitsland heeft dik 84 kerstcircussen, maar dat is wel een land met 5x meer inwoners dan het onze.
Ook frankrijk heeft een stuk of 24 kerstcircussen, maar dat wel op een bevolking van 66 miljoen, dus ruim 4x meer nederland, dus is het dan niet een beetje te veel aan het worden in ons kleine landje?
Voor de echte die hard circusliefhebber is het natuurlijk nooit teveel, maar daar moet je niet naar kijken. Ik ben dan ook reuze benieuwd naar hoe de overige circussen in ons land tot nu toe gedraaid hebben.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 31, 2014 2:16 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Voor deze keer dan, toch nog een reactie.
Eerst maak je ons elders wijs dat al die Kerstcircussen, met Hillenaar voorop, allemaal zo fantastisch lopen (ondanks de afwezigheid van bepaalde diersoorten) en nu trek je weer een geheel andere geruchtenmachine open.....
Beste lezers, kijk maar even terug bij vorig jaar rond deze tijd: de reacties en opmerkingen van circusfan zijn zo goed als identiek!
En een jaar eerder ook al, al ging het toen over al dan niet 's winters doorreizen. Om de armoede te bestrijden.....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 31, 2014 3:49 pm 
Didier schreef:
Voor deze keer dan, toch nog een reactie.
Eerst maak je ons elders wijs dat al die Kerstcircussen, met Hillenaar voorop, allemaal zo fantastisch lopen (ondanks de afwezigheid van bepaalde diersoorten) en nu trek je weer een geheel andere geruchtenmachine open.....
Beste lezers, kijk maar even terug bij vorig jaar rond deze tijd: de reacties en opmerkingen van circusfan zijn zo goed als identiek!
En een jaar eerder ook al, al ging het toen over al dan niet 's winters doorreizen. Om de armoede te bestrijden.....


Ik maak helemaal niemand wat wijs, want dat de kerstcircussen zo goed zouden draaien, zijn niet mijn woorden, maar gewoon info die op DIT forum te vinden is,
vandaar ik er van uit ging dat het allemaal goed gaat, maar nu kreeg ik van iemand te horen dat het dus niet zo goed is, als dat er op dit forum verteld word,
en vandaar ik het dan ook als zijnde gerucht meld, MET DE NADRUK OP GERUCHT, dus leer eerst een begrijpen wat er staat, voordat je een grote smoel komt opentrekken!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do jan 01, 2015 2:03 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:34 am
Berichten: 436
Locatie: Yerseke
Gelukkig zijn we nog steeds even vriendelijk hier voor elkaar.
heb geen 1 kerstcircus bezocht dit jaar. maar reed maandag toevallig in Etten Leur en zag redelijk wat mensen lopen richting het circus


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jan 02, 2015 2:41 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Hoera! Onze geheime spion is terug!
Ook nog de Beste Wensen!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.