Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel wo apr 24, 2024 10:46 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: 16e Groot Kerstcircus Den Haag
BerichtGeplaatst: vr sep 05, 2014 7:53 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Het Groot Kerstcircus Den Haag wordt dit jaar georganiseerd door Hillenaar Circus Evenst. Na 15 jaar stopt de familie Smitt er mee, vanaf 1 oktober gaat de website online


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr sep 05, 2014 9:03 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Nou, nou Hillenaar Bv groeit fors op het gebied van kerstcircussen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za sep 06, 2014 11:45 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
De familie Smitt stopt er niet helemaal mee. Het gaat hier om een samenwerkingsverband. http://circusweb.nl/circusnieuws/samenw ... rstcircus/

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma sep 29, 2014 8:51 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Beste Rene hier was al een topic voor het Groot Kerstcircus Den Haag dus hier plaats ik nog een keer hun programma :D Maar wel leuk dat je het programma met ons deelt.

Het programma:
Aliev Troupe - Vliegende Trapeze
Yakovlev - Jongleurs in Masten
Aerial Ring - Luchtacrobatiek
Gengis van Gool - Red Des Doods & Crosbow
Vladislav Khostik - Handstand Acrobaat
Val de Fun - Clown
Russian Swing - Schommel Acrobatiek
Veslovskis - Rolschaats Act
Whip Knallende - Knallende Zwepen
Strap Sensation - Strapaten
Zhora Oganisian - Voetbaljongleur


Tot nu toe staan er nog geen dieren op het programma, tevens zal er een gloed nieuw tentencomplex in gebruik genomen worden die de zelfde constructie zijn als die van Cirque Arlette Gruss uit Frankrijk.

Oja Gera ik kom nergens de naam van de familie Smitt tegen.....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma sep 29, 2014 9:18 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Hoi Yoshi, ik heb indertijd zelf Willem Smit geemaild om te vragen hoe het zat. Wellicht hebben ze het programma nog samengesteld en werken ze mee achter de schermen.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do nov 06, 2014 5:01 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
SPECIALE ACTIE: MET 30% KORTING NAAR HET GROOT KERSTCIRCUS DEN HAAG!

De foyer van Circus Herman Renz op het Malieveld lag er vol mee: flyers van het Groot Kerstcircus in Den Haag waarmee je, mits je op tijd boekt, maar liefst 30% korting krijgt op drie rangen. Op de Front Tribune, Categorie 1 en Categorie 2.
En dat zijn, wellicht anders dan u zou verwachten, de drie goedkoopste rangen!
Nou ja, wat heet goedkoop, aflopend van € 40,- tot € 19,- voor groten en van € 35,- tot € 15,- voor kinderen.
Kinderprijzen (3 t/m 11 jaar, t/m 2 jaar gratis mits op schoot) gelden ook voor studenten (op vertoon van studentenkaart) en 65+ers.
Tijdens de Kerstdagen geldt een toeslag van € 2,- per plaats.

Niet alleen de bezoekers van Herman Renz kunnen van deze actie profiteren, leden en bezoekers van Circuswereld kunnen dat nu ook!
Het werkt als volgt. Ga naar http://www.kerstcircusdenhaag.nl (ook voor verdere informatie!) en kies een voorstelling.
Bel vervolgens 0900-3006000 (45 ct/min) en kies voor optie 4.
Reserveer uw kaarten met behulp van actiecode 'Circus Herman Renz'.

Plaatsen uiteraard op basis van beschikbaarheid.
En let wel: reserveren met korting kan uitsluitend t/m 1 december!

Afbeelding

En in deze tent gaat het allemaal gebeuren! Alleen die is al een bezoek waard!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do nov 06, 2014 7:04 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Wel apart, het ene circus dat reclame maakt voor het andere....

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do nov 06, 2014 11:26 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5435
Locatie: Belgie
Inderdaad een beetje vreemd....

Herman Renz heeft tenslotte hun eigen kerstcircus ook.

Maar goed om weten voor de plaatselijke bevolking enz natuurlijk.

Zeer mooie chapiteau trouwens !!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr nov 07, 2014 6:05 pm 
Offline

Lid geworden op: ma feb 28, 2011 5:55 pm
Berichten: 59
Herman Renz en Hillenaar/Clear Channel werken op verschillende vlakken samen.
Dat men flyers in de foyer heeft liggen zal ook wel bij een bepaalde deal horen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za nov 08, 2014 12:43 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Dat van die samenwerking was bekend, dus zo verwonderlijk is het dan ook weer niet.
Al dacht ik eerst wel dat iemand ze stiekem had neergelegd.....
Maar toen ik als kortingscode Circus Herman Renz las wist ik wel beter!
Er mochten best eens wat meer circussen reclame voor soortgenoten maken in plaats van elkaar de vliegen af te vangen!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za nov 08, 2014 7:26 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
De Honden van LAURA URUNOVA zullen ook in Den Haag te zien zijn in het programma!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo nov 09, 2014 3:21 pm 
Didier schreef:
Nou ja, wat heet goedkoop


Een liter rode diesel koste 20 jaar geleden nog iets van 60 cent de liter, en dan in guldens. Tegenwoordig is er geen rode diesel meer, dus
kost een litertje 1,30 euro, dus 2,86 in guldens dus bijna 5x zo duur als toen, en als je vroeger dan, ik noem maar wat, 10000 liter diesel verstookt,
dan was dat 6000 gulden, dus nu is dat even 28600 guldens. Nou mag je niet meer in guldens rekenen, maar 13000 euro blijft dan toch nog een smak geld
en dan is dit slechts 1 voorbeeld van de kosten waar een circus voor staat tegenwoordig, dus niet piepen, maar gewoon betalen, en daar krijg je dan ook
waar voor je geld, want kerstcircussen pakken altijd groots uit met de beste artiesten en alles in kerstsfeer aangekleed in tenten die echt goed verwarmd zijn,
en dat kost dan ook meer dan wanneer ze in de zomer reizen.
In de winter moeten artiesten ook van ver komen, dus moet een circus wel de reiskosten betalen, en dat allemaal voor die 10 dagen, en dan zijn de gages ook
minimaal 2x zo duur als in de zomer, dus alweer een voorbeeld van waarom kerstcircussen terecht duurder zijn dan circussen in de zomer.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo nov 09, 2014 8:28 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
In Belgie heb je nog zat rooie diesel, en daar kun je tankwagens vandaan laten komen, maar men controleert tegelwoordig flink op de inhoud van je tanks, en als daar een spoor van rooie diesel in voorkomt, dan ben je zuur. En toch, als je 30 of meer wagens moet laten aftanken, dan is het wellicht toch voordelig om goedkopere brandstof uit het buitenland te laten aanrukken.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma nov 10, 2014 4:25 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Citeer:
De Honden van LAURA URUNOVA zullen ook in Den Haag te zien zijn in het programma!


Die komen denk ik in de plaats van Zhora Oganisian, de voetbaljongleur, die van de lijst verdwenen is. Misschien een contract bij Ajax?
En de artiesten met de knallende zwepen heten de Whip Crackers. Ze knallen er naar verluidt lustig op los, maar zonder dat daar dieren aan te pas komen. Dat doet mij goed! Mensen stellen hun gehoororganen geheel vrijwillig hieraan bloot, dieren niet!

Citeer:
In Belgie heb je nog zat rooie diesel, en daar kun je tankwagens vandaan laten komen, maar men controleert tegelwoordig flink op de inhoud van je tanks, en als daar een spoor van rooie diesel in voorkomt, dan ben je zuur. En toch, als je 30 of meer wagens moet laten aftanken, dan is het wellicht toch voordelig om goedkopere brandstof uit het buitenland te laten aanrukken.


Zo zie je maar weer: gelukkig hebben we Gera de Leeuw tegelwoordig voor de oplossing van alle circusproblemen!
Als die er toch niet was....
Wanneer je iemand aanspoort tot het plegen van een economisch delict, ben je dan zelf ook aansprakelijk voor de gevolgen?

En beste Circusfan: wat dat betalen betreft ben ik het helemaal met je eens! Dat moesten eens wat meer 'echte' liefhebbers zijn!
Die opmerking plaatste ik omdat ik € 40,- (en dan gaat het om een goedkopere rang!) niet uitgesproken goedkoop vind. Reken maar even uit voor een gezin met een paar kinderen.....
Zoals je zelf schreef: de meeste wintercircussen hebben een uitstekend programma. Dus ben je, mits mobiel, niet aan Den Haag gebonden en kun je voor minder ook elders riant terecht.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma nov 10, 2014 5:26 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 11, 2009 12:07 pm
Berichten: 273
Didier schreef:
....Dat doet mij goed! Mensen stellen hun gehoororganen geheel vrijwillig hieraan bloot, dieren niet!....


ohha :roll: :roll: :shock: :shock: ein gutmensch


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.