Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 1:19 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo dec 14, 2016 5:48 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5362
Locatie: Belgie
Leuk filmpje inderdaad! :clown

Wens hun alvast een vlekkeloze tournee met volle theaters.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr dec 23, 2016 5:53 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Jammer dat ik maar één lichaam heb en de tijd sneller dan ooit verder schrijdt.....
Zondag de voorstelling gezien in Groningen, een toppertje!
Later wellicht meer.......


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2016 2:11 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Guido schreef elders:

Citeer:
Als je lid bent van de nieuwsbrief van Wintercircus Arlette Hanson(lijkt me eigenlijk wel als circusliefhebber) had je kunnen weten dat Hanson OOK naar Oosterhout komt op 21 januari in verband met het Bank Giro Loterij Theater Weekend. De kaartjes zijn gewoon openbaar in de verkoop voor maar 10 Euro via de site van theater "De Bussel" in Oosterhout NB.

Lijkt me trouwens aardig wat werk om van alle theaters op de tour de prijzen uit te zoeken....maar goed.


Deze en mijn reactie maar even verplaatst naar het onderwerp waar het thuishoort, wel zo handig. Ook voor eventuele bezoekers in Oosterhout.
Nee, ik heb nog nooit een nieuwsbrief van het Wintercircus gezien. Wist niet dat dat als circusliefhebber verplicht was.....
Lees overigens ook De Piste niet, ik schijn wel heel wat te missen! Maar dit forum compenseert veel!

Op de site van het circus zag ik eerder Oosterhout op de 21e nog niet staan, op de agenda stond die datum als '1e verrassing' in het kader van het BankGiroLoterij Theater weekend.
De volgende dag is de 2e verrassing, op dit moment geen idee waar. Voor het antwoord moet u bij Guido zijn, of dit bericht helemaal uitlezen!

Over hoe ik mijn werk doe wil ik wel uitleggen dat ik voor een andere site ook de plattegrond inteken. Daarvoor heb ik dan het adres van het betreffende theater nodig.
Als je daar toch bent is het een kleine moeite om de entreeprijzen te zien. Vandaar......

En mensen in Oosterhout en omgeving en die andere plaats op de 22e januari: gaat dat zien, want het is een geweldige voorstelling!
Site van het theater: http://www.theaterdebussel.nl/ voor het reserveren van uw kaartjes. Voorstellingen om 15.00 en 19.00 uur.
Stond misschien wel/niet in de nieuwsbrief.....
Bovendien voor die prijs, elders betaalt u minimaal het dubbele!
Maar ook dan is het nog altijd zeker het geld en de moeite waard!

Ha, het tweede verrassingstheater, op 22 januari dus, is Theater De Leest in Waalwijk - http://www.deleest.nl/
Daar ook twee voorstellingen, alleen beide overdag. Voor dezelfde uiterst aantrekkelijke entreeprijs!

Van deze zijde van de wereld dan ook een fel protest aan het adres van die opnieuw behoorlijk bevoorrechte Brabanders!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 02, 2017 5:56 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Theater De Leest in Waalwijk, waar het Wintercirsus dus zondag 22 januari neerstrijkt, maakt er een heuse circusdag van!
's Morgens om 11.30 uur is er al een circusworkshop van een uur. Deelname kost € 3,-.
Om 15.30 uur -dus tussen de twee voorstellingen in- is er een rondleiding achter de schermen van dit circus. En die is geheel GRATIS!
Maar let wel: het aantal deelnemers is beperkt, dus er dient wel voor gereserveerd te worden! Zie voor alle informatie de site van het theater, adres zie vorig bericht.

Wat doen ze toch een hoop leuke dingen van ons subsidiegeld aangevuld met de sponsorbijdrage van de loterij.
Ah, dat laatste is natuurlijk ook weer ons geld.....

Dus in het kort: wat doen we toch allemaal weer een hoop leuke dingen met ons (zuurverdiende) geld!

Hip hop happy new year!!!

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jan 07, 2017 10:48 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Portret van figurant Daan Geestebrei
http://www.arnhem-direct.nl/berichten/h ... eistebrei/

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 09, 2017 4:13 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Afbeelding

Erg leuk interview met iemand waar je dat niet zo snel van zou verwachten!
Proost, ouwe Geistebreier......

Kijk, en het probleem in het vraaggesprek -onverwacht niet kunnen parkeren rond het theater maar drie kilometer verderop (een wei over de brug in Arnhem-Zuid/Meinerswijk?) noemde ik denk ik ook al....
Tja, het circusleven is echt wel een flinke uitdaging!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.