Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 7:40 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr okt 03, 2014 10:28 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
2E EDITIE GROOT TILBURGS KERSTCIRCUS

Van 20 december 2014 t/m 4 januari 2015 Laarveld West - Tilburg

Aanvang dagelijks om 13.30 en 17.00 uur 24 em 31 december en 1 januari geen voorstellingen

Toegangskaarten uitsluitend via onze website verkrijgbaar of vanaf 17 december aan de circuskassa op het Laar.

De circuskassa is dagelijks geopend 11.00 tot 18.00 UUR, met uitzondering van 24 en 31 december en 1 januari.

Voor meer informatie: http://www.tilburgskerstcircus.nl/


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo okt 22, 2014 12:18 am 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Programma 2014/2015

Bungeetroupe
Flying Weiss - Vliegende Trapeze
Familie Frank - o.a. Kamelen , Pony's , Acrobatiek te Paard
Santo (Frank?) - Paarden
Nicolette - Acrobatiek op de vrijstaande ladder
The Crows - Rekstok

Clown Charlie en Vitalo


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo nov 19, 2014 3:29 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Inmiddels een geheel vernieuwde site met de laatste informatie: http://www.tilburgskerstcircus.nl/


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 21, 2014 3:20 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Klaar voor de start, getuige de foto's van Martijn: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 184&type=3

Erg veel blauw/geel, maar meer dan met het materiaal heeft Belly Wien niet van doen....
In tegenstelling tot vorig jaar....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 21, 2014 5:09 pm 
Offline

Lid geworden op: vr dec 09, 2011 5:00 pm
Berichten: 179
De opkomst was op de eerste zondag beduidend beter dan vorig jaar, dankzij goede promotie en vier sponsoren. Ook de show zelf had meer vaart en tempo, en de acts waren beter op elkaar gestemd - met een vlotte mix van klassiek en contemporain circus. Ga zeker even naar de show kijken.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 22, 2014 2:59 pm 
Didier schreef:
Klaar voor de start, getuige de foto's van Martijn: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 184&type=3

Erg veel blauw/geel, maar meer dan met het materiaal heeft Belly Wien niet van doen....
In tegenstelling tot vorig jaar....



Er zijn wel meer kerstcircussen die zelf geen materiaal hebben en dus alles inhuren, dus niks nieuws onder de zon.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di dec 23, 2014 5:43 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Dat stelde ik ook niet, alleen maakte Belly Wien daar vorig jaar wel (grotendeels) de voorstelling, dus nu diezelfde wagens (weer) te zien staan zou mensen in verwarring kunnen brengen....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di dec 23, 2014 6:05 pm 
Didier schreef:
Dat stelde ik ook niet, alleen maakte Belly Wien daar vorig jaar wel (grotendeels) de voorstelling, dus nu diezelfde wagens (weer) te zien staan zou mensen in verwarring kunnen brengen....


Ik snap niet wat je met verwarring bedoeld, dus of dat je denkt dat het publiek juist de belly's terug verwacht, of juist denkt dat er weer hetzelfde te zien is als vorig jaar?
Verder was Tilburg altijd een rot plaats om met de kerst een circus te draaien, en dat komt omdat er in het verleden matige tot zeer slechte kerst/wintercircussen te zien waren, en die hebben
het vertrouwen dan ook een beetje kapot gemaakt, dus moet je wel lef hebben om daar alsnog je nek uit te steken, en dat lef had de familie mullens schijnbaar, en die grote gok
heeft dan toch gunstig voor ze uitgepakt, en dan zullen ze ook wel er voor willen zorgen dat er elk jaar nieuwe gezichten te zien zijn in de piste, dus wellicht dat dat de reden is dat er
geen of nauwelijks mensen van belly te zien zullen zijn.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 24, 2014 2:46 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Ja, je fantaseert al weer net zo lekker weg als vorig jaar.
Alleen vertelde je toen dat de organisatie heel wat verkeerd deed. Nu is je vertrouwen behoorlijk hoog, en misschien wel terecht.
Want wanneer het toen echt een fiasco was geworden was de tweede editie er vast niet gekomen!

Wat die verwachtingen bij het zien van zoveel BW-wagens, tenten, afzetting en verlichting betreft kun je twee kanten uit.
Inderdaad, er zijn vast mensen die nu een soort van herhaling van vorig jaar verwachten.
Een deel zal daar blij mee zijn en wordt vervolgens verrast (of teleurgesteld) dat dit niet zo is.
Een ander deel wil juist geen herhaling van vorig jaar en laat het voor wat het is. Ook al jammer!

Vergis je niet: er zijn best heel wat BW-fans. Die zet je op het verkeerde been door ze mogelijk te laten denken dat dit circus, net als voor het grootste deel vorig jaar, deze voorstelling maakt.
Niet iedereen volgt de ontwikkelingen in circusland even aandachtig als wij.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 24, 2014 4:05 pm 
Didier schreef:
Ja, je fantaseert al weer net zo lekker weg als vorig jaar.


Waar is dat hatelijke gedoe nou toch altijd voor nodig? Ik val jou of het circus toch niet aan of zo?
Jij zegt dat er erg veel blauw en geel te zien is, maar de belly's met meer dan het materieel er niks mee van doen hebben, en dat zou ik dan ook als
negatief kunnen oppakken, en zo kun je alles wel in het negatieve trekken, en dat doe ik toch ook niet, want ik snap wel dat je dat zo niet bedoeld,
dus probeer ook mijn reacties eens het door een andere bril te lezen, en wie weet kunnen we dan allemaal nog ooit eens door één deur lopen. :wink:

Citeer:
Alleen vertelde je toen dat de organisatie heel wat verkeerd deed. Nu is je vertrouwen behoorlijk hoog, en misschien wel terecht.
Want wanneer het toen echt een fiasco was geworden was de tweede editie er vast niet gekomen!


Toen ze vorig jaar daar voor het eerst begonnen, had ik er idd een ontzettend hard hoofd in dat het iets zou worden, en dat was helemaal
zo'n gekke gedachte niet als je de geschiedenis van de kerstcircussen in tilburg bekijkt, maar het bleek dat ik ongelijk had, en ipv hardnekkig mijn ongelijk
proberen recht te praten, zoals velen hier doen, heb ik die woordeb dan ook terug genomen, want zo ben ik dan ook wel weer, dus dan ben ik toch netjes geweest?

Citeer:
Wat die verwachtingen bij het zien van zoveel BW-wagens, tenten, afzetting en verlichting betreft kun je twee kanten uit.
Inderdaad, er zijn vast mensen die nu een soort van herhaling van vorig jaar verwachten.
Een deel zal daar blij mee zijn en wordt vervolgens verrast (of teleurgesteld) dat dit niet zo is.
Een ander deel wil juist geen herhaling van vorig jaar en laat het voor wat het is. Ook al jammer!


Het gros vd kerstcircussen komt ook elk jaar terug met dezelfde tenten en materiaal, maar de shows zijn altijd anders,
en dat is wat mensen willen zien. Het zijn immers circusartiesten en geen popbandjes.

Citeer:
Vergis je niet: er zijn best heel wat BW-fans. Die zet je op het verkeerde been door ze mogelijk te laten denken dat dit circus,
net als voor het grootste deel vorig jaar, deze voorstelling maakt.
Niet iedereen volgt de ontwikkelingen in circusland even aandachtig als wij.


Nou, er zullen best wat BW fans zijn, maar ik geloof niet dat de meerderheid BW verder niets zegt, en men alleen het circus beoordeeld
op wat ze te zien krijgen, en wie er achter zit, zal ze dan ook een worst wezen, zolang er maar waar voor hun geld krijgen, en daar twijfel
ik bij de familie mullens niet aan.
Verder is het zo dat ze dus reclame maken over de familie mullens die daar het kerstcircus organiseren, dus van de naam BW is vanaf het begin
al geen sprake geweest dan alleen dat zij daar als artiest hebben opgetreden, dus worden de mensen echt niet op het verkeerde been gezet.
Bovendien zie je wel bij meer kerstcircussen een heel andere naam op de wagens staan dan wat er geadverteerd word, maar dat zien de mensen
pas als ze eenmaal aan de kassa staan, en daar heb ik nog nooit een bezoeker over horen klagen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 24, 2014 4:22 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Geeft niks hoor, er bestaat geen enkele verplichting te begrijpen wat ik bedoel!
Wat een eigen mening betreft ontlopen we elkaar niet zoveel...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jan 24, 2015 3:23 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Ook het Kerstcircus in Tilburg werd vereerd met een bezoek van Friedrich Klawiter van www.circus-online.de.
Er kwam een verslag in woord en beeld, dit keer geen speciale fotoreportage.
Leest en kijkt u mee: http://circus-online.de/tilburg_14.html


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo jan 25, 2015 9:47 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5362
Locatie: Belgie
Er kan niet altijd een verslag van 100 en... foto's bij zijn natuurlijk :)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.