Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 1:15 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jan 06, 2015 5:29 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
In Stuttgart ad hij ze (volgens hun site vorig jaar) alle vijftig mee. Ik had gehoopt dat die ook in Carré te zien zouden zijn, blij toch een heel mooi nummer


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di jan 06, 2015 5:56 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
At is met een t op het eind!

En nee, dat werd te duur! Zie je nou wel?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di jan 06, 2015 6:42 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Het kan best zijn dat er een hele boel achter carré op de kleine parkeerplaats waren.... komend jaar bij Krone, dus wie weet daar in die megatent wat meer papegaaien tegelijk vliegend door de tent.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di jan 06, 2015 8:14 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Didier schreef:
At is met een t op het eind!

En nee, dat werd te duur! Zie je nou wel?


Ik bedoel had. Het spijt me :roll:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 07, 2015 2:36 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Hou toch eens op met je spijt! Nergens goed voor!
Wel is het natuurlijk zo dat je door je enorme snelheid van werken makkelijk een foutje over het hoofd ziet. En dan kan er zonder dat het de bedoeling is heel iets anders staan!

En voordat ze naar Krone gaan: binnenkort eerst nog even naar Monte Carlo! Voor een Gouden Clown......
Benieuwd hoeveel vogels daar rond gaan mogen fladderen....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jan 17, 2015 2:03 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Bezoekers van het Wereldkerstcircus die via internet kaarten kochten lopen grote kans benaderd te worden voor een enquête over hun bezoek en over het theater. Georganiseerd door Carré.
Gisteren was ik aan de beurt. Aan het eind kreeg je van tien vragen de stand te zien. Niet de eindstand neem ik aan, ik denk dat het onderzoek nog loopt.
Toch wel interessant, ik geef wat standen.
Daarbij gaat het om percentages, van de open vragen krijg je geen resultaat te zien.
Op dat gebeid nog wel een idee voor lezers hier die nog niet aan de beurt kwamen: er wordt ergens naar ideeën en tips gevraagd over wat je graag in dit theater zou willen zien. Ik heb daarbij gepleit om eens na te denken over een zomercircus.
Want waarom zou het mooiste (circus)theater van ons land alleen voor dit (oorspronkelijke) doel gebruikt worden in de winter? Dat was vroeger bepaald ook niet het geval!
Bovendien weet ik dat het voor dit theater in die periode moeilijk is een originele en geschikte invulling te vinden. Want die is lang niet altijd beschikbaar.
Verder barst Amsterdam ook in die tijd van de toeristen die wel eens iets anders willen. Dat dan naast de inwoners van deze stad en regio, waar het afgelopen jaar bijvoorbeeld geen groot circus te vinden was. Groot, schreef ik bewust, want van de activiteiten van Magic ben ik uiteraard wel op de hoogte. Op zich prima, maar niet vergelijkbaar.

Nou, de tussenstanden:

Beginnen we met de waardering, die ze zelf vreemd genoeg aanbeveling noemen.
Ik noem de gegeven cijfers met daarachter het percentage.
9 - 41,1%
8 - 28%
10 - 22%
7 - 7%
6 - 1,3%
5 - 0,3%
4 - 0,3%


(Ha, die laatste twee leren me het aantal ondervraagden -op dit moment-: 333.
Want een dergelijke absurd lage waardering kan slechts door één persoon zijn gegeven!)
(Ja, ik hield me wel eens bezig met marktonderzoek...)
Mooie waardering overigens.

Samenstelling bezoek, (gezelschap) met
Gezin - 36,3%
Familie - 30,7%
Partner - 15,8%
Anders - 9,3%
Vriend/vriendin - 3,2%
Familielid - 3,2%
Alleen - 1,3%


(Over de antwoordmogelijkheden kan gediscussieerd worden: wat is het verschil tussen familie of familielid. Sommige mensen zien het gezin als hun familie. En een vriend of vriendin kan tevens een partner zijn. Waar je dan zelfs weer een gezin mee kunt vormen.
Anders, dat is een interessante categorie! Of moest je daar aangeven homo te zijn?)

Dan de hoeveelste keer dat je het kerstcircus bezocht. Ook al erg interessant, speciaal voor al diegenen die dachten en schreven dat de meeste mensen 'ieder jaar' daarheen gaan!

Voor de 1e keer - 33,2%
Voor de 4e keer - 24,8%
5e tot 10e keer - 15,5%
10e keer of vaker - 13,8 %
Voor de 2e keer - 12,8%

(Bijna een derde kwam er dus voor het eerst!! Wie had dat gedacht, ik zelfs niet!
Opvallend ook dat de 2e keer zo laag scoort! Daar zal dus flink aan gewerkt moeten worden!)

De prijs/kwaliteit verhouding

8 - 40%
7 - 21,2%
9 - 20%
10 - 8,3%
6 - 6,3%
5 - 2,8%
4 - 1,2%

(Dat zit dus redelijk goed, maar houdt niet over. Optimaal scoort niet hoog, behoorlijk laag zelfs!)

Geen lunch of diner in het theater gebruikte 88,9%

Op de vraag wat voor soort voorstellingen men graag in Carré wil zien werd als volgt geantwoord:

Cabaret - 61,4%
Musical - 49%
Toneel - 35,6%
Dans - 27,5%
Popmuziek - 26,5%
Klassieke muziek - 25,6%
Opera - 22,5%


(De antwoordmogeljkheid 'circus' of 'circusachtig' ontbreekt hier, wel kan men onder 'anders' dat zelf invullen.)

Hoe vaak gaat u naar Carré? In zijn totaliteit dus.

Niet elk jaar - 41,5%
1x per jaar - 29,3%
2x per jaar - 17,1%
3x per jaar - 7,7%
4x per jaar - 2,5%
vaker - 1,8%

(Daar valt dus heel wat te verbeteren!)

Samenstelling ondervraagden:

vrouw - 57,7%
man - 42,3%

Waar komt u vandaan?

Groot Amsterdam - 34,6%
overig Noord- en Zuid-Holland - 26,7%
Midden-Nederland - 23,9%
Zuid-Nederland - 6,1%
Noord-Nederland - 3,6%

(Kijk eens aan: het hele Noorden vertegenwoordigd met -maar- 12 bezoekers! Schandalig!
Maar zoals gezegd, het is nog maar een tussenstand denk ik....
Heel veel veranderen zal het wel niet....)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.