Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr apr 19, 2024 2:53 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo mei 20, 2015 3:47 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Wilt u navigeren, kijk dan ook bij de tourinformatie: viewtopic.php?f=18&t=5940
Daar vindt u inmiddels ook de volgende speelplaats.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr mei 22, 2015 3:15 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Ik kreeg van iemand een persoonlijk bericht waarin onder meer wordt gemeld dat van wat voor vorm van samenwerking tussen bovenvermelde Anke de Boer en Circus Cornelio of de heer van Oevelen in het geheel GEEN sprake is!
Overigens meldt het betreffende circus (i.o.) op de facebookpagina niets dat op een mogelijke samenwerking duidt. Daar was ik in mijn bericht ook al duidelijk over.
Er is uitsluitend een foto van Anke de Boer 'gedeeld'.
De reden daarvoor blijft in het ongewisse. Misschien wel omdat het een bekende is of omdat het een leuke foto werd gevonden.
Neemt niet weg dat daarmee wel de indruk werd gewekt dat er mogelijk sprake zou kunnen zijn van een artieste die wellicht een rol in dit circus zou kunnen gaan spelen.
Het is niet voor het eerst dat van de facebookpagina van dit circus foto's zijn verwijderd omdat ze een verkeerde indruk wekten.
Daarbij denk ik aan de eerder vol trots getoonde foto's van de nieuwe circustent, die echter van Circus Barani bleek te zijn en onder druk later eveneens werden verwijderd.

Bovenvermeld bericht is intussen verwijderd op verzoek van Anke de Boer c.s. (webmaster)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.