Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 20, 2024 12:50 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma nov 09, 2015 2:57 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Tilburgs Kerstcircus

Van 19 december 2015 t/m 3 januari 2016* op het Laarveld West

Aanvang dagelijks om 13:30 en 17:00

*Op 24 en 31 December 2015 en 1 januari 2016 zijn er geen voorstellingen en is de kassa gesloten.

Bungeng Blades
Charlie & Döncy - Clowns
Franziska Folco - Paarden
Mahatma Electric light
Sandy - Witte Clown
Speciaal voor de kinderen (Minions)
Upside Down


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma nov 09, 2015 4:11 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Nou, wel een wat beperkt berichtje. De site erbij, dat helpt vaak: http://tilburgskerstcircus.nl/

En wat plaatjes, we houden van visueel...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In de volgorde zoals Martijn ze noemde. Groter wilden ze helaas niet....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di nov 10, 2015 1:07 am 
Offline

Lid geworden op: za mei 07, 2011 1:21 am
Berichten: 311
tent enzo van Iarz familie?? Lees zoiets op facebook van Gera de Leeuw


Citaat uit bericht //////////////////////Robert Zinnecker Ja Gera de Leeuw ze hebben iarz ingehuurd met materiaal en programma. Dat weet ik zelf van remo.
Vind ik leuk · Beantwoorden · 8 november om 23:45/////////////

_________________
Het nieuws van vandaag...is morgen weer oud.
Hadeja is Hans (de Jager)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di nov 10, 2015 1:50 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Ja, zo'n site van een voormalig circusdirectrice is uiteraard zeer betrouwbaar!
En de samenwerking met de 'andere' Zinnecker in Tilburg mogelijk beëindigd....

Van artiesten van Iarz op het programma zie ik overigens nog weinig terug!
Of ze moeten voor Minion gaan spelen, dat zou natuurlijk kunnen!
Schijnt overigens wel een grote hype te zijn bij de kids, dus op zich niet verkeerd gekozen!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di nov 10, 2015 2:48 pm 
Offline

Lid geworden op: do sep 07, 2006 9:43 pm
Berichten: 635
Locatie: Hapert
Inderdaad geen slecht idee. In Etten-Leur starten we de show in Frozen-stijl, ook populair bij de kids.
Zeker met de kerst zal iedereen er net iets meer voor moeten doen om vernieuwend te zijn, en waar voor het geld te bieden.

_________________
Circus met dieren


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di nov 10, 2015 2:50 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Naar daar natuurlijk wèl in een tent van Zinnecker....!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 17, 2015 8:03 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Foto's van de buitenboel:

https://www.facebook.com/media/set/?set ... ploaded=11

De Tenten van Iarz worden gebruikt voor het Kerstcircus
de grote 8-Master voor de Kerstmarkt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr dec 18, 2015 12:11 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5418
Locatie: Belgie
MartijnH schreef:
de grote 8-Master voor de Kerstmarkt.


Mooie, unieke locatie om de kerstmarkt in te organiseren!
Ga je de kerstmarkt in Tilburg nog bezoeken?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr dec 18, 2015 7:06 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Als deze zondag nog open is na de show zal ik zeker even gaan kijken.....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr dec 18, 2015 7:29 pm 
Circusboy schreef:
MartijnH schreef:
de grote 8-Master voor de Kerstmarkt.


Mooie, unieke locatie om de kerstmarkt in te organiseren!
Ga je de kerstmarkt in Tilburg nog bezoeken?


Goed idee inderdaad, want het lijkt mij de opzet om meer mensen naar het circus te lokken,
en dat die kerstmarkt zichzelf betaald, want een kraam kost 420 euro ex. btw,
(bron: http://kerstmarkttilburg.nl/aanmelden-deelnemers)
en zijn er 100 beschikbaar, dus als die allemaal bezet zijn, dan lijkt het mij dat
je daar de tent en aankleding en verwarming wel van kunt betalen, en het zo dus een gratis
publiekstrekker voor je circus word.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 21, 2015 4:21 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Zijn ze overigens al aan het sparen voor nieuwe vlaggen? Want dit ziet er triest (en erger....) uit!
Ook kun je daarmee tegen een proces-verbaal aanlopen, waar het de officiële driekleur betreft!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 21, 2015 7:48 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Kerstcircus 2 : Tilburg

Kerstcircus 2 van zondag was Tilburg, waar ik op een afstandje moest parkeren want het was druk.
de tent was voor ruim 75% uitverkocht en dat bleek 's middags ook zo geweest te zijn.

Programma aan mix tussen klassiek en modern.
de Lichtartiesten zijn héél erg gaaf en daarbij vallen alle Lasermannen in het niet..... ook de Vuurshow was erg interessant.
De clownerie duurde mij wat te lang en was hier en daar onverstaanbaar.
Paarden , Kleindieren en Maxi en Klein en nog Kleiner werd gepresenteerd door Franziska Folco-Michellety , helaas waren haar paarden nog niet helemaal gewend of vertrouwd met de circuspiste en maakte haar paard een flinke uitglijder tijdens het mini en maxi.
Verder nog Upside Down (ook zéér bijzonder) en het Duo Blazing Blades met een soort messennummer , een ladderact en dubbele draadact (met spanband en slappe koord)
Remo Jarz presenteerde nog Exoten met dromedarissen , runderen en lama's.

Al met al een bijzondere show!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alle foto's :
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 184&type=3


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 21, 2015 8:04 pm 
Didier schreef:
Zijn ze overigens al aan het sparen voor nieuwe vlaggen? Want dit ziet er triest (en erger....) uit!
Ook kun je daarmee tegen een proces-verbaal aanlopen, waar het de officiële driekleur betreft!


Hahaha! jou ontgaat ook niets he? :D
Die kapotte vlaggen symboliseren dan ook prima hoe het met Nederland gesteld is, want flink kaalgevreten door de EU maar
trots in de wind wappert tot de laatste snik, en die vd EU begint ook langzaam scheurtjes te vertonen
en uit een te vallen, dus net als irl, en zie ik ook dat er een witte vlag is gehesen, en ik denk dat die symbool staat
voor de overgave van die gehavende Nederlandse vlag, en er daarom alvast een nieuwe bijgeplaatst is, zodat de EU daar weer
een paar flinke happen uit kan nemen voordat de oude helemaal op is, want de geldstroom richting de EU mag niet droogvallen
want anders boete! En dan maar hopen dat die vlag vd EU sneller uit elkaar valt dan de nieuwe nederlands vlag, in de hoop
dat we dan nog iets van ons geld overhouden. =o= :clown


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di dec 22, 2015 10:17 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
De combinatie Kerstmarkt en Kerstcircus lijkt nog niet goed te werken

Citeer:
TILBURG - De kerstmarkt bij het Groot Tilburgs Kerstcircus op Het Laar is geen succes. Dat vinden de exploitanten. Ze zijn van mening dat de markt niet goed staat aangegeven, waardoor het publiek de overdekte kerstmarkt op Het Laar moeilijk kan vinden.
Meerdere standhouders zijn teleurgesteld vertrokken. De organisatie, circusfamilie Mullens, betaalt elke ondernemer die dinsdag terugkeert naar de markt de helft van de huurprijs terug. De markt is tot en met woensdag. De circusvoorstellingen lopen wel goed. Overigens is familie Mullens van mening dat de markt in het weekend wel goed is bezocht.


http://www.bd.nl/regio/tilburg-e-o/tilb ... -1.5564633

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di dec 22, 2015 12:58 pm 
heuvels schreef:
De combinatie Kerstmarkt en Kerstcircus lijkt nog niet goed te werken

Citeer:
TILBURG - De kerstmarkt bij het Groot Tilburgs Kerstcircus op Het Laar is geen succes. Dat vinden de exploitanten. Ze zijn van mening dat de markt niet goed staat aangegeven, waardoor het publiek de overdekte kerstmarkt op Het Laar moeilijk kan vinden.
Meerdere standhouders zijn teleurgesteld vertrokken. De organisatie, circusfamilie Mullens, betaalt elke ondernemer die dinsdag terugkeert naar de markt de helft van de huurprijs terug. De markt is tot en met woensdag. De circusvoorstellingen lopen wel goed. Overigens is familie Mullens van mening dat de markt in het weekend wel goed is bezocht.


http://www.bd.nl/regio/tilburg-e-o/tilb ... -1.5564633


Ik hoorde anders dat er goed reclame is gemaakt tot in Poppel België aan toe voor het circus EN de kerstmarkt, maar zoals ik al
eerder zei, in Tilburg hebben andere organisaties al van alles geprobeerd om het rond de kerstdagen wat gezelliger te maken in Tilburg,
maar het publiek is er gewoon niet voor te porren. Een schaatsbaan midden op de heuvel in het centrum, een overdekte kerstmarkt
in het centrum, hetzelfde in een buitenwijk, hetzelfde in de voormalige ns werkplaats dat ook midden in het centrum ligt,
en zelfs een winterkermis bij het willem II stadion en het heeft geen een van allen gelopen, en staat Tilburg nou niet echt bekend om
z'n winkelaanbod, dus is het al bij voorbaat een ongezellige stad om een dagje uit te gaan.
Daarnaast ligt het evenemententerrein aan de rand vd stad en dus geen winkelcentrum in de buurt, dus is de kerstmarkt
niet even wat je even meepakt als je toch aan het winkelen bent, want daarvoor moet je dan speciaal naar het laar rijden
of er met de bus naartoe, en dat laatste hebben de mensen er niet voor over, dus is het alleen geschikt voor mensen
met eigen vervoer. Maar goed, het was dus een lokkertje om ook mensen naar het circus te krijgen, en dat is dan
wel gelukt, want ik lees dus dat de voorstellingen tot nu toe al goed bezet zijn geweest, maar of dat zonder de kerstmarkt
ook het geval zou zijn geweest zullen de dagen na de kerstmarkt moeten bewijzen, dus dat moeten we nog even afwachten.
Maar goed, niet geschoten is altijd mis, dus is het toch lovenswaardig dat ze het geprobeerd hebben,
en vind ik niet dat de standhouders wat te klagen hebben, en had ik ze geen geld terug gegeven, want de reclame was goed,
en kun je niet de familie Mullens de schuld geven dat de mensen dan alsnog niet massaal komen opdagen,
want die garantie kun je nergens geven en is het dan ook een gedeeld risico wat men gezamenlijk neemt, en alles wat ik
opnoemde, konden de kraamhouders ook op voorhand weten, dus is het onterecht dat ze nu lopen te klagen imo.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.