Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 10:39 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: circus met de feestdagen
BerichtGeplaatst: vr dec 24, 2010 7:50 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
zie:
http://tvgids.upc.nl/TV/wa/Search?q=circus

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: circus met de feestdagen
BerichtGeplaatst: vr dec 24, 2010 8:11 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
En alles op de buitenlandse zenders:


Fr, 24.12., TV5, 17,00-18,00, La vie est un cirque

Fr, 24.12., TV5, 18,30-20,30, 34.Festival Monte Carlo

Fr, 24.12., RSI la2, 21,00-23,05, 34.Festival Monte Carlo

Sa, 25.12., SF1, 22,10-23,20,Massimo Rocchi

So, 26.12., RSI la2, 17,30-18,30, 33.Festival Monte Carlo

So, 26.12., SF1, 22,10-23,20,Massimo Rocchi

Mo, 27.12., RSI la2, 13,20-14,55, Circus Massimo

Mo, 27.12., TV5, 17,00-18,00, La vie est un cirque

Di, 28.12., TV5, 17,00-18,00, La vie est un cirque

Mi, 29.12., RSI2 la2, 13,20-14,55, Circus Massimo

Mi, 29.12., TV5, 17,00-18,00, La vie est un cirque

Do, 30.12., RSI la2, 13,20-14,55, Circus Massimo

Do, 30.12., TV5, 17,00-18,00, La vie est un cirque

Do, 30.12., arte, 23,50-00,40, Tracks u.a. Pierre Etax

Fr, 31.12., TV5, 17,00-18,00, La vie est un cirque

Fr, 31.12., arte, 20,50-21,50, Slava`s Snowshow in 3 D !!!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: circus met de feestdagen
BerichtGeplaatst: za dec 25, 2010 10:29 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
je kunt ook zoeken op cirque: o.a. 29 december op Arte
http://tvgids.upc.nl/TV/wa/Search?q=cirque

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: circus met de feestdagen
BerichtGeplaatst: za dec 25, 2010 10:40 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Ik krijg volgende week waarschijnlijk de uitzending van het 34. monte carlo festival op dvd, wie weet kan ik ook wat kopieren voor mede-forummers zodra ik hem binnen heb!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: circus met de feestdagen
BerichtGeplaatst: zo dec 26, 2010 4:40 pm 
MartijnH schreef:
Ik krijg volgende week waarschijnlijk de uitzending van het 34. monte carlo festival op dvd, wie weet kan ik ook wat kopieren voor mede-forummers zodra ik hem binnen heb!


ja, dat zullen de circussen je wel in dank afnemen.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: circus met de feestdagen
BerichtGeplaatst: zo dec 26, 2010 9:10 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
circusfan schreef:
MartijnH schreef:
Ik krijg volgende week waarschijnlijk de uitzending van het 34. monte carlo festival op dvd, wie weet kan ik ook wat kopieren voor mede-forummers zodra ik hem binnen heb!


ja, dat zullen de circussen je wel in dank afnemen.


Het is toch gewoon op te nemen van TV , ik weet dat er bepaalde mensen zijn die op elke grote ruilbeurs aanwezig zijn die hier 15-20 euro voor durven te vragen! ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: circus met de feestdagen
BerichtGeplaatst: ma dec 27, 2010 1:27 am 
MartijnH schreef:
circusfan schreef:
MartijnH schreef:
Ik krijg volgende week waarschijnlijk de uitzending van het 34. monte carlo festival op dvd, wie weet kan ik ook wat kopieren voor mede-forummers zodra ik hem binnen heb!


ja, dat zullen de circussen je wel in dank afnemen.


Het is toch gewoon op te nemen van TV , ik weet dat er bepaalde mensen zijn die op elke grote ruilbeurs aanwezig zijn die hier 15-20 euro voor durven te vragen! ;)


Ik zou zeggen, stuur eerst even een mailtje naar het circusfestival van monte carlo, en vraag of je hun programma mag kopieëren en op dit forum mag weggeven.
En wat die mensen op die ruilbeurzen betreft, dat zijn dus oplichters die voor hun persoonlijk gewin dvd's verkopen, en dat is strafbaar.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: circus met de feestdagen
BerichtGeplaatst: ma dec 27, 2010 8:07 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Wedden dat ook u ooit zo'n DVD (of VHS-je) hebt gekocht op een ruilbeurs die toch altijd weer het trefpunt is van circusfans :D

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: circus met de feestdagen
BerichtGeplaatst: ma dec 27, 2010 8:11 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Programma's die van TV worden opgenomen mogen op DVD worden gezet. Die DVD mag, zelfs in meervoud, worden uitgedeeld of tegen kostprijs worden doorverkocht. Daarom zit er een extra heffing op DVD's voor video-opslag. Dat je er ook DVD's voor data-opslag voor kunt gebruiken is een gat in de wet dat je nog steeds kunt misbruiken. Wat niet mag is zo'n DVD tegen woekerprijs doorverkopen. Dus als Martijn de kosten van de DVD, de enveloppe en de postzegel in rekening brengt dan is er niets aan de hand. Maak er voor mij ook maar een. En als circusfan nu aangifte doet tegen mij bij de politie dan zie ik de brief van de politie met grote belangstelling tegemoet. :clown

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: circus met de feestdagen
BerichtGeplaatst: ma dec 27, 2010 10:35 am 
Offline

Lid geworden op: vr sep 10, 2010 12:48 am
Berichten: 108
Locatie: Ergens
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een cd of iets dergelijks gekocht heb.
Internet maakt piraterij gewoon te gemakkelijk.

Ik was ook al van plan even wat dingetjes op te nemen heb nu toch alle tijd en het is altijd leuk om het terug te kunnen zien.
1 ding is zeker ik heb deze vakantie een overdosis aan circus zowel aan het bezoeken van kerst circussen en op tv.


heerlijk :D


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: circus met de feestdagen
BerichtGeplaatst: ma dec 27, 2010 1:02 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mei 07, 2010 5:52 pm
Berichten: 329
Locatie: Doetinchem
Circus op TV en DVD is leuk, maar er gaat niets boven live circus(de sfeer, geur, en spanning) :D !!!
Dat zijn jullie toch met me eens :roll: !!!

_________________
Henk Onstenk
(circusliefhebber)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: circus met de feestdagen
BerichtGeplaatst: ma dec 27, 2010 2:15 pm 
Ron_Mikkenie schreef:
Wedden dat ook u ooit zo'n DVD (of VHS-je) hebt gekocht op een ruilbeurs die toch altijd weer het trefpunt is van circusfans :D


Wedden van niet? Ik koop ook nooit geen films, want als ik ze 1 keer gezien heb, dan hoef ik ze geen 2e keer te zien. Ja, misschien als zo'n film na jaren nog eens een keer op tv komt of zo, maar kopen? Ik heb dan ook nooit begrepen dat er mensen zijn die daar hun geld aan uit kunnen geven, en dan een film tig keer opnieuw gaan zitten kijken.
Een film of circus opnemen van tv doe ik weer wel, maar dan voor mijzelf, en daar maak ik dan geen kopietjes van om aan iedereen uit te delen.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: circus met de feestdagen
BerichtGeplaatst: ma dec 27, 2010 2:45 pm 
Ron_Mikkenie schreef:
Programma's die van TV worden opgenomen mogen op DVD worden gezet. Die DVD mag, zelfs in meervoud, worden uitgedeeld of tegen kostprijs worden doorverkocht. Daarom zit er een extra heffing op DVD's voor video-opslag. Dat je er ook DVD's voor data-opslag voor kunt gebruiken is een gat in de wet dat je nog steeds kunt misbruiken. Wat niet mag is zo'n DVD tegen woekerprijs doorverkopen. Dus als Martijn de kosten van de DVD, de enveloppe en de postzegel in rekening brengt dan is er niets aan de hand. Maak er voor mij ook maar een. En als circusfan nu aangifte doet tegen mij bij de politie dan zie ik de brief van de politie met grote belangstelling tegemoet. :clown


Welja, begin maar weer een drama tegen mij af te steken door dingen te roepen die ik niet gezegd heb zoals aangifte doen bij de politie.
Maar goed, hier heb je het antwoord op jou beweringen dat je zomaar lukraak mag kopiëren en uit mag delen.

http://www.anti-piracy.nl/wat_mag/wat_mag.asp

"Mag ik voor iemand anders kopieën maken van cd's, MP3-bestanden of van andere muziek en films?
Nee. Beeld en geluid mag u uitsluitend voor uzelf 'thuiskopiëren'. Volgens de Auteurswet mag iedereen, zonder voorafgaande toestemming van de auteur 'voor eigen oefening, studie of gebruik' zelf een kopie maken van bv. een cd of een MP3-muziekfile. Daar betaalt u ook een kleine heffing voor wanneer u een blanco drager koopt. Meerdere kopieën maken om deze uit te lenen, te verhuren of verkopen is niet toegestaan zonder toestemming van de rechthebbenden. Deze uitzondering geldt niet voor computersoftware, waaronder ook computerspellen. Die mogen dus helemaal niet zonder toestemming gekopieerd worden."

En Ron? Weet je het nog steeds beter?


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: circus met de feestdagen
BerichtGeplaatst: ma dec 27, 2010 3:31 pm 
Offline

Lid geworden op: vr sep 10, 2010 12:48 am
Berichten: 108
Locatie: Ergens
Zijn jullie het ooit wel eens met elkaar eens? :lol:
In die ''piraterij'' regels zitten gaten waar een olifant nog doorheen wandelt.

henk onstenk schreef:
Circus op TV en DVD is leuk, maar er gaat niets boven live circus(de sfeer, geur, en spanning) :D !!!
Dat zijn jullie toch met me eens :roll: !!!


Helemaal mee eens maarja zo afentoe lekker thuis op de bank... een "pauze" knop en korte loop afstand richting koelkast dat klinkt ook niet helemaal verkeerd.



circusfan schreef:
Meerdere kopieën maken om deze uit te lenen, te verhuren of verkopen is niet toegestaan zonder toestemming van de rechthebbenden.


... en weg geven dan?


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: circus met de feestdagen
BerichtGeplaatst: ma dec 27, 2010 3:46 pm 
Maeve schreef:
... en weg geven dan?


Of je ze nou uitleent of weggeeft lijkt mij hetzelfde. En bel of mail anders even met Brein. Dan weet je het zo.


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.