Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr apr 19, 2024 8:11 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2014
BerichtGeplaatst: ma dec 29, 2014 9:03 pm 
Nik Boris schreef:

Waar om zou je nog. Omdat mensen het tóch heel leuk vinden. Ze komen ook wel als er geen wilde dieren zijn maar mensen vinden het toch nog leuker met. Mensen komen naar goed circus maar top circus is toch nog leuker. Bij veel circussen wordt toch nog gevraagd: waar zijn de wilde dieren.


Ik drink liever koffie MET een koekje dan zonder, maar zonder vind ik de koffie net zo heerlijk en zal het dan ook blijven drinken als er geen koekjes meer zouden zijn.
Met andere woorden, er drinkt geen man meer of minder koffie omdat er wel of geen koekje bij zit, en gaat er dus geen mens meer of minder naar en circus omdat er wel of geen wilde dieren zijn.
In beide gevalen is het dan ook zo dat als het erbij zit, is het meegenomen, is het er niet bij, dan ook prima.

Citeer:
Foto's en filmpjes kunnen bewerkt worden

Neem maar van mij aan dat ik wel het verschil zie tussen nep en echt.

Citeer:
en zijn moment opnames.

wat een gevoel voor timing hebben die activisten dan he? heb je altijd loslopende olifanten, en moet je ze maar een keer
even 10 minuten aan de ketting zetten voor wat voor reden dan ook, en bam, daar staan de activisten ineens te filmen.
Alsof ze het ruiken!

Citeer:
Olifanten en roofdieren zijn trouwens iets heel anders. Met olifanten is het inderdaad vaker mis dan met roofdieren, heb je gelijk

Het gaat ook met andere dieren wel eens mis, maar ik neem alleen de olifant aan de ketting even als voorbeeld, want anders word elk voorbeeld
uitgediept en word het een onoverzichtelijke zooi.


Citeer:
En filmpjes en/of foto's zeggen meer dan 1000 woorden? (misschien ook wel meer dan 2000) Hier een paar filmpjes:
https://www.youtube.com/watch?v=DWE1agGBxQo Gartner Familie in Monte Carlo
https://www.youtube.com/watch?v=7duqpVd ... e=youtu.be Martin Lacey jr. in Stuttgart
https://www.youtube.com/watch?v=BVPelL02m6Y De dieren in Herman Renz 2010

Zo, dat moet (voorlopig) genoeg zijn, als je behoefte hebt aan meer beelden van de waarheid. Meld het maar


Mooi he al die moment opnames, en dat blijft de mensen bij, net als die momentopname van de activisten. :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2014
BerichtGeplaatst: ma dec 29, 2014 9:23 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 21, 2014 6:45 pm
Berichten: 164
Er zijn nog te veel circussen die het niet zo nauw nemen. Kettingen en roofdierverblijven zonder ruime uitloop kunnen niet meer. Jongens leer het eens, want je brengt ook je eigen beroep in gevaar.

Het is al duizenden keren aangehaald door iedereen, maar het blijft een feit: De circuswereld heeft behoefte aan regelgeving, niet aan een totaalverbod waar niemand iets mee opschiet. Om de rotte appels eruit te halen.

Er zijn genoeg oplossingen voor handen, dat zie je bij de circussen waar het wel goed zit. Die zijn er gelukkig ook genoeg; kijk maar naar Duitsland. Bij een goede huisvesting heeft een exotisch dier (de correcte term want wilde dieren zijn in het wild geboren) het beter in gevangenschap dan zijn soortgenoten in het wild. Ik heb eens een documentaire gezien van leeuw met een ontstoken poot in het wild. Dat arme beest kon niet meer mee met de rest van de groep en stierf een verschrikkelijke dood. Zo rooskleurig is het wild niet... Wij zijn geëvolueerde intelligente wezens en we horen de dieren een zo goed mogelijk leven te geven. Dicht bij ons en met de nodige zorg en liefde. In een circus kan dat prima met training gebaseerd op eigen gedrag. Ik heb dit eens voorgelegd aan een activiste in tijgerpak bij CHR en toen was het stil...

Overigens is het bij sommige dierentuinen ook nog helemaal niet zoals het zou moeten. Alleen dierentuinen zijn achter de schermen niet zo open en toegankelijk als circussen, dus daar hoor je niet zoveel van.

Nik Boris schreef:
En filmpjes en/of foto's zeggen meer dan 1000 woorden? (misschien ook wel meer dan 2000) Hier een paar filmpjes:
https://www.youtube.com/watch?v=DWE1agGBxQo Gartner Familie in Monte Carlo
https://www.youtube.com/watch?v=7duqpVd ... e=youtu.be Martin Lacey jr. in Stuttgart
https://www.youtube.com/watch?v=BVPelL02m6Y De dieren in Herman Renz 2010

Zo, dat moet (voorlopig) genoeg zijn, als je behoefte hebt aan meer beelden van de waarheid. Meld het maar


Inderdaad, zo is het maar net!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2014
BerichtGeplaatst: di dec 30, 2014 7:41 am 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Het ging eigenlijk over het mooie kerstcircus in Ahoy dus hier duidelijkheid
http://circusweb.nl/circusnieuws/ahoys- ... ntroleerd/


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2014
BerichtGeplaatst: di dec 30, 2014 8:40 am 
Offline

Lid geworden op: zo okt 11, 2009 12:07 pm
Berichten: 273
joop schreef:
Beste circusfan ben je werkelijk zo naïef dat je denkt dat de discussie nu is afgelopen als er geen wilde dieren meer in het circus zijn.Het gaat gewoon door nu zijn de andere dieren aan de beurt paarden kamelen de dierenactivisten gaan door net zo lang tot geen dieren meer zijn die onder commando van een mens staan.Met andere woorden ook honden katten vogels en noem ieder beest maar op het lijkt mij dat je meer sympathie hebt voor dierenactivisten dan voor circussen en hun dompteurs en dresseurs.Als je zo het gesprek in gaat geen wonder dat je geen potten kunt breken.


:!: :!: 100% richtig :!: :!:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2014
BerichtGeplaatst: di dec 30, 2014 2:09 pm 
georg schreef:

:!: :!: 100% richtig :!:


Hahaha, dat zou ik ook tegen een kind zeggen die met zo'n compleet uit de duim gezogen dramaverhaal aan komt zetten, dat kant nog wal raakt. :lol:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2014
BerichtGeplaatst: di dec 30, 2014 5:06 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Citeer:
en is het wel bewezen dat je dan geen bezoeker minder trekt


Ja hoor, en daardoor ga je dus failliet.....!

Citeer:
Zo hee, kun je niet nog wat meer overdrijven en er een doomsday drama van maken?


Niks hoor, dat is de realiteit! Zoek maar eens contact met de Partij voor de Dieren, dit is echt het einddoel waar ze naar streven! Ze praten er niet te veel over (anders verliezen ze nu al de trouwe huisdierenliefhebbers die ze nodig hebben bij de verkiezingen) maar soms maken ze die 'geheime agenda' wel gewoon bekend! Ik kan het je laten lezen! De woorden bijvoorbeeld van mevrouw Anja Hazekamp, die nu in het Europees parlement zit.

Citeer:
Maar beste jongen ik ben helemaal niet tegen wilde dieren, maar een groeiende meerderheid wel, en we leven in een democratie, dus als een meerderheid genoeg medestanders vind,


Er is al eens eerder gesuggereerd dat je een band hebt met de dierenactivisten, en een opmerking als deze bevestigt dit behoorlijk: Hoe kom je bij die onzin dat de meerderheid van de mensen dat vindt? Het zijn uitsluitend de promotiepraatjes van de dierenactivisten die dat zeggen, en jij neemt dat klakkeloos voor waar aan!!


Citeer:
Ik drink liever koffie MET een koekje dan zonder, maar zonder vind ik de koffie net zo heerlijk en zal het dan ook blijven drinken als er geen koekjes meer zouden zijn.
Met andere woorden, er drinkt geen man meer of minder koffie omdat er wel of geen koekje bij zit, en gaat er dus geen mens meer of minder naar en circus omdat er wel of geen wilde dieren zijn.
In beide gevallen is het dan ook zo dat als het erbij zit, is het meegenomen, is het er niet bij, dan ook prima.


De volgende kromme vergelijking! Het gaat namelijk niet om dat koekje (van eigen deeg?). Het gaat om GEBAK van Hoge Klasse en Grote Kwaliteit. Zo goed, dat mensen daarvoor naar een bepaalde gelegenheid gaan en er zelfs een omweg voor maken.
Blijf jij maar lekker tevreden met je bekertje koffie uit de automaat!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2014
BerichtGeplaatst: di dec 30, 2014 7:50 pm 
Didier schreef:
en is het wel bewezen dat je dan geen bezoeker minder trekt

Ja hoor, en daardoor ga je dus failliet.....!


Vertel dan eens welk circus er failliet gegaan is omdat het publiek weg bleef omdat er geen wilde dieren te zien waren?
En ik zei al dat het bewezen is, en wel door o.a. hillenaar, circusfestival enschede en herman renz om maar een paar namen te noemen,
dus hoe kom je er dan bij om te zeggen dat het niet waar is wat ik beweer? Neem nu alleen Hillenaar, die heeft op voorhand, wat was het ook al weer?
140.000 of 180.000 kaarten verkocht, en dan nog eens met de nadruk op, OP VOORHAND VERKOCHT, en staat er zelf van te kijken dat Maastricht zo storm loopt,
dus waar komt dan die fantasie vandaan dat er massaal mensen wegblijven omdat er geen hoogwaardig gebak bij de koffie word geserveerd?
Ik baseer mijn verhaal op de gegevens die hier gewoon op het forum verteld worden, dus zijn dat dan leugens of zo?
En waar baseer jij je verhaal op? Waar heb jij gegevens vandaan die aantonen dat mensen massaal het af laten weten vanwege het uitblijven van
dat hoogwaardige gebak van je?


Citeer:
Zo hee, kun je niet nog wat meer overdrijven en er een doomsday drama van maken?
Niks hoor, dat is de realiteit! Zoek maar eens contact met de Partij voor de Dieren, dit is echt het einddoel waar ze naar streven! Ze praten er niet te veel over (anders verliezen ze nu al de trouwe huisdierenliefhebbers die ze nodig hebben bij de verkiezingen) maar soms maken ze die 'geheime agenda' wel gewoon bekend! Ik kan het je laten lezen! De woorden bijvoorbeeld van mevrouw Anja Hazekamp, die nu in het Europees parlement zit.


Van al die mensen die een krabbel bij de dierenactivisten hebben achtergelaten, zullen er een hele hoop bij zijn die zelf huisdieren hebben, en als die dan te horen krijgen
dat hun hondje van de activisten geen commando's mogen aannemen, ze dan heel snel een ommezwaai zullen maken en daarbij anti-activisten zullen worden, want ze zijn dan wel
tegen wilde dieren in een circus, maar van hun al, duizenden jaren door de mens sociaal geaccepteerde huisdier, de hond that is, blijf je af. Hetzelfde, voor vogeltjes, cavia's, kippen,
konijnen en noem het maar op.
Verder kunnen de activisten op hun kop staan wat ze willen, want bv een paard kunstjes bijbrengen gaan ze echt niet verboden krijgen, want dan kom je aan de paardensport, en de paardensport
word zo goed als alleen beoefend door de steenrijken der aarde, en die trekken achter de politieke poppenkast aan de touwtjes, en dan hebben de activisten geen poot om op te staan.
Daarnaast zijn paarden net als honden al duizenden jaren door de mens geaccepteerd om te hebben en houden, dus als je een beetje logisch nadenkt, dan snap je wel dat de activisten
daar geen enkel draagvlak voor zullen vinden, want de meerderheid vd bevolking zal het weghohnen als zijnde overdreven en belachelijk, en dat had je dan ook zelf wel kunnen bedenken.

Citeer:
Maar beste jongen ik ben helemaal niet tegen wilde dieren, maar een groeiende meerderheid wel, en we leven in een democratie, dus als een meerderheid genoeg medestanders vind,
Er is al eens eerder gesuggereerd dat je een band hebt met de dierenactivisten, en een opmerking als deze bevestigt dit behoorlijk: Hoe kom je bij die onzin dat de meerderheid van de
mensen dat vindt? Het zijn uitsluitend de promotiepraatjes van de dierenactivisten die dat zeggen, en jij neemt dat klakkeloos voor waar aan!!


Ik ben geen activist, en heb ze juist altijd bestreden, totdat ik het bewuste filmpje van olifanten aan de ketting bij ahoy vorig jaar in m'n gezicht gewreven kreeg en ik toen
met m'n bek vol tanden stond, want tegen zo'n filmpje valt er niks meer in te brengen, en dat had ik al verteld, dus lees eerst alles voordat je mij in het hoekje vd activisten schuift,
want ik kan ze wel schieten, maar dat neemt niet weg dat ze aan de winnende hand zijn, en als ik dat zeg, dan is dat niet omdat ik voor de activisten ben, maar gewoon omdat het
de realiteit is. En tuurlijk zal dat pijn doen, maar wat heb je dan liever? Dat ik net doe of het niet er niet is en niet bestaat en lekker blijf dromen in de hoop op een wonder,
of dat ik het bespreekbaar probeer te maken, zodat men er z'n voordeel mee kan doen?
Een van de belangrijke zaken om een succesvolle onderneming te runnen, is ook luisteren naar kritiek, en ook zelfkritiek durven te hebben, en daar lering uit te trekken en vooral
met de tijd mee gaan ipv als een eigenwijs stuk vreten tegen de wind in te blijven pissen en alle kritiek van de tafel vegen, en net doen of de problemen niet bestaan, in de hoop
dat ze dan vanzelf verdwijnen, en dan raar staan te kijken als de dag dan is gekomen dat een ander dan maar voor jou gaat besluiten wat wel en niet kan en mag en niet mag.


Citeer:
Ik drink liever koffie MET een koekje dan zonder, maar zonder vind ik de koffie net zo heerlijk en zal het dan ook blijven drinken als er geen koekjes meer zouden zijn.
Met andere woorden, er drinkt geen man meer of minder koffie omdat er wel of geen koekje bij zit, en gaat er dus geen mens meer of minder naar en circus omdat er wel of geen wilde dieren zijn.
In beide gevallen is het dan ook zo dat als het erbij zit, is het meegenomen, is het er niet bij, dan ook prima.
De volgende kromme vergelijking! Het gaat namelijk niet om dat koekje (van eigen deeg?). Het gaat om GEBAK van Hoge Klasse en Grote Kwaliteit. Zo goed, dat mensen daarvoor naar een bepaalde
gelegenheid gaan en er zelfs een omweg voor maken.

Ik zie de circussen die ik als voorbeeld hier weer noemde alleen maar goed draaien en Hillenaar tegen alle verwachtingen in, gruwelijk veel kaarten verkocht heeft,
en dat is dus het bewijs dat de mensen jou gebak geen vereiste vinden, en dus genoegen nemen met het kopje koffie.

Citeer:
Blijf jij maar lekker tevreden met je bekertje koffie uit de automaat!

Dus Hillenaar, herman renz, circusfestival enschede, en alle overige circussen zonder wilde dieren, zijn allemaal automatenkoffie zonder koek en hoogwaardig gebak in jou ogen.
Ik ben dan ook reuze benieuwd hoe je dit recht gaat proberen te breien. :lol:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2014
BerichtGeplaatst: di dec 30, 2014 10:11 pm 
Ik heb heel dit bericht over het hoofd gezien, dus bij deze mijn reactie hierop.

Didier schreef:
Inderdaad, wat een onzin kraamt Circusfan weer uit. Bovendien allemaal herhalingen van eerder, iets nieuws zie ik niet toegevoegd.
Een paar dingen die zijn beweringen volledig tegenspreken.
De organisatie in Rotterdam houdt jaarlijks als één van de weinige een zeer uitgebreid onderzoek onder de bezoekers. Daaruit blijkt onder meer dat de roofdierennummers torenhoog favoriet zijn bij het HUIDIGE publiek.
Dat was dan ook de belangrijkste reden dat men ook dit jaar weer een roofdierennummer op het programma had staan.
En niet omdat een paar circusvrienden in het bejaardenhuis dat graag wilden...


Ik zou ze ook op m'n verlanglijstje zetten, maar als ik ze dan uiteindelijk niet te zien krijg, is dat nog geen reden om weg te blijven.
Bij een dj of bandje kun je ook verzoeknummers indienen, maar als die dan niet gedraaid of gespeeld word, blijf je de volgende keer toch ook niet weg?
Het gaat er dan ook niet om dat de mensen het graag willen, maar of ze er weg voor zouden blijven als er geen wilde dieren meer te zien zouden zijn.



Citeer:
Een heel andere dwarsstraat die zijn opinie weerspreekt.
Ga eens kijken op een school waar men een circusvoorstelling speelt. Er is zelfs een professionele organisatie die dat verzorgt.
En wat spelen al die kindertjes? Inderdaad: leeuwen en tijgers! En allemaal willen ze wel de dompteur zijn!
Nog meer indrukken opdoen? Een corso- of versierde wagen in een jaarlijkse optocht met het thema Circus.
Steevast roofdieren die gedresseerd worden, en olifanten zullen zeker niet ontbreken!
Vreemd allemaal voor een nieuwe generatie circuspubliek.....


Ja en in kinderattracties kun je ook op een olifant gaan zitten en dombo is ook nog populair en zo, maar nogmaals, de stelling was dat
ik zeg dat mensen NIET wegblijven als er geen wilde dieren meer te zien zullen zijn, ook als ze dat wel graag zouden zien en corsowagens er mee behangen
en de schoolkinderen allemaal dompteurtje of tijgertje willen spelen.

Citeer:
Nee, dan die Hillenaar, die doet het zo geweldig. Door al jaren overal in te vermelden dat zij 'geen wilde dieren' op het programma hebben staan.
Tenzij jij daar op kantoor werkt kun je hoogstens gissen naar hoe geweldig ze het doen. Dat geldt trouwens net zo goed voor mij.
Maar wanneer er tijdens de voorverkoop van de kerstcircussen ineens een persbericht van die organisatie verschijnt (ook hier geplaatst) over hoe onverwacht groot de belangstelling is en hoe fantastisch die voorverkoop loopt, dan moet ik toch altijd denken dat er iets niet klopt.
Dat zijn mededelingen in de geest van 'geprolongeerd wegens groot succes' bij gebrek aan een volgende speelplaats.
Want wanneer het waar is wat ze schrijven hoèf je namelijk helemaal de moeite en de tijd niet te nemen om dat persbericht te maken en te verspreiden! Totaal verspilde energie!


Ik kan niet zien wat er binnenkomt, maar als ik dan info te lezen krijg dat zegt dat er zoveel kaarten op voorhand verkocht zijn en maastricht het boven verwachting goed doet, dan kun je niet anders dan
concluderen dat het goed loopt, en om uit te sluiten of dat allemaal grootspraak is, neem ik dan het feit dat hillenaar eerst een circus naar Utrecht bracht, en dat meteen een daverend succes was,
en als dat niet zo zou zijn, dan kom je geen 2e keer meer terug, en nu staat het er alweer wat jaren in utrecht, dus is het aannemelijker dat het dus wel een succes is. Dan komt Hillenaar met een circus in
amsterdam, en wat denk je? Alweer een succes naar eigen zeggen, en om uit te sluiten of dat grootspraak is, neem ik dan het feit dat het er weer staat, en als het niet had gelopen, dan kom je geen 2e keer
terug, en dit jaar komt daar maastricht bij, en ook daar zijn de verwachtingen naar hun eigen zeggen de pan uitgerezen, en om uit te sluiten of dat grootspraak is, zullen we zien tijdens het volgende jaar,
want als het niet loopt, ga je geen 2e keer terug. En dan neemt Hillenaar ook nog eens den haag over, en dat alles krijg je niet voor elkaar als je maar weinig verdiend. En nogmaals, ik kan niet in zijn kassa kijken
en dat wil ik ook helemaal niet, maar als je de feiten bekijkt, dan kan het niet anders zijn, dan dat het wel waar moet zijn, want hoe anders stamp je in zo'n korte tijd 4 circussen uit de grond?
Dus is het gewoon aannemelijk wat ik zeg, en daarvoor hoef ik dus echt niet achter zijn kassa of op kantoor te zitten, en dat snapt elk nuchter mens nog wel.

Citeer:
En wanneer je die dierenvrienden van je van antwoord wil voorzien en ook nog imponeren dan geef je ze maar de link naar dat prachtige olifantenfilmpje van vorig jaar in Monte Carlo, ook al hier ergens te vinden.
Nu even geen tijd meer, anders zette ik het erbij.
Maar dat doet Yoshi misschien wel, die kan het wel dromen.....


Het zijn mijn vrienden niet, en heb ik wel even die linkjes bekeken die hier geplaatst werden en geweldig allemaal hoor, maar er staan ook genoeg antireclame op, en niet bij de minste zaken,
dus heeft het geen zin om activisten met positieve filmpjes om de oren te slaan, want ze slaan dan net zo hard terug, en het feit dat ze dat kunnen, ligt niet aan hun maar aan de circussen zelf
want daar komen uiteindelijk de beelden vandaan, en dat is het trieste aan heel het verhaal, want problemen en misstanden die er niet zijn of niet bestaan, kunnen ook niet gefilmd worden, nietwaar?
Maar goed, dit is even terzijde, want het gaat er over dat ik zeg dat een circus best zonder wilde dieren kan, en dat wel bewezen is door de circussen zonder wilde dieren, want die draaien gewoon goed,
dus dan is het toch duidelijk dat het publiek het misschien wel jammer vind, maar ze dat dus niet tegenhoud om toch naar een circus te gaan, en dat is alles.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2014
BerichtGeplaatst: wo dec 31, 2014 12:31 am 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
Hillenaar trekt alleen de bezoekers aantallen door ticketveiling waar ze het grootste gedeelte verkopen voor spot prijzen ahoy heeft dat tot dit jaar niet nodig gehad bij ahoy luisteren ze goed naar de achterban die vele al jaren naar het kerstcircus komt en die verwachten gewoon een mooi roofdieren nummer of een olifanten nummer wat fernand banning en henk van de meijden van carre al meerdere keren aan hebben gegeven is dat er geen verbod moet komen maar wetgeving


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2014
BerichtGeplaatst: wo dec 31, 2014 1:55 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
En dan wordt geen wetgeving bedoeld die bepaalde soorten dieren verbied, maar met regels hoe dieren gehouden moeten worden. Zoals in Duitsland al bestaat.

Maar terug naar het Kerstcircus in Ahoy, daar ging het hier tenslotte over.
Relaties en mensen die kaarten per internet kochten ontvingen gisteren al een enquête van de organisatie.
Verzocht werd die in te vullen, ongeacht of men naar dit circus was geweest.
Vervolgens werd gevraagd naar de beweegredenen om voor Rotterdam of voor een ander circus te kiezen. En in welke mate de aanwezigheid van roofdieren daar invloed op heeft gehad.
Tot slot werd gevraagd of er volgend jaar (opnieuw) voor Rotterdam zal worden gekozen ook als daar dan geen roofdieren of olifanten meer zullen (mogen) zijn.


En voorlopig mijn laatste reactie op Circusfan: het zou misschien goed zijn wanneer je wat minder naïef alle persberichten van wie dan ook voor waar aan zou willen nemen.
Vreemd in dat verband is het wel dat je wanneer andere forumleden hier vaststaande informatie over bepaalde zaken geven -die vaak al eerder en uitgebreid hier of elders te lezen was- jij die dan steevast in twijfel trekt.
Op die manier blijft het een herhaling van zetten, zo goed als dezelfde discussie lazen we hier al eerder, ook met jou.

Om in dezelfde koffiesfeer te blijven wil ik tot slot naar Milko verwijzen, die 'wilde dieren' de slagroom op de taart noemde.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2014
BerichtGeplaatst: vr jan 02, 2015 2:01 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Film(pje) van ruim 27 minuten van het Kerstcircus: https://www.youtube.com/watch?v=hTxqiYAuIlk
Zelf nog geen tijd gehad om te kijken......


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.