Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 1:07 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo dec 26, 2007 11:49 am 
26 december vanaf 18.00 uur wordt de circuswens vasn Joviaal uitgezonden, welk circus het is wordt niet verteld. Maar het zou het wintercircus in Maastricht kunnen zijn of Circue d' Hiver in Roermond. De afleveringen van Joviaal kan je via internet bekijken.

http://www.tvl.nl/site/load.php?page=21 ... 2007-12-26

Er staat ook nog een aflevering met circus Renz, ten tijde dat deze in Maastricht was.

Weet er iemand een programma om deze streams op te kunnen slaan en te kunnen converteren? naar avi of mpg :?: Dan kan ik die misschien op internet zetten en kunnen jullie die downloaden.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do dec 27, 2007 9:47 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Ik denk dat je beter even contact kunt opnemen met "Joviaal" want zomaar streams onderscheppen en opnemen klint toch behoorlijk illegaal als het niet voor eigen gebruik is. Wellicht hebben ze een website waar je de programma's (in lage kwaliteit, 640x480 lijkt op VHS dus toch acceptabel) kunt bekijken. Of attendeer ze op een grote groep circusliefhebbers. Wellicht is er iets te regelen. Dan zijn alle partijen blij.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do dec 27, 2007 10:06 am 
Ron Mikkenie schreef:
Ik denk dat je beter even contact kunt opnemen met "Joviaal" want zomaar streams onderscheppen en opnemen klint toch behoorlijk illegaal als het niet voor eigen gebruik is. Wellicht hebben ze een website waar je de programma's (in lage kwaliteit, 640x480 lijkt op VHS dus toch acceptabel) kunt bekijken. Of attendeer ze op een grote groep circusliefhebbers. Wellicht is er iets te regelen. Dan zijn alle partijen blij.
Het betreft niet alleen Joviaal, maar op diverse Limburgse zenders zijn deze week diverse circusitems te zien. Ik heb geen verstand van illegaal is of niet op internet, Ron. Als ik iemand een bestand wil laten zien en niet wil geven, dan beveilig ik dat zodanig dat je het niet downloaden kan. Dat is ook de reden dan ik geen samples op internet zet, ik heb de manier nog niet gevonden dat veilig te doen. :wink:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do dec 27, 2007 4:08 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Mmm, dat Joviaal heb ik gemist.
Maar voor vandaag heb ik mijn HD recorder op scherp gezet voor L1 om 18:00. Ik kan alle regionale zenders en nog veel meer ontvangen op mijn decoder.
Als de documentaire intersssant genoeg is kan ik er ook wel een DVD van bakken.
Ik heb overigens nog meer Circusspul van afgelopen dagen op de HD staan.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do dec 27, 2007 4:19 pm 
Joviaal wordt een hele dag elk uur herhaald, Sjaak. En de filmpjes staan op de site om terug te kijken. Dat gaat het beste met Firefox heb ik ondervonden. met Realplayer kan je ook opslaan en in een playlist zetten.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr dec 28, 2007 9:12 am 
Joviaal weer over Renz dus, zal wel zijn omdat Jo Cortenraadt Milko intussen goed kent!! :)


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.