Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 1:42 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do dec 14, 2017 11:15 pm 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
MartijnH schreef:
Dries is niet ingehuurd, doordat hij ook op de "feest in de renz tent" avond optreedt is hij gecontacteerd om die handeling te doen.

Gelukkig maar want anders was het weggegooid geld milko deed het overigens inderdaad erg goed


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 20, 2017 10:28 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Een kleine update....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 21, 2017 12:21 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Dat ziet er al vast uitnodigend uit!

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 21, 2017 1:05 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jul 04, 2016 11:54 am
Berichten: 288
heuvels schreef:
Dat ziet er al vast uitnodigend uit!


Zeker prachtig, alleen die masten zou ik niet ingepakt hebben, want dat zijn nu wel dikke dichte pilaren geworden die toch
het zicht op de piste belemmeren. Als er niks in hangt, dan kijk je er nog een beetje doorheen, maar nu moet je er echt omheen
kijken. Maar goed, het ziet er goed uit allemaal en weet ik zeker dat ook de voortent er prachtig uitziet, want dat zat altijd
al goed bij CHR, maar ben toch benieuwd naar de foto's.

Wat ook mooi is, is projection mapping op de tent. Dat is wat je de afgelopen 10 jaar ook in menig stad ziet waarbij ze
een animatie op een gebouw projecteren, en dat heb ik ook al eens gezien op een festival waar ze dat op een tent deden
en dat zag er gewoon super uit, en dat zou dan ook een vette blikvanger zijn voor een circus, want dat verlicht de tent
alleen maar meer en beweegt het beeld, en dan val je gewoon alleen maar meer op.

Hier wat leuke voorbeelden:

https://www.youtube.com/watch?v=inh1vV5jGzI

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 21, 2017 3:08 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Citeer:
alleen die masten zou ik niet ingepakt hebben, want dat zijn nu wel dikke dichte pilaren geworden die toch
het zicht op de piste belemmeren


Mijn (zeer) beperkte circuservaring heeft me geleerd dat masten soms wel ingepakt moeten worden vanwege het grote aantal kabels dat er doorheen loopt. En dat is inderdaad geen gezicht....
Of dat ook in Haarlem zo is kan ik aan de hand van de foto niet beoordelen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 21, 2017 4:53 pm 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
ziet er super uit mis alleen 1 ding boven de artiesten ingang


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 21, 2017 5:05 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Zijn ze al klaar dan?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 21, 2017 10:07 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 07, 2011 1:21 am
Berichten: 311
Het was hard werken voor de dieren en artiesten van het kerstcircus in Haarlem vanmorgen: de voorstellingen starten morgenavond, maar eigenlijk zijn ze er nog niet helemaal klaar voor. Door de sneeuw hebben de repetities vertraging opgelopen.

lees verder en filmpje.......

http://www.nhnieuws.nl/nieuws/217130/Ar ... repetities

_________________
Het nieuws van vandaag...is morgen weer oud.
Hadeja is Hans (de Jager)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr dec 22, 2017 12:57 am 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Didier schreef:
Zijn ze al klaar dan?


Nee... de naam hangt er inmiddels.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 24, 2017 12:08 am 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
Nou daar komt ie. De eerste recentie van een Kerstcircus. En dan gaat het over niemand minder dan het circus Herman Renz. Ik ga geen programma beschrijving doen omdat ik dat altijd saai vind. Over het programma wil ik 1 ding zeggen namelijk dat het gewoon een goede show is met goede circusnummers. Geen uitschieters maar ook geen dieptepunten. In de auto op weg naar Haarlem begon mijn hart al sneller te kloppen want wanneer mag je als circusliefhebber het ouderwetse Herman Renz gevoel opnieuw beleven. Nu.

Dat Herman Renz gevoel wordt grotendeels veroorzaakt door Rob Ronday. Zijn warme stemgeluid is onlosmakelijk verbonden aan 20 jaar Renz. Ik vind deze man steeds meer een icoon worden van het spreekstalmeesterschap en zijn uiterlijk, hoewel bijna 60, steeds mooier . Het vakmanschap straalt van hem af. Ik ben eerlijk en geef toe dat ik in het verleden weleens om hem heen ben gelopen omdat ik om wat voor reden dan ook een beetje bang ben van zijn afstandelijkheid maar besefte gisteravond pas dat ik hem eigenlijk een van Neerlands meest vakkundige circusmensen vind. Het zullen de jaren wel zijn die verstrijken en verrijken.

Milko terug in de rol van clown samen met Micha. Ik ga hier niet te veel over zeggen omdat ik nogmaals niet aan programmabeschrijvingen doe. Wel hoop ik van harte dat het hem gegund is om vroeg of laat in een betere positie te komen met zijn circus Herman Renz en niet dat van René Duursma. Inmiddels 40 kilo afgevallen na alle spanningen van de afgelopen jaren gun ik hem een nummer 1 plek. Milko hoorde er bij, hoort er bij en zal er altijd bij horen.

Dan Alberto. Moet ik Althoff er achter zeggen of niet. Niet nodig. Ik had het zojuist over geen hoogtepunten en dieptepunten in het programma en dat was dus niet helemaal waar. Hij was voor mij de ster van de avond met zijn 8 prachtige paarden. Ga zelf maar kijken.
Ik ken Alberto al heel wat jaren en heb een speciale plek in mijn hart voor hem. Gewoon omdat hij een van de aardigste circusmensen is die ik ken, en elke dag spaghetti eet om kosten te besparen maar wel de mooiste lakschoenen heeft van het hele circus. Alberto is circus ten top.

Zelden heb ik een mooiere Kerstcircus aankleding gezien als vanavond. Wat een energie is daar in gestoken zowel binnen als buiten. De sfeer in optimaal Kerst en circus tegelijk.
Het orkest is prima en afkomstig uit ik meen Zweden.
De toegangsprijzen zijn geheel in verhouding met het geboden.

Kritiekpunten? Jazeker. Perfectie bestaat niet. Maar ik hou ze lekker voor mezelf omdat ik van mening ben dat het altijd makkelijk is op elke slak zout te leggen. Louter respect voor zij die hun nek uitsteken om iets moois te brengen op circusgebied. Iets wat hard nodig is in het lege landschap der reizende kunstenaars.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 28, 2017 3:01 pm 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
Goede kwaliteit werpt zijn vruchten af. Ik heb vernomen dat de bezoekersaantallen weer zeer hoog zijn. Ik vindt dit geweldig voor de hele ploeg van Circus Herman Renz. Ze verdienen het. Ga er heen, want de combinatie van goed circus met een waanzinnige Kerstsfeer is de basis van Kerstcircus op zijn top.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr dec 29, 2017 12:42 pm 
Offline

Lid geworden op: zo nov 27, 2011 5:47 pm
Berichten: 163
Locatie: Weert
Maro schreef:
Inmiddels 40 kilo afgevallen na alle spanningen van de afgelopen jaren gun ik hem een nummer 1 plek.


Een kleine correctie is wel op zijn plaats: 40 kilo afgevallen na een gastric bypass.

_________________
De mening van Rick Laresteijn is OnbelangRick.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr dec 29, 2017 2:38 pm 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
Dank. Was mij niet bekend. Hoop dat het hem beter gaat.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr dec 29, 2017 9:40 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Maro schreef:
Goede kwaliteit werpt zijn vruchten af. Ik heb vernomen dat de bezoekersaantallen weer zeer hoog zijn. Ik vindt dit geweldig voor de hele ploeg van Circus Herman Renz. Ze verdienen het. Ga er heen, want de combinatie van goed circus met een waanzinnige Kerstsfeer is de basis van Kerstcircus op zijn top.


Kan inderdaad bevestigen dat de bezettingsgraad erg goed is te noemen, nog één weekje te gaan.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za dec 30, 2017 12:24 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Een foto van 2e Kerstdag

Afbeelding


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.