Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 8:19 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za dec 24, 2016 9:50 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5362
Locatie: Belgie
Fijn stukje over het kerstcircus met ook de spreekstalmeester aan het woord.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 02, 2017 2:46 pm 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
Gisteren naar groot kerstcircus den haag geweest goede maar korte show gezien van een kleine 2uur incl 20 minuten pauze wel wat minder dan de show tijdens de tour door nederland anders dan tijdens de shows die ik tijdens de tour heb gezien was dat adriana folco de kamelen deed en samen met louis knie een paarden nummer verder waren de new panteras erg goed ron boszhard was toch wel een stoorzender meerdere keren zijn tekst kwijt adriana folco was opeens mevrouw knie spreekstalmeester is geen makkelijk vak


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 02, 2017 4:43 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Wist je dat niet, dat van (de nieuwe) mevrouw Knie?
Dat afwisselen in optreden deden ze tijdens de tour ook al.
Sterker nog: zij maakte toen zelfs de indruk dat hij het zonder haar maar amper kon.....!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2017 2:42 am 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
Didier schreef:
Wist je dat niet, dat van (de nieuwe) mevrouw Knie?
Dat afwisselen in optreden deden ze tijdens de tour ook al.
Sterker nog: zij maakte toen zelfs de indruk dat hij het zonder haar maar amper kon.....!
dat bijde een relatie hebben was mij bekend maar zover ik weet zijn ze niet getrouwd tijdens de shows in rotterdam en gouda waar ik ben geweest deed knie de nummer nog alleen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2017 10:02 pm 
Offline

Lid geworden op: ma dec 28, 2015 10:45 am
Berichten: 27
En na niet al te lang wikken en slechts een beetje wegen is het vandaag Den Haag geworden!
Eerst naar Scheveningen, aan de Boulevard veel te duur een onsmakelijke lunch driekwart laten staan en toen met een rammelende maag naar het Malieveld. Gelukkig bood de volledig in kerstsfeer opgetuigde foyer uitkomst met een smakelijke hotdog en toen de tent in: Mooie, échte circustent (misschien iets té warm gestookt) waar bij binnenkomst de clowns en Disneyfiguren al rond liepen, kortom de circussfeer zoals ik hem graag beleef was hier volop aanwezig! Het programma vond ik mooi, een sexy openingsact, paarden, lama's, kamelen en koeien en vooral een erg goede en écht grappige clown. verder een sierlijk trapeze-achtig nummer en als uitsmijter een kogel met motorrijders. Dus veel afwisseling en geen moment langdradig of vervelend wat mij betreft. De jongedames verschillen nogal van mening: de oudste vond Utrecht veel 'vetter' en vooral 'heel chill' (??), de jongste vond Den Haag geweldig - vooral de zangeres in de prinsessenjurk!
Mijn eigen voorkeur gaat toch wel naar Den Haag uit, ik vond het gewoon echt old school-kerstcircus wat voldoet aan alle verwachtingen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2017 10:40 pm 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
voor de liefhebbers zaterdag is het tientjes dag 10 euro voor alle tribune kaarten en 15 euro voor de loge


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2017 3:18 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
En zo werden de dochters van Liefhebber de graadmeters van Hillenaar Events: hij bood hen elck wat wils!

En die Boulevard in Scheveningen? Gewoon overdoen met mooi weer en je kunt voortreffelijk lunchen (en meer) in een van die prachtige strandtenten daar!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2017 8:53 pm 
Offline

Lid geworden op: ma dec 28, 2015 10:45 am
Berichten: 27
Hahaha ik had al gezien aan de lollies die ze verkopen dat deze circussen bij elkaar horen!
Mijn meiden ieder op een andere locatie dezelfde lollie gekocht.
Voorgaande jaren was in Utrecht ook altijd Louie Knie met de paarden en die was nu in Den Haag.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do jan 05, 2017 4:33 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
René schreef:

Citeer:
voor de liefhebbers zaterdag is het tientjes dag 10 euro voor alle tribune kaarten en 15 euro voor de loge


Maar let op: dit geldt uitsluitend voor de voorstelling van 12.00 uur!
Op de site staat:

TICKETS VOOR SLECHTS 10 EURO BIJ KERSTCIRCUS

Wees er snel bij! Voor de show op 7 januari (12.00 uur) van Groot Kerstcircus Den Haag op het Malieveld, betaalt u slechts 10 euro* per ticket!
Deze actieprijs geldt alleen voor de genoemde voorstelling en de beschikbaarheid is beperkt. Reserveer direct!


En dat reserveren kan op dit moment nog steeds: http://www.eventim.nl/tickets.html?affi ... id=1753013


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.