Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 1:00 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jun 26, 2012 7:52 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Omroep West - Tiswat

Bernardo Renz , de jongste artiest in de piste van Renz-international, is deze week te zien in een reportage van het programma Tiswat van Omroep West. De omroep volgde de artiest tijdens zijn dagelijkse bezigheden, van huiswerk maken tot pony verzorgen , van olifant aaien tot pony's presenteren.

http://www.youtube.com/watch?v=4UG8frBftl4


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do jun 28, 2012 7:13 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Erg leuk filmpje!
Ook speciaal voor mevrouw de Leeuw en haar pleidooi tegen die verfoeide kinderarbeid!

En met ook nog nieuws: Francois Kaselowsky (in het filmpje Castello genoemd, maar dat zou dan met een K moeten naar zijn Circus Kastello) is de nieuwe spreekstalmeester bij Renz International!
Vandaar dat ze er onlangs bij stonden in Ypenburg.
Nu reizen ze zelf in de buurt met middagvoorstellingen en kan de prima Nederlands sprekende en zeer ervaren circusman 's avonds 'even' naar Renz International in de buurt!
Iedereen uit de brand en handig voor iedereen!

En bij het voeren zag ik Max (die grote bruine ex-Belly Wien Noriker), dat deed me ook al heel erg goed!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do jun 28, 2012 7:58 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Circus Kastello staat nu gewoon in Maasland en begint in enkele weken aan de Campingtournee.
Het circus had even 2 weken "zomerpauze" en in die zomerpauze deed Francois Kaselowsky doordeweeks de rol van Spreekstalmeester.
In de weekenden is er een andere spreekstalmeester.

In Den Haag werkten de Gebrüder Renz voor de eerste maal samen met het jongleren te paard, Bernardo nog vanaf de grond en Anthony te paard.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jun 29, 2012 2:58 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
MartijnH schreef:

In Den Haag werkten de Gebrüder Renz voor de eerste maal samen met het jongleren te paard, Bernardo nog vanaf de grond en Anthony te paard.


Al met Max? Of heb je daar niet op gelet?
Maar ik denk dat ze dan met 2 paarden in de piste komen.

Ja, er moest natuurlijk een vervangende spreekstalmeester komen nadat die witte legkip naar Italië is vertrokken.
Voor broedlessen....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jun 29, 2012 4:58 pm 
Offline

Lid geworden op: zo feb 05, 2012 9:28 pm
Berichten: 396
Al met Max? of heb je daar niet opgelet?

JA HOOR: daar liepen twee grote paarden in dat nummer en Martijn heeft dat niet gezien....... pffff
nee niet met twee paarden nee: dat is als ze jockeyrijden gaan doen en dus overspringen van het ene naar het andere.
Dit is het jongleernummer, dan staat Anthony dus op het paard en Bernardo in het midden van de piste
en zo word er naar elkaar gejongleerd.

maareuh dat weet een expert(e) als jij natuurlijk.

En waar heb ik het toch in godsnaam aan verdiend om hier zo voor rotte vis uitgemaakt te worden door dat " circusmeisje"??
Je weet niet wat er is gebeurd en in de verste verte niet wat er aan de hand is en slaat er maar wat met je pet naar en je vind het nodig mij wat verwijten naar het hoofd te slingeren die op niks slaan?

Beste circusmeisje: ik kan je iets aanraden
jij die zoooooo veel, samen met je " broer", van het circus weet
en zovele gebieden echt een expert bent en iedereen de les weet te lezen en denkt de mond te moeten snoeren

Ga eens zelf in de piste staan: want dat gaat echt niemand beter kunnen dan jij.
Ze gaan er dan in de circuswereld een enorme ster bij hebben. En als ik het aan je verbale kennis mag oordelen heb jij binnen het
jaar goud te pakken in Monte Carlo.

Ze hebben bij Renz gedurende de week nog een spreekstalmeester(es) nodig: waag je kans zou ik zeggen: zo een natuurtalent als jij dat een meester in het Nederlands taalgebruik is en een autoriteit op gebied van circuskennis is kunnen ze best gebruiken.
Ik kom bij je eerste voorstelling alvast kijken en zal je luidkeels aanmoedigen.Maar zie dat je dan van de zenuwen niet bijna in je broek gaat schijten he.

Deze legkip ( god weet wat je daar nou weer mee wil bedoelen) had al lang op voorhand gezegd dat mijn optreden in het circus iets was om twee engagementen te overbruggen.
En dat het kort kon duren of misschien wel wat langer.
Ik ben weer gaan doen waar ik voor gestudeerd heb en wat mijn vak is.
Volgend seizoen heb ik een mooi vast operacontract en zal op zijn minst 1 grote hoofdrol gaan spelen.
En internationaal hebben ze me ook weer opgemerkt en dus zijn ook de volgende seizoenen verzekerd
Iets waar velen alleen van kunnen dromen.
En wat die broedlessen betreft: dat is alleen voor raskippen weggelegd. Want eer de Italianen een buitenlandse zanger een kans geven om zich te bekwam in hun befaamde zangtraditie moet je al iets in huis hebben.

En laat het nou jammer voor jou zijn maar voor de rest heb ik op mijn circusoptredens alleen nog maar positieve reacties gehad:
ik blijf als ik eens dagje vrij heb nog steeds optreden. En heb eergisteren nog 1.800 kinderen op een groot festival blij gemaakt met circusvoorstellingen waar ik als regisseur de leiding had en met mijn nummers in het programma zat. Ik neem in de winter vrijaf en ben weer in het wintercircus en mijn korte zomervakantie word niet opgevuld met op mijn luie reet te gaan zitten maar met losse optredens.En het instuderen van weer 5 of 6 nieuwe nummers
Er waren voor volgend seizoen zelfs circusaanbiedingen van een ander circus, een circusagentschap en voor gala's in Denemarken.
maar jezelf in vijf stukken hakken is helaas nog steeds niet mogelijk: en dan moet een mens kiezen. En vooral voor dat waar dan je hart het meeste ligt.

Maar ja de beste stuurlui staan nou eenmaal aan de wal:
ze zitten dan thuis lekker werkloos, helemaal alleen achter hun computertje te schelden op de mensen die het al allemaal wel gerealiseerd hebben
en hopen dat ze met hun grote muil alleen maar hun eigen zieligheid kunnen verbergen. En proberen ze onder hun grootspraak ondertussen alleen maar hun nijd en jaloezie te verstoppen.Wat dan niet al te best lukt ook

En het is jammer dat die stuurlui die daar aan de wal wat uit hun nek staan te kletsen dat moeten doen in een onderwerp dat eigenlijk over Bernardo gaat.
Een ECHT circuskind: MET talent en veel liefde voor waar hij mee bezig is.
Iemand die met recht een reden een plaatsje in de spotlights verdiend,
een natuurtalent dat deels door zijn afkomst het circusvirus in zijn bloed heeft.

En ik draag de familie Renz en hun circus dan ook nog altijd een warm hart toe.
En de tijd dat ik daar gewerkt hebt was een leuke ervaring waar ik geen slechte herinneringen aan heb.

Doe ze dan ook allemaal de hartelijke groeten van me Martijn en je kan ze melden dat het met mij meer dan goed gaat
en ik hoop dat dat met hun ook zo is. En dat ze toeschouwers in hun tent mogen hebben die hun werk aprecieren
en niet van die brullers die van aan de zijlijn hun eigen onkunde en zieligheid staan te verbergen !!

_________________
Mario Rutelli: weissclown, clown blanc, witte clown musical


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jun 29, 2012 11:02 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Geen 2 Paarden , zoals Mario Ruttelli beschrijft wordt het nummer voorgevoerd op het moment.
In een later stadium zal dit misschien nog veranderen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jun 30, 2012 11:45 am 
Offline

Lid geworden op: zo feb 05, 2012 9:28 pm
Berichten: 396
Met Max zouden ze gaan Jockeyrijden:
zoals vroeger de Caroli's dat deden
en ook bij circus Knie zag je dat nummer meermaals met de knies zelf.

Nu zie je dat nog amper: en het is dan ook een enorm gevaarlijk nummer
waarbij de paarden zeer gelijk moeten lopen en de springers zeeeeeer zeker moeten zijn.

Chapeau als ze dat voor elkaar gaan krijgen!!

Ze zouden dan met vier of vijf mensen op 1 paard gaan.

Hoever ze het gaan drijven weet ik niet: maar bij de Carolis deed Enrico Caroli achterwaarts een dubbele salto van het achterste paard naar het eerste.
iets wat er hem heel weinig hebben nagedaan.

De Caroli's hadden de hele familie in de piste: ze waren soms wel met 10.
En dan werden er ook grote pyramides op de paarden gebouwd: maar dan heb je meer dan 2 paarden nodig.

_________________
Mario Rutelli: weissclown, clown blanc, witte clown musical


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jun 30, 2012 11:54 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Mario Rutelli schreef:
En waar heb ik het toch in godsnaam aan verdiend om hier zo voor rotte vis uitgemaakt te worden door dat "circusmeisje"??
Ik ben blij dat Mario mondig genoeg is om van zich af te bijten. Circusmeisje heeft echt wat tegengas nodig. Ze schopt mijns inziens te hard tegen diverse schenen aan. 't Is dat ze ook wel mooie bijdragen levert....

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jun 30, 2012 12:16 pm 
Offline

Lid geworden op: zo feb 05, 2012 9:28 pm
Berichten: 396
Af en toe leverd " ze " mooie bijdragen ja, maar dat weegt voorlopig niet op tegen het gescheld en onzin die overheerst ;)

En moest ze nou nog een enorme circuskennis vertonen Ok: maar ook daar zit ze er meestal mijlenver naast.
En dan gaat ze nog de rest eens op hun (volgens haar) fouten wijzen ook. PFFFFFFFF :roll:

En gewoon terugschoppen tegen haar schenen en dat er dan af en toe eens een blauwe plek mag ontstaan waardoor ze het ook blijft voelen.
Maar ons circusmeisje is zo ongeveer gevoellloos geloof ik !!

Gevalletje te veel tijd en te veel frustraties.

_________________
Mario Rutelli: weissclown, clown blanc, witte clown musical


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jun 30, 2012 2:47 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Zullen we eens op een rijtje zetten wie de meeste nonsens uitkraamt en het meest beledigend is?
Misschien dat een onafhankelijke commissie dat wil beoordelen.

Beledigen kun je echt beter hoor Rutelli, lees al je bijdragen nog maar eens na!

Dan kun je gelijk vaststellen wie het altijd beter meent te moeten weten, de wijsheid in pacht heeft en maar al te vaak de plank mis slaat.

Bovendien, als je het zo verschrikkelijk druk hebt snap ik ook al niet waar je al die tijd vandaan haalt om zulke enorme bijdragen te schrijven.

Over teveel vrije tijd en frustraties gesproken....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jun 30, 2012 5:25 pm 
Offline

Lid geworden op: vr sep 10, 2010 12:48 am
Berichten: 108
Locatie: Ergens
Moet dit in een topic over Bernardo, ciricus kinderen, renz international etc?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jun 30, 2012 5:39 pm 
Offline

Lid geworden op: zo feb 05, 2012 9:28 pm
Berichten: 396
Nee Maeve dat moet helemaal niet.

Daarom mogen de mods dit ook bij de Ken P zetten
( bij de Kut en Peren): meestal kun je al ons meisje antwoord al meteen naar daar gaan.

och ja ergens is het ook wel vermakelijk he dat gedoe van haar ;)

_________________
Mario Rutelli: weissclown, clown blanc, witte clown musical


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jun 30, 2012 8:08 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Omdat ik er echt geen zin meer in heb om elk - dankzij circusmeisje - ontsporend onderwerp naar de K&P te verplaatsen heb ik Sjaak laten weten dat ik afscheid neem als moderator van het forum.

Volgens sommigen zou ik te streng zijn. Maar als ik een paar dagen niets doe dan zie je ook wat er gebeurt. Dan daalt het niveau naar dat van het "FOK forum". Waarbij je "FOK" gerust mag lezen als "fuck" met de daarbij horende negatieve betekenis. Daar wil ik mijn naam niet aan verbinden, ook al ben ik zelf niet de maker van de inhoud.

Nu weten jullie het dus ook.

Ik ben wel blij met de volgende zaken:
- Het tegengas dat Mario Rutelli levert, ook al is het soms aan de harde kant
- Het feit dat de telling van Gera van de tijgers bij Circus Renaissance de enige juiste is
- Dat ook andere forumleden mij via de telefoon, mail en andere wegen steunen.

Desondanks zullen jullie het nu zonder mij moeten doen. En zoals iemand anders terecht opmerkte: een ander forumlid kreeg eerder te maken met een verbanning omdat het op de persoon werd gespeeld. Ik wens Sjaak in deze veel wijsheid toe.

Alleen een wonder kan zorgen dat ik wellicht over enkele maanden het nog een probeer.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jun 30, 2012 9:08 pm 
Offline

Lid geworden op: zo feb 05, 2012 9:28 pm
Berichten: 396
nou kijk en dat gebeurd er dan. Dat er mensen gaan afhaken die er toch al even mee bezig zijn.

en nee zo is het inderdaad niet leuk meer.

wat mijn tegengas betreft: ik doe dat normaal ook zo niet en meestal is daar geen enkele reden toe ook niet.
maar circusmeisje zit zo te hakken en zo persoonlijk en zonder reden op mij af te geven dat het enige dat dat kind ook maar lijkt te begrijpen
net hetzelfde gez..k is. Een soort oog om oog tand om tand. En het is soms hard: ja! want je krijgt nog veel hardere verwijten en dingen naar je hoofd die gewoon permanent niet waar zijn naar je hoofd. En dan nog op een beetje kleinkinderachtig niveau dat geen steek houd.

Wat al helemaal niet te begrijpen is dat ze echt op alles attakeerd: ook al hebben de personen die op iets antwoorden er niets mee te maken
of schrijven ze enkel feiten neer.

Ik denk persoonlijk niet dat de mods dus moeten afscheid nemen maar dat beter de rotte appel eruit word gezet.
Of dat onze appel zich misschien eens wat normaler gaat gedragen. Want op de vingers tikken helpt ook niet echt he.

Weet er nog iemand iets over Bernardo Renz te vertellen of over het onderwerp??
Ik zal het zelf niet zijn want hoewel ik vrij lang persoonlijk heb mogen meemaken ga ik er niks over zeggen:
want het word dan toch alleen maar als onzin of leugens bestempeld: Dus laat dat ook maar zo.

oh ja als circusmeisje graag het laatste woord heeft en iedereen graag dicteerd:
gratis kan je een nieuw forum aanmaken: niets houd haar tegen dit te doen
en dan heeft ze volledig de controle.
Maar ook niemand is verplicht van daar dan lid te worden ook he.

En Ron je bent niet de enige die zo af en toe wel eens mail of een telefoontje krijgt over dat ge lel u lel hier:
diegenen die hebben gebeld of een pb tje hebben gestuurd weten nu wel wie veronderstel ik.
En dat bewijst alleen maar dat er hier nog mensen met verstand zitten: alleen durven ze niet zo direct te reageren.

Ron die houd er mee op, ik ga ook maar eens niet meer reageren op cm 'jes schrijfsels.
En als er nog een paar dat doen : nou dan zal het erg stil zijn!

jammer want het was leuk om een bron te hebben waar het laatste circusnieuws snel te vinden was!!

_________________
Mario Rutelli: weissclown, clown blanc, witte clown musical


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo jul 01, 2012 1:20 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: di dec 29, 2009 1:37 pm
Berichten: 69
Locatie: Tiel
Ron_Mikkenie schreef:
Omdat ik er echt geen zin meer in heb om elk - dankzij circusmeisje - ontsporend onderwerp naar de K&P te verplaatsen heb ik Sjaak laten weten dat ik afscheid neem als moderator van het forum.

Volgens sommigen zou ik te streng zijn. Maar als ik een paar dagen niets doe dan zie je ook wat er gebeurt. Dan daalt het niveau naar dat van het "FOK forum". Waarbij je "FOK" gerust mag lezen als "fuck" met de daarbij horende negatieve betekenis. Daar wil ik mijn naam niet aan verbinden, ook al ben ik zelf niet de maker van de inhoud.
Alleen een wonder kan zorgen dat ik wellicht over enkele maanden het nog een probeer.



ik zeg circusmeisje/selecteren/deleten bewaren? NEE

_________________
www.circushondjes.nl


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.