Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 20, 2024 6:18 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Circus Louis Knie
BerichtGeplaatst: di okt 18, 2016 2:41 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Wat dat laatste nummer betreft moet je maar even kijken bij de foto's van Delft. Het zal hetzelfde nummer zijn, mogelijk meer aangepast, want linten zag ik daar niet. Maar ook daar twee dromedarissen met twee bruine Arabieren. Tamelijk kort nummer. Ook daar al geen kamelen meer in actie, terwijl er buiten een grote kudde stond.
Verder heb je wel een kennelijk unieke voorstelling bijgewoond: Katarina kwam (eindelijk) een keer in actie!
In Deventer en in Delft zag ik haar niet, en zelf meldde je haar ook niet in Gouda. Ook Klawiter zag haar niet in Dordrecht.
Slechte zaak, want het was wel één van de artiesten waar flink reclame mee werd gemaakt!
En een paard hoort niet te kunnen vallen in de piste. Makkelijk gezegd misschien, maar wanneer het wel uit kan glijden ligt dat aan de ondergrond.
Te weinig zand of ander materiaal op gladde stenen, bijvoorbeeld. Maar dat kan in het Zuiderpark de oorzaak niet geweest zijn, lijkt me.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Louis Knie
BerichtGeplaatst: di okt 18, 2016 3:24 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Op de laatste dag wordt dit nummer zonder waterbowl gepresenteerd.... in utrecht zag ik hetzelfde nummer als in Rotterdam in de lucht maar het Waterbowl-stuk ontbrak daarbij. in Rotterdam was mevrouw in de Waterbowl te zien en trouwens ook gewoon alleen kamelen in de piste gezien.

Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Louis Knie
BerichtGeplaatst: di okt 18, 2016 4:17 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Prachtige foto, maar de verwarring neemt toe.
Dit nummer zonder waterbowl op de laatste dag? Dan zal ze nog lelijk vallen!
Bovendien was ik nergens op de laatste dag, -dat is tegen mijn principes- maar zag het nummer evengoed niet.
Dat ze maar een beetje aanklooien met de exotennummers -we zagen al diverse versies- pleit ook al niet in hun voordeel.
Je moet er tenslotte een beetje van op aan kunnen wat je te zien krijgt, uiteraard in de eerste plaats vanwege de gemaakte publiciteit.
Maar ook wanneer je het mooi vond en anderen adviseert er heen te gaan.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Louis Knie
BerichtGeplaatst: di okt 18, 2016 7:12 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Didier schreef:
Prachtige foto, maar de verwarring neemt toe.
Dit nummer zonder waterbowl op de laatste dag? Dan zal ze nog lelijk vallen!
Bovendien was ik nergens op de laatste dag, -dat is tegen mijn principes- maar zag het nummer evengoed niet.
Dat ze maar een beetje aanklooien met de exotennummers -we zagen al diverse versies- pleit ook al niet in hun voordeel.
Je moet er tenslotte een beetje van op aan kunnen wat je te zien krijgt, uiteraard in de eerste plaats vanwege de gemaakte publiciteit.
Maar ook wanneer je het mooi vond en anderen adviseert er heen te gaan.


Ze doet een Net-act die daarna overloopt in deze bowl-act. In Utrecht was de Bowl aanwezig achter de schermen maar leeg, daar deed deze mevrouw alleen de Net-act. dus gok dat ze dit de laatste dag weglaten.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Louis Knie
BerichtGeplaatst: di okt 18, 2016 8:10 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 06, 2008 10:02 pm
Berichten: 1147
Heb tijdens de zaterdagsvond voorstelling in Oss zowel de waterbowl als de kamelen gezien.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Louis Knie
BerichtGeplaatst: wo okt 19, 2016 4:02 am 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
Didier schreef:
Wat dat laatste nummer betreft moet je maar even kijken bij de foto's van Delft. Het zal hetzelfde nummer zijn, mogelijk meer aangepast, want linten zag ik daar niet. Maar ook daar twee dromedarissen met twee bruine Arabieren. Tamelijk kort nummer. Ook daar al geen kamelen meer in actie, terwijl er buiten een grote kudde stond.
Verder heb je wel een kennelijk unieke voorstelling bijgewoond: Katarina kwam (eindelijk) een keer in actie!
In Deventer en in Delft zag ik haar niet, en zelf meldde je haar ook niet in Gouda. Ook Klawiter zag haar niet in Dordrecht.
Slechte zaak, want het was wel één van de artiesten waar flink reclame mee werd gemaakt!
En een paard hoort niet te kunnen vallen in de piste. Makkelijk gezegd misschien, maar wanneer het wel uit kan glijden ligt dat aan de ondergrond.
Te weinig zand of ander materiaal op gladde stenen, bijvoorbeeld. Maar dat kan in het Zuiderpark de oorzaak niet geweest zijn, lijkt me.
reden van de glijpartij van het paard afgelopen zaterdag was het vele water wat vrij was gekomen bij het nummer van katarina de rekwisiteurs hebben op dat deel van de piste geen zaagsel gegooid waardoor het glad was. de kamelen waren overigens wel in gouda in rotterdam hebben ze bijde shows afgewisseld hoorden ik van een kennis


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Louis Knie
BerichtGeplaatst: wo okt 19, 2016 10:58 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
Ik heb eens een paard zwaar onderuit zien gaan doordat er een plastic zakje tussen het zaagsel lag.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Circus Louis Knie
BerichtGeplaatst: wo okt 19, 2016 2:32 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Goed, ze wisselen dus af in het programma. Dat komt vaker voor, maar is eigenlijk geen goede zaak wanneer je met bepaalde acts (veel) reclame maakt. Ik ben nu een paar keer geweest (misschien was dat de bedoeling?) en heb de act die ik graag wilde zien dus niet gezien. Op een donderdag en een zaterdag, in verschillende plaatsen.
Er zijn verschillende exotennummers, Katarina jumpt lang niet altijd in haar bowl, en een netnummer zag ik ook nog niet. Wel twee keer een ander luchtnummer, door verschillende dames.
Wanneer je een uitglijder door wateroverlast wilt voorkomen lijkt het me logisch die bowl ná de paarden te plannen.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.