Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel di apr 29, 2025 10:23 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Laatste benen
BerichtGeplaatst: di apr 15, 2025 5:05 pm 
Site Admin

Jullie zullen je wellicht hebben afgevraagd hoe lang dit forum nog kan blijven bestaan. Zoals het nu gaat niet lang meer.
Een forum is per definitie een site waarop gegevens uitgewisseld worden en discussies gevoerd. En dat gebeurt al een tijd niet meer. Zelfs de spammers hebben geen interesse meer en dat is een veeg teken.
Voor inkomsten hoef ik de site ook niet in de lucht te houden want er moet al lang geld bij. Het beetje reclame wordt door de meeste bezoekers weggefilterd.
Het is ook niet zo dat de beheerder voor nieuws moet zorgen, die moet beheren en modereren. De bezoekers dienen het forum levendig te houden.
Maar wat zeur ik, dit forum heeft 20 jaar bestaan en veel bijgedragen aan de circuswereld. Aan alles komt een eind.
Maar misschien is er iemand die het domein circuswereld.nl wil overnemen en het forum nieuw leven inblazen?
Ik hoor graag....
Circusgroeten van Sjaak

Berichtonderwerp: Re: Laatste benen
BerichtGeplaatst: di apr 15, 2025 10:37 pm 

Ontzettend jammer dat het einde in zicht komt van het forum. In de eerste plaats heel veel dank voor al je inzet, je tijd en de moeite die je erin gestoken hebt en dat allemaal voor het circus. En het klopt, de laatste jaren, wordt hier niet meer gediscussieerd, worden er nauwelijks meer verhalen gepubliceerd.
Zeker mag ik hopen dat er iemand op zal staan die met volle energie het forum voort zal zetten.
Met een kleine verwijzing, het circuswereld forum is dood, leve het circuswereld forum!
SJAAK BEDANKT

BerichtGeplaatst: za apr 19, 2025 11:39 am 
Site Admin

Dankjewel Hugo voor je vriendelijke woorden, doet mij echt deugd!
Het feit dat jij tot nu toe de enige bent die gereageerd heeft, sterkt mij in de gedachte dat het tijd wordt er een punt achter te zetten.

BerichtGeplaatst: zo apr 20, 2025 10:26 am 

Het is jammer om te constateren dat, als gevolg van een veranderende wereld, mensen weinig de tijd en rust nog lijken te hebben om een stukje te lezen of schrijven. Hetzelfde beeld geven fora op andere interessegebieden. Gelukkig stond het Circuswereld forum nog in mijn favorieten om er deze Paasdagen op af te stemmen, want ik hecht er waarde aan om te noemen dat dit forum mij veel vreugde heeft gebracht. Door erover te lezen heb ik ontdekt waar zich fraai circus afspeelde (zo bracht het mij voor het eerst in 2014 in Lille bij het Grande Fete Lilloise du Cirque om er sindsdien jaarlijks terug te komen) en andersom kon ik achteraf nog eens nagenieten door te lezen hoe jullie mede forumers het ervaren of er zelf actief iets over te schrijven. Mij staan ook goed bij de vele en uitgebreide bijdragen van de goed ingelezen Didier die wel eens apart uit de hoek kwam, wat reactie uitlokte en daarmee het forum levendig maakt. Kortom heeft Circuswereld mijn passie voor circus mij nog intenser doen laten beleven, waarvoor hartelijk dank aan de oprichters. Bedankt Sjaak Heuvels! Tot slot wil ik alle mede forummers tippen over het bestaan van een kwaliteitsblad dat schrijft over circus (zowel binnen als buitenlands circus). Het blad komt 9x per jaar uit en bevat naast goeie reviews ook prachtige foto rapportages. Kijk voor meer info en een abonnement op: https://www.circusvrienden.nl/circusvrienden

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00