Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 12:27 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma mar 08, 2010 6:22 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Op woensdag 10 maart a.s. zendt de VPRO op Ned. 3 de documentaire "Man on wire" uit om 20.25 uur. Deze documentaire uit 2008 van James Marsh gaat over Philippe Petit, een Franse koorddanser en straatacrobaat die op 7 augustus 1974 voor opschudding zorgde door over een kabel heen en weer te lopen tussen de Twin Towers van het World Trade Center in New York, zo'n 400 meter boven de begane grond. De film combineert archiefbeelden met nieuwe opnames (waarin Petit zichzelf speelt), interviews en getuigenissen van de betrokkenen. Er bestaat een kleine kans dat deze documentaire nog moet wijken voor koning voetbal.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: wo mar 10, 2010 6:11 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Jammer, maar de documentaire Man on Wire, moet vanavaond helaas plaats maken voor Koning voetbal. Ik hou jullie wel op de hoogte wanneer deze documentaire eventueel weer in het uitzendschema wordt opgenomen. Ik erger mij er steeds weer aan als niet sportliefhebber dat vele mooie programma's regelmatig moeten wijken voor de sport, wat domineert op televisie en radio, we hebben onlangs ook nog veel sport gehad en wel de Olympische Spelen en in juni weer het Wk-voetbal en daarna weer de Tour de France. Waarom komen de sportliefhebbers toch zoveel aan hun trekken op TV.
Het zou verstandig zijn voor de circussen om vanaf 11 juni tot medio juli wanneer het WK voetbal plaats vindt een zomerstop in te lassen, een aantal circussen doet dat al.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr sep 10, 2010 6:48 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Goed nieuws! De VPRO zendt de documentaire Man on Wire van Philippe Petit nu uit op zaterdag 11 sept. om 21.40 uur op Ned. 3.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: za sep 11, 2010 1:32 am 
Nu maar hopen dat de toespraak van Geert wilders tegen de bouw van en moskee in new york geen roet in het eten gooit.


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.