Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 7:39 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: circus met de feestdagen
BerichtGeplaatst: ma dec 27, 2010 5:29 pm 
Offline

Lid geworden op: vr sep 10, 2010 12:48 am
Berichten: 108
Locatie: Ergens
circusfan schreef:
Maeve schreef:
... en weg geven dan?


Of je ze nou uitleent of weggeeft lijkt mij hetzelfde. En bel of mail anders even met Brein. Dan weet je het zo.


Nou.. bij lenen verwacht je het technisch gezien terug.
Bij weg geven niet. :wink:

Maar nee dankje, Ik ga me een beetje in de rondte lopen bellen om te vragen wat wel of niet mag heb zo'n beetje voor honderden euro's aan gedownload spul (Muziek,Films,Software etc. ) :lol:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: circus met de feestdagen
BerichtGeplaatst: ma dec 27, 2010 5:30 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Maeve schreef:
Zijn jullie het ooit wel eens met elkaar eens? :lol:
In die ''piraterij'' regels zitten gaten waar een olifant nog doorheen wandelt.

henk onstenk schreef:
Circus op TV en DVD is leuk, maar er gaat niets boven live circus(de sfeer, geur, en spanning) :D !!!
Dat zijn jullie toch met me eens :roll: !!!


Helemaal mee eens maarja zo afentoe lekker thuis op de bank... een "pauze" knop en korte loop afstand richting koelkast dat klinkt ook niet helemaal verkeerd.



circusfan schreef:
Meerdere kopieën maken om deze uit te lenen, te verhuren of verkopen is niet toegestaan zonder toestemming van de rechthebbenden.


... en weg geven dan?


je kunt niet weggeven wat niet van jou is. en ook al heb je het origineel in de winkel gekocht dan ligt het eigendomsrecht nog bij de auteur. je mag het alleen voor jezelf gebruiken.

maar er is een groot grijs gebied. zo heb ik een heleboel oudere muziek gedownload waarvan ik de lp's destijds heb gekocht. zonder krassen en tikken. ik denk dat dit legaal is maar weet het niet zeker. in ieder geval knaagt mijn geweten niet... :clown

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: circus met de feestdagen
BerichtGeplaatst: ma dec 27, 2010 5:36 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Maeve schreef:
Maar nee dankje, Ik ga me een beetje in de rondte lopen bellen om te vragen wat wel of niet mag heb zo'n beetje voor honderden euro's aan gedownload spul (Muziek,Films,Software etc. ) :lol:


als het alleen maar een beetje voor de "heb" is en evoluatie en je er niets mee verdient dan is het wel een beetje goed te praten vind ik.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: circus met de feestdagen
BerichtGeplaatst: ma dec 27, 2010 7:15 pm 
heuvels schreef:
maar er is een groot grijs gebied. zo heb ik een heleboel oudere muziek gedownload waarvan ik de lp's destijds heb gekocht. zonder krassen en tikken. ik denk dat dit legaal is maar weet het niet zeker. in ieder geval knaagt mijn geweten niet... :clown


Als zelfrespecterend forum zou ik het aanbieden, hoe goed ook bedoeld, van gekopieerde dvd's liever niet toestaan, want vandaag is het
monte carlo, en morgen het programma van bv herman renz. Monte carlo is verwegistan, en dat vorstelijk gesponsorde circus waar geld geen rol speelt, zal er niet wakker van liggen van die paar dvdtjes, maar een herman renz zit om de hoek, en denk ik ook niet dat zij dan wel uit hun stoel zullen veren, maar je bij een volgend bezoekje dan wel even een mooi plekje voor je uitzoeken met uitzicht op een van de masten.
M.a.w. het komt wel een beetje loelig over als je aan een kant het circus helpt door wat voor te betekenen, en aan de andere kant toestaat om hun programma gratis weg te geven.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: circus met de feestdagen
BerichtGeplaatst: ma dec 27, 2010 8:02 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
zolang het bij een tv-uitzending blijft zie ik het probleem nergens, het is trouwens ook geen compleet programma daarvoor moet je naar Monte Carlo. het zijn de prijswinnaars en highlights uit het programma.

Vroeger nam je ook tv-uitzendingen op op dvd en die gingen ook wel de familie rond, en ik bied niks te koop aan.... zie het als die videoband maar dan de moderne versie. :)

Denk jij dat Circussen niks van elkaar kopiëren? wij doen het met dvd's sommige circussen kopiëren delen van een programma.
Zo blijf je dat altijd houden, en zolang ik niks voor veel geld te koop aanbiedt ben ik niet illegaal bezig zoals ron al vermeld.
als ik 20 euro voor zou vragen *(wat ik nooit zou durven te vragen) dan ben ik illegaal bezig.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: circus met de feestdagen
BerichtGeplaatst: za jan 01, 2011 1:43 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
vanavond 18:05 op Ned 1: Monte Carlo het 31ste
die heb ik zeker ergens opgenomen staan maar hij blijft mooi. net als het nieuwjaarsconcert dat net afgelopen is.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.