Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel di apr 23, 2024 8:56 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: AT5 Circus Herman Renz
BerichtGeplaatst: zo jul 20, 2008 10:54 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 07, 2007 5:50 pm
Berichten: 76
Maandag 21 juli begint de nieuwe docusoap Het Circus op AT5! De geur van zaagsel in de piste, het geluid van grommende leeuwen en het gelach om de doldwaze clowns: Het Circus.

Op werkdagen van 21 juli t/m 1 augustus om 18:35, 21:45 en 23:45 uur

Deze zomer op werkdagen te zien bij AT5 vanaf 21 juli. Na de docusoaps “Schiffmacher & co.”, “Het Fransche Kamp”, “Ik ben Dries” en “De Eetsalon” is nu het circus aan de beurt. AT5 volgt het wel en wee van circusfamilie Herman Renz. Van clowns Milko en Frenky tot spreekstalmeester Rob. En van olifant Baby tot leeuwentemmers Yvonne en Knut. U leert ze allemaal kennen. En uiteraard is de première in Amsterdam één van de hoogtepunten. Deze zomer dus een uniek kijkje in de piste van “Het Circus”.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: AT5 Circus Herman Renz
BerichtGeplaatst: ma jul 21, 2008 2:18 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
http://www.at5.nl/uitzending_gemist.asp

Je kunt daar eerdere programma's bekijken. Hioe lang ze iets bewaren weet ik niet. Maar nog interessanter is links in beeld de "live stream" knop. Daarmee kun je AT5 wereldwijd ontvangen via internet. Dan kun je vanaf 21 juli meekijken. Net alsof je in Amsterdam woont.

Je kunt ook op de programmapagina kijken: http://web.at5.nl/docusoap/2008/07/16/het-circus/

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: AT5 Circus Herman Renz
BerichtGeplaatst: ma jul 21, 2008 8:13 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 07, 2007 5:50 pm
Berichten: 76
Beetje nepperij, want na Purmerend kwamen toch echt Hoogwoud en Heemskerk om vervolgens op doorreis te gaan naar Amsterdam. Maargoed, wie valt dat nou op? Alleen de tourschemakijkers. Het nieuws stond ook al op de site dat deze opnamen werden gemaakt voordat ze in Hoogwoud zouden aankomen.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: AT5 Circus Herman Renz
BerichtGeplaatst: di jul 22, 2008 5:34 pm 
Offline

Lid geworden op: do sep 07, 2006 9:43 pm
Berichten: 635
Locatie: Hapert
dat staat ook nog niet bij uitzending gemist momenteel, ik was het ook al aan het zoeken :D

_________________
Circus met dieren


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: AT5 Circus Herman Renz
BerichtGeplaatst: do jul 24, 2008 12:27 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
Gelukkig hebben we de foto's nog ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: AT5 Circus Herman Renz
BerichtGeplaatst: za aug 02, 2008 12:42 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 07, 2007 5:50 pm
Berichten: 76
Geen opnames gemaakt, wel elke dag gekeken. Ik vond het leuk om het circus bezig te zien maar ik vond het een beetje teleurstellend stukje documentatie. Flauwtjes opgezet. Ik hoop dat een serie als "Hooggeeerd publiek" wat zo'n 8 á 9 jaar terug werd uitgezonden over CHR door de KRO weer eens terugkomt.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: AT5 Circus Herman Renz
BerichtGeplaatst: zo aug 03, 2008 1:43 am 
Was wel leuk om te zien. Ook niets opgenomen, want ik verwacht dat er binnenkort wel wat te downladen zal zijn. Vooral goed dat de mensen van het circus dieper op bepaalde zaken in gingen. Ze gaven zich bloot voor ????kijkers, en dat alles om een traditie in ere te houden.
De docu van de KRO was idd voor circusfreaks mooier en langer, maar gaf een minder persoonlijk/prive beeld van de mensen in het circus.
Ik hoop dat een landelijke omroepvereniging dit nog eens over gaat doen, en dan vooral let op de beslommeringen en prive omstandigheden van de artiesten en personeel.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: AT5 Circus Herman Renz
BerichtGeplaatst: zo aug 03, 2008 8:24 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 07, 2007 5:50 pm
Berichten: 76
Lisa schreef:
Was wel leuk om te zien. Ook niets opgenomen, want ik verwacht dat er binnenkort wel wat te downladen zal zijn. Vooral goed dat de mensen van het circus dieper op bepaalde zaken in gingen. Ze gaven zich bloot voor ????kijkers, en dat alles om een traditie in ere te houden.
De docu van de KRO was idd voor circusfreaks mooier en langer, maar gaf een minder persoonlijk/prive beeld van de mensen in het circus.
Ik hoop dat een landelijke omroepvereniging dit nog eens over gaat doen, en dan vooral let op de beslommeringen en prive omstandigheden van de artiesten en personeel.


Hmm, misschien interpreteren wij het anders Lisa, maar ik had juist het tegenovergestelde gevoel. Ik vond juist dat het privé leven goed tot zijn recht kwam in de KRO serie en niet in de AT5 serie. Er was wel privé, maar het was zo fragmentarisch, de ene persoon met zijn beslommeringen was geweest, en de volgende kwam. In de KRO serie werden van deze beslommeringen meer een serie gemaakt. Zo weet ik nog dat Anneke wilde stoppen met roken. Zij ging op gesprek in een aflevering, in de volgende werd zij behandelt, en de daarop volgende rookte ze weer haha. Maar heel goed kan ik het mij niet meer herinneren hoor Lisa, die serie. Dus misschien dat als ik het nog eens zie dat ik het met je eens ben!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: AT5 Circus Herman Renz
BerichtGeplaatst: ma aug 04, 2008 1:07 am 
Bij de KRO docu was het meer een vervolgverhaal. in de ene aflevering zag je dat (jouw voorbeeld) anneke wilde stoppen met roken, en daar werd dan op teruggekomen in de volgende aflevring. de KRO had ook meer zendtijd en kon dus meer uitzenden.
Bij AT5 hadden ze eigenlijk elke aflevering van 8 ? minuten een klein themaatje. de voorbereiding naar amsterdam te reizen, de opbouw, de premiere, de clowns, de kinderen van het circus {incl. een aflevring met de school}, de reclame, het bezoek aan het graf van herman en diana, Anneke en Geert als stelletje, en nog zo wat. Al deze thema's moesten in 8 minuten worden weergegeven, met volgens mij het resultaat dat met name de Amsterdammers het circus moesten gaan zien als een 'stad in de stad' met ook de menselijke problemen en behoeften, maar waar die problemen tijdens het branden van de spotlights ineens waren verdwenen. Iets wat jezelf hebt moeten meegemaakt om het te kunnen geloven....oftewel pure reclame om naar het circus te gaan.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: AT5 Circus Herman Renz
BerichtGeplaatst: ma aug 04, 2008 5:36 pm 
Offline

Lid geworden op: za okt 29, 2005 9:24 pm
Berichten: 159
wie mag Bassie wel. Eerst problemen met Althoff en nu gaat door hem Bavaria niet meer door in Havelte :(


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: AT5 Circus Herman Renz
BerichtGeplaatst: ma aug 04, 2008 6:23 pm 
Offline

Lid geworden op: za okt 29, 2005 9:24 pm
Berichten: 159
Omdat Bassie de dag voor dat Bavaria voorstellingen zou geven optreed in Havelte.
Dan draait Bavaria natuurlijk niet.


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.