Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 9:12 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Wintercircus Hilversum
BerichtGeplaatst: zo okt 05, 2014 6:45 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Wintercircus Hilversum

20-30 December 2014

Voor het eerst sinds jaren krijgt de Mediastad weer een Wintercircus. Dit keer niet op de wat afgelegen Diependaalselaan, maar in het hart van het centrum... op het Stationsplein.
Diverse nationale en internationale circusartiesten van formaat staan garant voor een 2 uur durend spektakel.
Centraal staat Hans Kazan, die samen met zijn zoon Steven Kazan de rode draad van de show vormen. Hans is tevens spreekstalmeester. Met dagelijks twee voorstellingen en een capaciteit van ruim 700 bezoekers kunnen deze dagen bijna 15.000 mensen het Wintercircus Hilversum meemaken.

Hans Kazan - Spreekstalmeester & rode draad met Steven Kazan

Alex The Firemen - komische Laddernummer
Nigel Voets - Jongleur


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Wintercircus Hilversum
BerichtGeplaatst: di okt 07, 2014 11:55 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Daaraan kunnen toegevoegd worden:

Helmut Krech & Giuliana - Comedy Dogs
German Blues Brothers - Acrobatiek
Kitty Hagen - Vuurshow & Messenwerpen
Miss Julia - Acrobatiek in de lucht


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Wintercircus Hilversum
BerichtGeplaatst: zo nov 16, 2014 4:16 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Inmiddels een eigen site waarop data, artiesten en kaartverkoop te vinden zijn. Met ook hier vroegboekkorting. http://www.wintercircushilversum.nl/

Leuke poster:

Afbeelding

Het wordt een weerzien met een aantal oude bekenden, maar dat las u al.
De namen van de artiesten vindt u in eerdere berichten en uiteraard ook op de site.

Afbeelding

Vroegboekkorting € 5,- per plaats. Afwijkende prijzen voor de try-out op za 20 dec om 12.30 uur en de première, dezelfde dag om 16.00 uur.
Van vrijdag 20 december t/m dinsdag 30 december zijn er dagelijks voorstellingen om 12.30 en 16.00 uur, met uitzondering van woensdag 24 december. Die dag zijn er geen voorstellingen, althans er zijn voor die dag geen kaarten te koop. Besloten zou dus tot de mogelijkheden kunnen behoren....
Resteren daarmee 20 voorstellingen, een ruime keus!
En, dat las u al, makkelijk te vinden: pal tegenover het station van Hilversum! Dus ook perfect bereikbaar per OV.
Verder met een aantal aantrekkelijke partners, te vinden op hun site.

Zaterdag deden ze al van zich spreken: tijdens de officiële intocht van Sinterklaas in de hoofdstad van het Gooi werden vanuit een roze Cadillac (zou dat geen leuke kleur zijn voor de Pieten?) in ruime mate flyers uitgedeeld!

Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Wintercircus Hilversum
BerichtGeplaatst: za dec 20, 2014 5:08 pm 
Eiens circus heeft hans kazan ingehuurd?


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Wintercircus Hilversum
BerichtGeplaatst: zo dec 21, 2014 2:57 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Wat bedoel je precies te vragen?
Zoals op de poster en de site te lezen is is Hans Kazan de spreekstalmeester.
En ook Steven Kazan treedt op.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Wintercircus Hilversum
BerichtGeplaatst: di dec 23, 2014 4:50 pm 
Ik zie nergens of het een circusondernemer is die daar de boel organiseert, dus ga ik er van uit dat het hans kazan is die het zelf organiseert, vandaar mijn vraag van wie de tent dan is ingehuurd.
Verder zijn de entreeprijzen wel heel erg spotgoedkoop, want aan de kassa betaal je 20 en 25 euro, en in de voorverkoop via internet maar zelfs 15 en 20 euro, en ik ga er dan vanuit dat er wel
een circusprogramma te zien is dat zich kan meten met de overige grote kerst/wintercircussen, en dergelijke circussen van formaat organiseren lijkt mij een dure grap als je alles moet inhuren,
dus dan lijkt het mij dat er nogal wat volk moet komen om uit de kosten te komen. Een tientje meer had dan imo ook best gekunnen, en dan was het nog niet te duur geweest, want de duurste
zitplaatsen bij de grote kerst/wintercircussen liggen toch tussen de 40 en 60 euro, en een kaartje voor de betere plaatsen op de tribunes ligt als snel tussen de 25 en 35 euro, dus zijn de prijzen
erg bescheiden.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Wintercircus Hilversum
BerichtGeplaatst: di dec 23, 2014 5:18 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Veel van de gegevens die je vraagt zijn te vinden op de site. Zoals de organisator:
Citeer:
Het Wintercircus Hilversum is een productie van AV100 Eventions. Voor vragen & informatie kunt u contact met ons opnemen via email: info@wintercircushilversum.nl of telefonisch op nr: 06-29018895

Dus als je iets wilt weten.....
Het programma staat ook volledig op de site.
Ongetwijfeld zijn de entreeprijzen gebaseerd op de kosten. Ik kan je melden dat het prima loopt, op de site zijn nog maar voor drie voorstellingen kaarten te koop, en dan ook nog niet eens meer alle rangen!
Ik zag de tent gisteren staan. Hij is lichtblauw met witte ruiten en niet al te groot. Met een voortent in dezelfde kleuren.
Een betere plek, midden in de stad en pal voor de uitgang van het station, is nauwelijks denkbaar!
En Kazan treft het met het weer, want die woont normaal in Spanje en is voor dit kerstcircus tijdelijk in Nederland.

Wat de entreeprijzen betreft, daar gaan we weer eens, 'wij' zullen wel even uitrekenen wat er gevraagd kan of moet worden.
Niet voor niets zijn in Rotterdam de entreeprijzen VERLAAGD ten opzichte van voorgaande jaren. Over het geheel dan, nu nog maar twee rangen, ook al een stuk overzichtelijker. Korting ook voor senioren, dat is elders lang niet altijd het geval.
Maar neem van mij aan: ook in Ahoy kan vast wel iemand rekenen!
Nòg goedkoper bestaat ook: kijk bijvoorbeeld maar eens bij Zanzara in Amsterdam.
Tribune € 15,- en voor kinderen t/m 12 en 65+ € 11,-!
Logeprijzen respectievelijk € 22,- en € 17,-. Met een flyer een euro korting op alle rangen.

Maar in dit geval is het wel zo dat IEDEREEN betaalt.
Zelfs met de Kerst zijn er nog circussen die met 'vrijkaarten' strooien of met veel hogere kortingen. En dan moet de rest dat er wel weer bijleggen....
Lekker duidelijk en niet te duur, en allemaal betalen. Zo zou het overal moeten zijn....


Laatst gewijzigd door Didier op di dec 23, 2014 5:37 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Wintercircus Hilversum
BerichtGeplaatst: di dec 23, 2014 5:21 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
De tenten komen van Circus Bongo.... tevens de zit inrichting en de lichtinstallatie. Het is alleen geen productie van Circus Bongo alleen de tenten komen daar vandaan


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Wintercircus Hilversum
BerichtGeplaatst: di dec 23, 2014 5:31 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Nu je het zegt, daar kende ik de tent inderdaad van maar kwam er zelf niet op!
Als aankomend circusdirecteur weet je ook alles! Bedankt!

Den deze dus:

Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Wintercircus Hilversum
BerichtGeplaatst: di dec 23, 2014 5:46 pm 
Didier schreef:
Veel van de gegevens die je vraagt zijn te vinden op de site. Zoals de organisator:
Citeer:
Het Wintercircus Hilversum is een productie van AV100 Eventions. Voor vragen & informatie kunt u contact met ons opnemen via email: info@wintercircushilversum.nl of telefonisch op nr: 06-29018895

Dus als je iets wilt weten.....
Het programma staat ook volledig op de site.
Ongetwijfeld zijn de entreeprijzen gebaseerd op de kosten. Ik kan je melden dat het prima loopt, op de site zijn nog maar voor drie voorstellingen kaarten te koop, en dan ook nog niet eens meer alle rangen!
Ik zag de tent gisteren staan. Hij is lichtblauw met witte ruiten en niet al te groot. Met een voortent in dezelfde kleuren.
Een betere plek, midden in de stad en pal voor de uitgang van het station, is nauwelijks denkbaar!
En Kazan treft het met het weer, want die woont normaal in Spanje en is voor dit kerstcircus tijdelijk in Nederland.

Wat de entreeprijzen betreft, daar gaan we weer eens, 'wij' zullen wel even uitrekenen wat er gevraagd kan of moet worden.
Niet voor niets zijn in Rotterdam de entreeprijzen VERLAAGD ten opzichte van voorgaande jaren. Over het geheel dan, nu nog maar twee rangen, ook al een stuk overzichtelijker. Korting ook voor senioren, dat is elders lang niet altijd het geval.
Maar neem van mij aan: ook in Ahoy kan vast wel iemand rekenen!
Nòg goedkoper bestaat ook: kijk bijvoorbeeld maar eens bij Zanzara in Amsterdam.
Tribune € 15,- en voor kinderen t/m 12 en 65+ € 11,-!
Logeprijzen respectievelijk € 22,- en € 17,-. Met een flyer een euro korting op alle rangen.

Maar in dit geval is het wel zo dat IEDEREEN betaalt.
Zelfs met de Kerst zijn er nog circussen die met 'vrijkaarten' strooien of met veel hogere kortingen. En dan moet de rest dat er wel weer bijleggen....
Lekker duidelijk en niet te duur, en allemaal betalen. Zo zou het overal moeten zijn....


Ik kwam even niet op het idee dat het allemaal ook op hun site te vinden zou zijn, maar toch bedankt voor de info.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Wintercircus Hilversum
BerichtGeplaatst: di dec 23, 2014 10:27 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Foto's vers van de pers..... vanmiddag in Hilversum geweest.

Afbeelding

Alle foto's op : https://www.facebook.com/media/set/?set ... ploaded=41


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.