Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 20, 2024 2:10 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Wereld kerstcircus Carre
BerichtGeplaatst: zo mei 24, 2015 11:22 pm 
Offline

Lid geworden op: zo mei 24, 2015 11:18 pm
Berichten: 37
Uit zeer betrouwbare bron zijn de eerste namen voor het 31e wereld kerstcircus in carre bekend!

- Fumagalli / Clowns
- Florian & Edith Richter / Paarden


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Wereld kerstcircus Carre
BerichtGeplaatst: ma mei 25, 2015 7:44 am 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Alweer de Richters? Ik vind het goed nieuws, vele vast niet
En fumagalli is al lang niet meer geweest maar ik ben benieuwd. Volgenmij is zijn zoon trouwens Niko Huesca, en die zit dan in Haarlem!

Genoeg geschiedenis nu, ik heb ook nog wat te bieden

- Tianjin Troupe / Icarische Spelen,antipode
- Vliegende trapeze uit Noord-Korea
- Sabelbalance aan duo trapeze uit Noord-Korea


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Wereld kerstcircus Carre
BerichtGeplaatst: ma mei 25, 2015 10:21 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Fumagalli =o= =o=
Het wordt inmiddels een jaarlijks uitje naar Carré , dus aankomende editie zijn wij er weer bij gok ik zo.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Wereld kerstcircus Carre
BerichtGeplaatst: di mei 26, 2015 11:07 am 
Offline

Lid geworden op: zo mei 24, 2015 11:18 pm
Berichten: 37
De Richters zijn inmiddels niet meer weg te denken uit Carre. Helaas vindt ik de nummers die zij brengen niet altijd boeiend. Zeker als trouwe bezoeker heb ik de laatste jaren erg een '' hetzelfde '' gevoel. Afgezien van de hongaarse post die indrukwekkend blijft om te zien.

In principe worden artiesten voor 2 jaar vastgelegd ( 1 jaar carre & 1 jaar Stutgart )

Ik blijf in carre altijd nog hopen op een exotentableau. Echter zal dit nu heel lastig worden met de nieuwe wetgeving. Wellicht een vrijheidsdresuur met kamelen. Weet dat de familie knie een kamelendressuur op top niveau heeft.

Hebben jullie nog wensen voor het programma van Carre ?


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Wereld kerstcircus Carre
BerichtGeplaatst: di mei 26, 2015 8:39 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
De familie Knie natuurlijk! Elk jaar nieuwe nummers, zoals dit jaar een groot Carrousel met maarliefst 28 paarden en 6 pony's! Maar dan is Stutgart natuurlijk dichterbij.
Toch zou het wel mooi zijn, Maycol Errani met de kamelen en/of lama's en dan een mooi paardenmummer van de knie's. Of de Richters nemen een keer de kamelen van het Hongaars Nationaal
Circus mee. Wel vind ik dat ze wel moeten vernieuwen. Een combinatie van Hongaarse Post en vrijheidsdressuur bijvoorbeeld.
Of Marek Jama, met de kamelen, lama's, runderen, nandoes, pony's en paarden van Charles Knie

Ik hoop voor de aanstaande editie op Rosi Hochegger, aangezien ze vorig jaar in Stutgart te zien was is er misschien wel een kansje. Dat zelfde geldt voor Anastasia Makeeva
Oleg Izossimov, de Russische schommel in combinatie met de rekstok uit Noord-Korea, duo Desire of Fligt, troupe Ekk en Vinicio Canestrelli Togni zijn ook acts die ik nog eens in Carre zien verschijnen.

En natuurlijk de Lacey's of andere 'wilde' dieren, maar dat is niet erg realistisch helaas...


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Wereld kerstcircus Carre
BerichtGeplaatst: wo mei 27, 2015 9:58 am 
Offline

Lid geworden op: zo mei 24, 2015 11:18 pm
Berichten: 37
Geloof dat Knie vaste partner is van Stutgart en de Richters van Carre. De veelzijigheid van de familie knie is echter groter ( meer type dieren om mee op te treden ) Tevens zou het verfrissend zijn als er een keer een andere dresseur te zien is.

Wat mij betreft zou Troupe Ekk een goede toevoeging zijn dit jaar. De roofdieren kan je vergeten in carre en olifanten zijn al jaren niet meer te zien in carre.

Hoop dit jaar ook op een grote springplankgroep. Amadeus was vorig jaar van top niveau en daarnaast is Kovgar al verschillende jaren geweest, geloof dat er naast deze 2 niet heel veel topniveau sprinkplank nummers zijn.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Wereld kerstcircus Carre
BerichtGeplaatst: wo mei 27, 2015 12:43 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
De piste in Carre houdt geen olifanten (te zwaar)
En kwa springplanknummers, de Balagans en de Fratelli Errani (maar ja, Knie hé?) zijn nog goede Koreaanse wipplanknummers en de Fantasy troupe en Dosov groep (jaren geleden ook al in Carré) hebben Volgenmij ook aardige nummers.

En misschien zouden de Richters eens het jockeynummer van Jozef Richter eens mee moeten nemen. Maar die is weer getrouwd met Merluy Casselly en hun olifanten zouden natuurlijk niet mee mogen/kunnen komen


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Wereld kerstcircus Carre
BerichtGeplaatst: wo mei 27, 2015 12:48 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
De piste in Carre houdt geen olifanten (te zwaar)
En kwa springplanknummers, de Balagans en de Fratelli Errani (maar ja, Knie hé?) zijn nog goede Koreaanse wipplanknummers en de Fantasy troupe en Dosov groep (jaren geleden ook al in Carré) hebben Volgenmij ook aardige nummers.

En misschien zouden de Richters eens het jockeynummer van Jozef Richter eens mee moeten nemen. Maar die is weer getrouwd met Merluy Casselly en hun olifanten zouden natuurlijk niet mee mogen/kunnen komen. Maar misschien over twee jaar. Want dit jaar zijn Casselly's in Stutgart en als Jozef mee zou komen met z'n groep. Dan zijn we weer bij dubbelle contracten


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Wereld kerstcircus Carre
BerichtGeplaatst: wo mei 27, 2015 1:25 pm 
Offline

Lid geworden op: zo mei 24, 2015 11:18 pm
Berichten: 37
Het zou een genot zijn om de familie Caselly een keer in nederland te zien. Een x aantal jaar geleden heeft Wendel Huber nog opgetreden met zijn olifanten in Carre. Is er toen iets gebeurd waardoor de olifanten nu niet meer naar Carre komen ?

Ik hoop trouwens niet dat dat vreselijke nummer met die trampolines in carre komt. Kom niet op de naam maar met de grote object in het midden waar ze in en uit springen. Past totaal niet in het carre gehalte. Waren vorig jaar wel te zien bij Stutgart.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Wereld kerstcircus Carre
BerichtGeplaatst: wo mei 27, 2015 3:57 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
Akkerman schreef:
Het zou een genot zijn om de familie Caselly een keer in nederland te zien. Een x aantal jaar geleden heeft Wendel Huber nog opgetreden met zijn olifanten in Carre. Is er toen iets gebeurd waardoor de olifanten nu niet meer naar Carre komen ?


Eeen tijdje terug kwam dit onderwerp ook al aan bod.
viewtopic.php?f=19&t=4669&p=37894&hilit=carre+olifanten#p37894

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Wereld kerstcircus Carre
BerichtGeplaatst: wo mei 27, 2015 7:21 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
je bedoelt Catwall? Ik hoop van wel, misschien niet helemaal Carrésfeer, maar het won niet voor niets de publieksprijs op Monte Carlo. Ik denk dat er best een kansje is, en zet je er maar even overheen :wink:


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Wereld kerstcircus Carre
BerichtGeplaatst: wo mei 27, 2015 10:56 pm 
Offline

Lid geworden op: zo mei 24, 2015 11:18 pm
Berichten: 37
We gaan het meemaken in het ( vind ik zelf ) mooiste kerstcircus van nederland!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Wereld kerstcircus Carre
BerichtGeplaatst: di jun 09, 2015 8:55 am 
Offline

Lid geworden op: zo mei 24, 2015 11:18 pm
Berichten: 37
We zitten al in begin Juni! kerstcircuskoorts kan beginnen.... Welke vliegende trapeze act staan nog hoog op jullie verlanglijstje om te zien in carré ? Zelf ben ik groot fan van de Flying Michael. De chinezen blijven altijd imponerend om te zien maar toch lijkt het me gaaf om die temperamentvolle zuid amerikanen te zien!

Kom maar op met jullie wensen!!!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Wereld kerstcircus Carre
BerichtGeplaatst: di jun 09, 2015 6:32 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Helaas voor jouw bestaan The Flying Michael niet meer , deze zijn nu allen gesplitst.
één van de Michaels is als Deckenlauf op pad , een ander vliegt mee met de Flying Zuniga bij Circus Krone en een derde heeft een eigen circusje.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Wereld kerstcircus Carre
BerichtGeplaatst: wo jun 10, 2015 10:08 am 
Offline

Lid geworden op: zo mei 24, 2015 11:18 pm
Berichten: 37
Dank voor je info! Was ik niet van op de hoogte. Flying Zuniga zou ook een mooie optie zijn voor Carre. Of wellicht de Flying Costa ?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.