Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 3:17 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr nov 10, 2017 7:49 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jul 04, 2016 11:54 am
Berichten: 288
Didier schreef:
Om Milko kunnen ze moeilijk heen willen ze onder de huidige naam opereren, zie eerdere discussie daarover.
Een aardig programma, inderdaad.
Wel met behoorlijk weinig dierennummers. Naast de paarden van Althoff uitsluitende de varkens van Milko.
Dat was in ieder geval vorig jaar al beter! Toen sneuvelde er zelfs een dierennummer na de première omdat het programma teveel uitliep.
Hopelijk komt er ook een beter orkest dan vorig jaar, want dat was slechter dan een doorsnee muziekband.

Wat me wel opviel is dat de entreeprijzen aardig zijn verhoogd.
Vorig jaar waren er (op de plattegrond) twee behoorlijk grote vakken voor de laagste prijs.
Die plaatsen waren steeds als eerste uitverkocht, niet in de laatste plaats doordat de ruimte van één vak benut werd voor de stalling van de motorglobe.
Dat wees wel op een bestaande behoefte. Zeker in de toch al dure decembermaand.
Nu zijn er op de plattegrond weer twee goedkope vakken, maar een stuk kleiner.
De betreffende vakken (C) hebben slechts een capaciteit van 48 x 2 = 96 plaatsen.
De prijs voor deze rang is verhoogd naar € 19,50.
Eén rang duurder (B) kost direct al € 27,50.
Nee hoor, zo mag je niet denken, maar dat heette begin deze eeuw meer dan 60 gulden! Per persoon!
Let wel: ik heb het over prijzen voor volwassenen, er bestaat een kinderkorting van € 5,-, op de goedkoopste rang is dat maar € 2,50.
Kinderen t/m 2 jaar gratis en volwassen ben je (in het circus) al op 13-jarige leeftijd.


Ik ga geen namen noemen, maar ik heb al eens een kerstcircus gezien waar de prijzen gemiddeld 2,50 tot 5 euro goedkoper waren
dan CHR, maar het programma totaal niet in verhouding stond want tijdens de finale stonden er nog geen 8 mensen in de piste,
dus weinig spektakel voor veel geld, en dat zou ik van CHR niet durven zeggen. Verder word alles in het leven duurder,
dus is het nog netjes geweest dat CHR tot nu toe dan schappelijke prijzen heeft gehanteerd, want ik heb dan ook in het verleden
wel eens prijzen gezien van kerstcircus den haag van dik 70 euro en zo ook enschede, en in duitsland kom je dergelijke
prijzen nog steeds tegen, dus al met al zijn de prijzen bij CHR nog netjes te noemen, want de duurste plaatsen zijn
nog steeds onder de 40 euro, en dat is niet slecht voor een top circus.
En Carré spant de kroon met vorig jaar 59 en 64 euro voor de duurste plaatsen, en dit jaar zelfs gestegen tot een belachelijk ongekende hoogte
van maar liefst 70,50 en 75,50. Voor dat geld kun je dus 2x naar CHR, dus hoe dat circus nog bestaat is mij een raadsel, want
dat zijn prijzen die je eerder verwacht voor een concert van U2 of the Rolling stones, en zou voor dat geld dan ook gewoon fumagalli, housch ma housch
en Bello Nock in 1 programma te zien moeten zijn imo.

Hier de prijzen van CHR van vorig jaar
loge 30,00-35,00
front tribune 25,00-30,00
zij tribune 20,00-25,00
achter tribune 12,00-17,00

Prijzen dit jaar
loge 32,50-37,50
fronttribune 27,50-32,50
zij tribune 22,50- 27,50
achter tribune 17,00-19,50


Dus alles 2,50 duurder, behalve de goedkoopste plaatsen die 2 en 5 euro duurder zijn geworden,
en met de kinderkorting er af op de goedkoopste plaats, zitten ze toch voor hetzelfde bedrag
als vorig jaar binnen, alleen de volwassen zijn dan 2 euro duurder uit. En waar veel vraag
naar is, word altijd duurder. Je weet wel, vraag en aanbod.
En dan heb ik verder niet eens de overige circussen hun prijzen van dit jaar bekeken,
en zal ik er niet van staan te kijken als die ook duurder zijn geworden.

Ik heb ook nog de prijzen van andere kerstcircussen in nederland van vorig jaar bewaard,
en de meesten zaten dan ook gemiddeld 2,50 tot 5 euro onder de prijzen van CHR,
den haag, carré, utrecht en enschede uitgezonderd, dus al met al is CHR zo duur nog niet, want het totale plaatje
van CHR vind je nergens anders, en daarmee bedoel ik een goed programma, verpakt in een uitbundige kerstsfeer.
Bi CHR begint de circusbeleving dan ook als je de eerste tent al binnen wandelt, en dat gevoel heb je niet snel
bij elk ander kerstcircus die nederland rijk is. Sterker nog, er werd in het verleden hier al eens geklaagd over de
(kerst)sfeer en aankleding bij sommige circussen, en dat zal men over CHR nooit kunnen doen, want dat is
altijd al dik in orde geweest. Alleen Royal was ooit in een ver verleden een aantal jaren mijn meest favoriete kerstcircus
qua totaalplaatje, maar ja dat circus is helaas voltooid verleden tijd. Nou, genoeg geloelt, en nou maar hopen dat ze er
weer iets moois van gaan maken. Oh, en dat orkest. Ach ja, we hebben allemaal wel eens onze minder goede periodes
en kan de boog niet altijd gespannen staan, dus er komt altijd wel een jaar voorbij waarin een programma wat minder
goed of sterk is dan andere jaren, maar dat heb ik ook met film acteurs of popartiesten, dus heel normaal allemaal.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr nov 10, 2017 10:39 pm 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
Grotendeels mee eens. Maar Carre is het meer dan waard. Ik vind Carre ook niet echt te vergelijken omdat dat toch een gebeurtenis is grotendeels voor de Amsterdamse grachtengordel met een wereldprogramma waar Herman Renz van droomt. Neemt niet weg dat Herman Renz een zeer mooie show weet neer te zetten wat zeker in het verleden tot de top tien in Europa behoorde. Hopen dat deze tijden herleven. Met Robert Ronday erbij zakelijk een pluspunt, met Alberto Althoff erbij een pluspunt voor de dieren. Overigens is de naam Herman Renz geen eigendom meer van Milko maar van de Duursma groep. Zonder Milko kan het dus maar is niet gewenst. Hij is en blijft het gezicht van het roemrijke circus en ik kan niet vaak genoeg zeggen dat hij zijn best heeft gedaan maar ook niet alles in huis had om in zijn eentje het circus te runnen. Hoop dat het viermanschap van nu verder denkt dan alleen Kerst. Zit er wel in denk ik.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr nov 10, 2017 11:28 pm 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
stalknecht schreef:
Didier schreef:
Om Milko kunnen ze moeilijk heen willen ze onder de huidige naam opereren, zie eerdere discussie daarover.
Een aardig programma, inderdaad.
Wel met behoorlijk weinig dierennummers. Naast de paarden van Althoff uitsluitende de varkens van Milko.
Dat was in ieder geval vorig jaar al beter! Toen sneuvelde er zelfs een dierennummer na de première omdat het programma teveel uitliep.
Hopelijk komt er ook een beter orkest dan vorig jaar, want dat was slechter dan een doorsnee muziekband.

Wat me wel opviel is dat de entreeprijzen aardig zijn verhoogd.
Vorig jaar waren er (op de plattegrond) twee behoorlijk grote vakken voor de laagste prijs.
Die plaatsen waren steeds als eerste uitverkocht, niet in de laatste plaats doordat de ruimte van één vak benut werd voor de stalling van de motorglobe.
Dat wees wel op een bestaande behoefte. Zeker in de toch al dure decembermaand.
Nu zijn er op de plattegrond weer twee goedkope vakken, maar een stuk kleiner.
De betreffende vakken (C) hebben slechts een capaciteit van 48 x 2 = 96 plaatsen.
De prijs voor deze rang is verhoogd naar € 19,50.
Eén rang duurder (B) kost direct al € 27,50.
Nee hoor, zo mag je niet denken, maar dat heette begin deze eeuw meer dan 60 gulden! Per persoon!
Let wel: ik heb het over prijzen voor volwassenen, er bestaat een kinderkorting van € 5,-, op de goedkoopste rang is dat maar € 2,50.
Kinderen t/m 2 jaar gratis en volwassen ben je (in het circus) al op 13-jarige leeftijd.


Ik ga geen namen noemen, maar ik heb al eens een kerstcircus gezien waar de prijzen gemiddeld 2,50 tot 5 euro goedkoper waren
dan CHR, maar het programma totaal niet in verhouding stond want tijdens de finale stonden er nog geen 8 mensen in de piste,
dus weinig spektakel voor veel geld, en dat zou ik van CHR niet durven zeggen. Verder word alles in het leven duurder,
dus is het nog netjes geweest dat CHR tot nu toe dan schappelijke prijzen heeft gehanteerd, want ik heb dan ook in het verleden
wel eens prijzen gezien van kerstcircus den haag van dik 70 euro en zo ook enschede, en in duitsland kom je dergelijke
prijzen nog steeds tegen, dus al met al zijn de prijzen bij CHR nog netjes te noemen, want de duurste plaatsen zijn
nog steeds onder de 40 euro, en dat is niet slecht voor een top circus.
En Carré spant de kroon met vorig jaar 59 en 64 euro voor de duurste plaatsen, en dit jaar zelfs gestegen tot een belachelijk ongekende hoogte
van maar liefst 70,50 en 75,50. Voor dat geld kun je dus 2x naar CHR, dus hoe dat circus nog bestaat is mij een raadsel, want
dat zijn prijzen die je eerder verwacht voor een concert van U2 of the Rolling stones, en zou voor dat geld dan ook gewoon fumagalli, housch ma housch
en Bello Nock in 1 programma te zien moeten zijn imo.

Hier de prijzen van CHR van vorig jaar
loge 30,00-35,00
front tribune 25,00-30,00
zij tribune 20,00-25,00
achter tribune 12,00-17,00

Prijzen dit jaar
loge 32,50-37,50
fronttribune 27,50-32,50
zij tribune 22,50- 27,50
achter tribune 17,00-19,50


Dus alles 2,50 duurder, behalve de goedkoopste plaatsen die 2 en 5 euro duurder zijn geworden,
en met de kinderkorting er af op de goedkoopste plaats, zitten ze toch voor hetzelfde bedrag
als vorig jaar binnen, alleen de volwassen zijn dan 2 euro duurder uit. En waar veel vraag
naar is, word altijd duurder. Je weet wel, vraag en aanbod.
En dan heb ik verder niet eens de overige circussen hun prijzen van dit jaar bekeken,
en zal ik er niet van staan te kijken als die ook duurder zijn geworden.

Ik heb ook nog de prijzen van andere kerstcircussen in nederland van vorig jaar bewaard,
en de meesten zaten dan ook gemiddeld 2,50 tot 5 euro onder de prijzen van CHR,
den haag, carré, utrecht en enschede uitgezonderd, dus al met al is CHR zo duur nog niet, want het totale plaatje
van CHR vind je nergens anders, en daarmee bedoel ik een goed programma, verpakt in een uitbundige kerstsfeer.
Bi CHR begint de circusbeleving dan ook als je de eerste tent al binnen wandelt, en dat gevoel heb je niet snel
bij elk ander kerstcircus die nederland rijk is. Sterker nog, er werd in het verleden hier al eens geklaagd over de
(kerst)sfeer en aankleding bij sommige circussen, en dat zal men over CHR nooit kunnen doen, want dat is
altijd al dik in orde geweest. Alleen Royal was ooit in een ver verleden een aantal jaren mijn meest favoriete kerstcircus
qua totaalplaatje, maar ja dat circus is helaas voltooid verleden tijd. Nou, genoeg geloelt, en nou maar hopen dat ze er
weer iets moois van gaan maken. Oh, en dat orkest. Ach ja, we hebben allemaal wel eens onze minder goede periodes
en kan de boog niet altijd gespannen staan, dus er komt altijd wel een jaar voorbij waarin een programma wat minder
goed of sterk is dan andere jaren, maar dat heb ik ook met film acteurs of popartiesten, dus heel normaal allemaal.
kaarten staan ook gewoon op ticketveiling.nl aan de kassa zijn de prijzen misschien wat duurder maar je kan er nog steeds met een kleiner budget heen


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: za nov 11, 2017 2:22 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Om met de laatste reactie te beginnen: wanneer je wilt dat een circus ècht niets meer verdient -en dus ook niet kan investeren in de toekomst- dan koop je inderdaad uitsluitend je kaarten op sites als ticketveiling!
Het moest gewoon verboden worden! En zogenaamde liefhebbers zouden het al zeker niet moeten doen!
De aanbieding bestond trouwens al het hele jaar, zelfs zonder dat het zeker of bekend was dat er überhaupt een Kerstcircus in Haarlem zou komen!
Schandalig, want het enige doel van een dergelijke site is om gegevens van belangstellenden te scoren!

Citeer:
Hoop dat het viermanschap van nu verder denkt dan alleen Kerst.


Dat hoopten en dachten we na diverse beloftes vorig jaar ook, zij het met een ander team, maar we kwamen bedrogen uit!

Citeer:
met Alberto Althoff erbij een pluspunt voor de dieren


Zoals ik al schreef: welke dieren, behalve paarden?

Citeer:
Overigens is de naam Herman Renz geen eigendom meer van Milko maar van de Duursma groep.


De naam is het eigendom van Milko en in bruikleen bij de Duursma Groep.


Over de opsomming van prijzen door Stalknecht ga ik verder niet in discussie omdat daar teveel niet van klopt.
Voor je het weet krijgen we dan weer zo'n welles-nietes-discussie als in het verleden, en dat vind ik zonde van mijn tijd.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: za nov 11, 2017 9:17 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jul 04, 2016 11:54 am
Berichten: 288
Didier schreef:

Over de opsomming van prijzen door Stalknecht ga ik verder niet in discussie omdat daar teveel niet van klopt.
Voor je het weet krijgen we dan weer zo'n welles-nietes-discussie als in het verleden, en dat vind ik zonde van mijn tijd.


Teveel niets van klopt? Ik heb vorig jaar van zo'n beetje alle kerstcircussen alle prijzen bewaard op een kladblokje
dus zou ik niet weten wat daar dan niet aan klopt? Het zijn gewoon de prijzen zoals ze op het internet worden
aangeboden, en dan geen kortingen of acties mee gerekend, dus klopt het gewoon als een bus.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: za nov 11, 2017 11:35 pm 
Offline

Lid geworden op: di nov 01, 2016 5:51 pm
Berichten: 348
Hopperdepop. De toegangsprijzen ....
Afbeelding

_________________
Zand, Zaagsel, Mensen, Dieren en Sensaties: wat een heerlijkheid.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: za nov 11, 2017 11:43 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jul 04, 2016 11:54 am
Berichten: 288
FrankCirc schreef:
Hopperdepop. De toegangsprijzen ....
Van 2016/17, dus bedankt voor de hulp.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo nov 12, 2017 3:19 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Bedankt Frank, maar mijn opmerking sloeg niet op de prijzen van het Kerstcircus in Haarlem van vorig jaar.
Meer op alle verdere geventileerde gedachten en vergelijkingen.
Een paar voorbeeldjes?
In de aanhef de opmerking over 'andere circussen' die 'maar' € 2,50 tot € 5,- goedkoper waren dan CHR.
Onzin, zeker uitgaande van de nieuwe entreeprijzen. Verder -onterecht- denigrerende opmerkingen over de voorstelling en de aankleding van die andere circussen.
In tegenstelling tot het Kerstcircus in Haarlem hebben veel van 'die andere circussen met die mindere programma's' wel een kortingsbon op de site, doen aan vroegboekkorting en/of houden een (of meer) zogenaamde familiedag(en).
Tot aan het Kerstcircus in Ahoy toe, om maar eens een serieuze tegenstrever te noemen!
Dat zijn allemaal zinvolle zaken voor mensen met een wat krappere beurs!

Alles in het leven wordt duurder? Is dat een vrijbrief de tarieven jaarlijks met 10% (reken het gemiddelde maar uit...) te verhogen?
Bovendien niet waar, ik kom nog steeds regelmatig dingen tegen die zelfs goedkoper worden.
Zoals mijn favoriete snoepjes bij AH, zonder enige aanleiding verlaagd van € 1,19 naar € 0,99! Nee, dat is geen tijdelijke actie maar permanent. Scheelt een stuk over een jaar gerekend!

Ter vergelijking worden entreeprijzen van Carré genoemd, uiteraard alleen de duurste.
Beter vergelijkingsmateriaal: afgezien van de feestdagen (die kennen een toeslag) kost daar een kaartje 6e rang € 20,50, 5e rang € 30,50 en 4e rang € 40,50.
En dus kun je GOEDKOPER naar het Wereldkerstcircus in Carré dan naar het Kerstcircus Herman Renz in Haarlem!
Let wel: ik heb het uitsluitend over de prijzen voor volwassenen.
Wel een beetje gemeen, want ook niet helemaal volledig, ik weet het. Want in Carré betaal je per ticket € 1,- extra voor het stoelenfonds en kost het toesturen van een e-ticket maar liefst € 4,50.
Onmiddellijke correctie: de bijdrage aan het stoelenfonds/restauratiefonds is verhoogd naar € 1,50 (in het kader van: tenslotte wordt alles duurder....) maar zit nu bij genoemde entreeprijs in!
Dus is de nettoprijs van een kaartje op de goedkoopste rang € 19,-! Inclusief e-ticket betaal je dus precies € 25,-.
Theater Carré kent geen slechte plaatsen, het is geen kwestie van een weggemoffelde tribune met slecht zicht-garantie.
En dat voor een gegarandeerd wereldprogramma!

De vergelijking met concerten van U2 of de Stones gaat al helemaal mank. Om te beginnen gaat het daarbij niet over een gezellig familie-uitje met de Kerst.
De prijzen van die concerten zijn inderdaad de laatste jaren exorbitant gestegen en op het schandalige af. Maar zolang er een doelgroep voor bestaat......
In de Arena kostte een zitplaats (wel met slecht-zicht-garantie) € 38,50, en een 1e rangskaartje € 190,-! Staan kon je vanaf € 77,-.
De Stones maakten het nog bonter, maar dat is dan ook een Nederlands bedrijf waardoor ze hier geen of nauwelijks belasting hoeven af te dragen, net als U2 trouwens.
Zowel in Arnhem als in Amsterdam staanplaatsen vanaf € 108,90, maar ook van € 190,-, wat meer vooraan uiteraard.
Zitten (met minder goed zicht) kon je vanaf € 82,50, en op de 1e rang voor € 205,-. Maar voor € 235,- kon ook nog!

Tot zover mijn nutteloze huiswerk op een druilerige zondagmiddag.
Zoals gezegd: zonde van mijn tijd......


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo nov 12, 2017 8:38 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Beetje nutteloos om over de toegangsprijzen te discussiëren. De circussen verhouden zich met elkaar als appels met peren. Zelfs HR van vorig jaar en van dit jaar zal niet te vergelijken zijn met elkaar, laat staan met edities uit de goede jaren.
Als je na afloop de tent uitloopt zul je weten of het gebodene je geld waard was.
Wij horen het dan graag van je! =o=

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo nov 12, 2017 11:32 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jul 04, 2016 11:54 am
Berichten: 288
Didier schreef:

Tot zover mijn nutteloze huiswerk op een druilerige zondagmiddag.
Zoals gezegd: zonde van mijn tijd......



Ik zou zeggen:


Afbeelding


Laatst gewijzigd door stalknecht op wo nov 15, 2017 6:41 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: ma nov 13, 2017 11:13 am 
Offline

Lid geworden op: ma jul 04, 2016 11:54 am
Berichten: 288
heuvels schreef:
Beetje nutteloos om over de toegangsprijzen te discussiëren.


Zeuren over een knaak verhoging in tig jaren tijd vind ik idd nutteloos. CHR heeft dan ook jarenlang de
prijzen niet verhoogd gehad, terwijl de rest van het leven wel ieder jaar duurder is geworden, dus
vind ik die knaak dan nog maar bescheiden.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: ma nov 13, 2017 12:25 pm 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
Zeker. Voor een musical betaal je al snel 50 tot 100 euro. Waarom zou he voor goed circus niet gewoon 20 tot 50 euro betalen. De goede circussen een beetje meer en de familiecircussen mogen de prijzen wat mij betreft halveren.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: ma nov 13, 2017 4:29 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Het gaat mij niet om die knaak -jou kennelijk wel- het gaat mij om het totaalplaatje.
Zoals gezegd: reken maar uit wat het een gezin met een paar kinderen gaat kosten.
Ik constateerde alleen dat de entreeprijzen verhoogd waren in combinatie met het beperktere aantal plaatsen op de goedkoopste rang.
Heb ook helemaal niet om een discussie over die prijzen gevraagd -en toch gekregen!-

(Wil daar elders best eens over meepraten, en dan met name hoe het grote publiek daarover denkt.
Want het gevoel dat je in HET CIRCUS qua entreeprijs verneukt wordt leeft gewoon onder de bevolking.
Wanneer je ziet hoeveel kortingsacties er soms zijn, inclusief die vermaledijde ticketveilingen, dan ben je wel een dikke ... als je gewoon aan de kassa kaartjes koopt.
En de enorme kortingen die anderen scoren er in feite bij moet betalen......
De entreeprijzen aan de kassa zijn (bijna altijd) gebaseerd op die acties.
Er moest eens wat meer naar het buitenland worden gekeken. Waar zelfs grotere circussen als Charles Knie en Probst familiedagen hebben (in iedere speelplaats) waardoor je voor een euro of 15 naar de meest mooie voorstellingen kunt gaan.
Om over tarieven in met name Frankrijk -van € 10,- of zelfs minder, ook bij de grotere circussen- nog maar te zwijgen.)

Dit schreef iemand nog over Carré:

Citeer:
... .Carre ook niet echt te vergelijken omdat dat toch een gebeurtenis is grotendeels voor de Amsterdamse grachtengordel.......


en dat stond hier al eerder ter discussie.
Theater Carré houdt zeer zorgvuldig de herkomst van het publiek bij.
Het merendeel van het publiek tijdens het Kerstcircus komt niet eens uit Amsterdam, dus van een feestje voor de grachtengordel is dan ook geen sprake.
Opvallend was dat er wel veel mensen uit Haarlem en directe omgeving komen.

Wel veel Amsterdams publiek komt er bij dat andere Wintercircus ter plaatse: Zanzara.
Bij een bezoek aan Circus Bossle deze zomer in het Drentse Norg ontmoette ik een mevrouw en haar dochtertje die over dat circus begonnen en er laaiend enthousiast over waren!
Maar die mevrouw had dan ook wel acht jaar in Amsterdam gewoond.....

Over toegangsprijzen gesproken: daar kost een tribunekaart € 16,-- en € 11,-- voor kinderen en senioren (65+).
In een kerstsfeer waar helemaal niets aan mankeert....
En dat laatste geldt trouwens voor zo goed als alle Kerstcircussen en is bepaald geen monopolie van Haarlem!
Er zal een uitzondering zijn of geweest zijn, maar ik kwam die nog niet tegen!

Stalknecht, maar weer bedankt voor je welgemeende advies! Ik hoop er binnenkort een eind aan te maken, liefst nog voor de Kerst.....
Dat maakt het een stuk goedkoper.....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: ma nov 13, 2017 5:15 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jul 04, 2016 11:54 am
Berichten: 288
Didier schreef:

Stalknecht, maar weer bedankt voor je welgemeende advies!
Ik hoop er binnenkort een eind aan te maken, liefst nog voor de Kerst.....
Dat maakt het een stuk goedkoper.....


Graag gedaan. :clown :mrgreen:


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: do nov 16, 2017 3:20 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Voor wie het niet meer kan volgen: Stalknecht heeft in een paar berichten terug mij een cursus knopen aangeboden vergezeld van een afbeelding van een strop.
Dat is inmiddels verwijderd en vervangen door die blauwe afbeelding met ook al geen al te sympathieke tekst.
In beide gevallen mag ik daar niks negatiefs van vinden, want het valt onder zogenaamde zwarte humor.
Dit in het kader van de nieuwe opleuking van dit forum.
Want leuk is de nieuwe mode en mensen die het circus al te serieus nemen dient een halt toegeroepen te worden.
Zij hebben tenslotte al genoeg vernield!

Vreemd is ook dat Stalknecht kennelijk zijn berichten nog kan veranderen ook nadat er al op gereageerd is.
Anderen lukt dat niet.


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.