Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 12:34 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za jan 24, 2015 2:38 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Speciaal voor Lodewijk dan nog maar eentje van zijn (kerst)engel:

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo jan 25, 2015 3:09 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Sorry, vergisje, bleek bij nader inzien (uitvergroten) een andere dame....!
Volgend jaar beter!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo jan 25, 2015 6:35 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 27, 2011 9:00 pm
Berichten: 85
Hoewel ik nog wel eens moeite heb met het herkennen van gezichten, ben ik er redelijk van overtuigd dat het toch Marilyn is op de foto. Afgaande op de reportage van Klawiter doet ze deze act samen met haar jongste zus Mandy. Hoe dan ook prachtige beelden van deze Duitse fotograaf die er maar niet genoeg van lijkt te krijgen en ons blijft verblijden met nieuwe albums.

Middelste dochter Sarah geniet trouwens met twee van haar broers en neefje van een welverdiende vakantie in Cuba, valt hier te zien (dit profiel is blijkbaar openbaar, want ik ben geen gebruiker van Gezichtsboek):

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo jan 25, 2015 7:06 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Het is Mandy haar zus Marilyn reed de Hoge School in combinatie met dans door Mandy! en Marilyn zit dus op haar paard en die staat wel op de foto :wink:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo jan 25, 2015 10:07 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 27, 2011 9:00 pm
Berichten: 85
Yoshi, bedankt voor jouw expertise. Jij was live getuige in Etten Leur natuurlijk en bovendien een kenner. Mysterie opgehelderd.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 26, 2015 4:28 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Ietsje teveel eer, denk ik. Niet uitgesloten, maar las nergens eerder dat onze Yosh live in Etten-Leur was.
Goed, ik vergiste me, als ik wat beter naar meerdere foto's had gekeken had dat voorkomen kunnen worden! Bovendien was ik zo vrij om in een eerder bericht al een foto van de paardrijdende Marylin te plaatsen.
Voor we verder gaan eerst nog maar even een kerstfoto van de Holy (whole) Family:
Afbeelding
Bijna compleet dan, wat uiteraard ontbreekt Sarah en haar koters vanwege het tegelijk plaatsvindende Kerstcircus in Bonn.
Uiterst rechts is bovendien duidelijk zichtbaar waarom Nadja, de wederhelft van Marlon, niet mee is naar Cuba: vliegen is er in dit stadium niet meer bij (in of buiten de tent...) en met de boot duurde te lang!

Over wie wie is op de foto's met de Andalusiër(s) zal een echte insider (kom op Kevin, we weten dat je nog bestaat.....) het juiste antwoord moeten geven. Mocht het Mandy al zijn dan is ze in korte tijd wel heel flink afgevallen. Zelf denk ik dat er nog een derde juffrouw in het spel is. Kijk maar goed op de foto's van Klawiter: ze rijden om de beurt paard, te constateren door het vergelijken van de topjes!
Wanneer Yoshi's suggestie klopt dan zit (ligt) op onderstaande foto Mandy te paard en staat Marylin er voor:

Afbeelding

(en de y hoort bij Marylin in het midden, maar ook daar vergis ik me wel eens in...)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 26, 2015 5:45 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo mei 28, 2006 1:06 pm
Berichten: 217
Locatie: Papendrecht
Klopt inderdaad. Mandy op het paard, Marylin ervoor. Ik was er life bij. Op het moment dat de foto gemaakt werd zelfs.

_________________
May all your days be circus days


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 26, 2015 5:54 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Kijk, en zo kwam alles toch weer op zijn pootjes terecht! Bedankt!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 26, 2015 6:50 pm 
Offline

Lid geworden op: do sep 07, 2006 9:43 pm
Berichten: 635
Locatie: Hapert
Ja Didier, ik besta nog. Maar bestaat er ook nog iets van privacy, dwz fijn dat jij weet waar de familie op vakantie is maar toch niet ALLES dient gepubliceerd te worden....
en vanwaar de opmerking of Mandy is afgevallen?

Beetje raar en weer typisch geval van prietpraat in de saaie wintermaanden.
We beginnen trouwens weer op 25 februari in het midden van het land.

_________________
Circus met dieren


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di jan 27, 2015 3:13 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Goed, je stelt wat en je vraagt wat. Dus reageer ik.
Van die stille tijd op circusgebied klopt wel, maar ik heb nog stof genoeg en onderwerpen uit december waar ik nog niet aan toe ben gekomen.
Van vakantiebestemmingen wist ik niets, dat meldde iemand anders.
Of een publiek figuur al dan niet is afgevallen kan gerust een onderwerp zijn op een forum. Misschien was het wel als een compliment bedoeld en dan heeft de betrokkene er vaak weinig problemen mee!
Om prietpraat te voorkomen zou een circus wellicht zelf wat actiever kunnen zijn en zinvolle zaken melden.
Dat deed je nu dan wel, maar niet spontaan. En nog wat vaag, ook dat werkt dan weer speculaties in de hand!
Dacht verder dat je als pr-man wel tevreden kon zijn over de wijze waarop Belly Wien hier aandacht kreeg en krijgt!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di jan 27, 2015 10:07 pm 
Offline

Lid geworden op: do sep 07, 2006 9:43 pm
Berichten: 635
Locatie: Hapert
Ik denk ook dat Belly Wien genoeg zaken meld. Alleen als ze nog niet zeker zijn, zoals bv. de tour info, heeft het geen zin om het al als concept te publiceren. Zaait alleen maar verwarring. Het nieuws dat in ons programma volgend jaar dodenrad en quick change van het duo Sifolinis te zien is, kan ik wel al melden!

En bovendien.... met alle respect maar voor 3 of 4 ruziende leden ga ik ook niet wekelijks het forum op de hoogte brengen.. Op facebook is alles te vinden en voor iedereen met internet toegankelijk.

_________________
Circus met dieren


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 28, 2015 3:36 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Zo, toch nog nieuws! Bedankt, ook al zal het het laatste zijn.....
Want je slaat de plank aardig mis met je 3 of 4 ruziënde leden! Kijk je even mee naar het bezoekersaantal van dit onderwerp: 1379! En dan gaat het dus alleen maar over het kerstcircus!
Blijf maar stevig geloven in facebook, ook al lees je hier regelmatig reacties van mensen die dat niet of niet meer doen.
Mooi verhaal in de krant vandaag over hoe eenvoudig het is om gehackt te worden en de hele inhoud gaat, inclusief privé-foto's, de hele wereld over zonder dat je er nog enige controle over hebt!
En jij maakt je druk over een vakantiebestemming die hier te lezen was? Kijk maar terug: het viel gewoon op facebook te lezen!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do jan 29, 2015 4:21 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Kijk zo gaat dat: één berichtje toegevoegd en nu al 68 geïnteresseerde lezers sinds gisteren!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do jan 29, 2015 4:30 pm 
Offline

Lid geworden op: do sep 07, 2006 9:43 pm
Berichten: 635
Locatie: Hapert
Ik ga helemaal niet de waarde van het forum ontkennen. maar het is lang niet mee wat het geweest is, zo'n 5 jaar geleden.. toen er nog ruim 30 actieve leden waren .. dus die nog echt foto's posten, recensies en reacties schreven.

Voor ons als circus heeft het geen meerwaarde. Een bericht op onze facebookpagina wordt door enkele duizenden mensen bekeken.. iets doeltreffender dus.

_________________
Circus met dieren


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do jan 29, 2015 6:49 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Ach ja, vroeger was alles anders en beter, je begint al jong!
Weet ja waar de meeste van die door jou genoemde actieven nu opereren? Op facebook! Lekker makkelijk en veel minder werk dan hier iets uitgebreid schrijven of foto's plaatsen!
Maar dat wil niet zeggen dat het hier nu zo goed als uitgestorven is hoor! Nogmaals: let maar eens op de bezoekersaantallen!
Hoop voor jou dat al die duizenden likjes tegelijk ook een kaartje kopen!
Overigens sluit het een het ander niet uit. En denk ik dat je als circus vandaag de dag niet uitsluitend in kunt zetten op één medium. Dat hebben de afgelopen jaren wel bewezen!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.