Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 6:28 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Kerstcircus Ahoy 2013
BerichtGeplaatst: ma okt 07, 2013 3:15 pm 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
MOOIER, GROOTSER MAAR VOORAL NÒG VERRASSENDER!

Zwierende trapezes, stoere dieren en clowneske lol. Het staat u allemaal weer te wachten tijdens Kerstcircus Ahoy. Zoals ieder jaar is er weer tot ver over de vaderlandse grenzen gezocht naar de allerbeste circustalenten en we kunnenu verzekeren dat we daarin opnieuw geslaagd zijn! Een tipje van de sluier wat u te wachten staat?

U schiet in de lach maar zal ook vertederd worden bij het zien van Erwin Kröplin-Frankello, telg van een befaamd circusgeslacht. De Duitser runt met zijn familie een olifantenpark in de buurt van Hamburg en komt met enkele van zijn dikhuiden naar het Ahoy Theater. Ook de kleinsten onder ons zullen van dit komische nummer snoepen! Een andere topact die maar liefst zeventien keer in Ahoy zal worden opgevoerd is het Bronzen Clown-winnende duo Les Rossyann. Het veelzijdige Italiaans/Franse tweetal Maurin en Yann Rossi is muzikaal, kan jongleren en heeft natuurlijk de schaterlach aan de kont hangen. Speciaal voor Kerstcircus Ahoy komen ze met een spookhuis-act, die u, hooggeëerd publiek, zal doen beven én schuddebuiken.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2013
BerichtGeplaatst: ma okt 07, 2013 5:50 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Het is wat anders omschreven, maar het gaat hier wel degelijk om de olifanten van niemand minder dan Sonni Frankello!
Erwin Kröplin is werkzaam op diens olifantenfarm in Platschov, in Mecklenburg-voor-Pommeren.
Blijft de vraag of Frankello ook persoonlijk aanwezig zal zijn, wellicht staat die zelf in dezelfde periode in een ander wintercircus.
Op zich is de komst van olifanten naar Rotterdam natuurlijk prachtig nieuws, want het impliceert dat er ook dit jaar schitterende dieren te zien zullen zijn in Ahoy!
En men dus niet bij voorbaat de oren heeft laten hangen naar wat voor tegenstanders daarvan dan ook!
Dat op zich is al een gelukwens en een bezoek aan dit wintercircus waard!!
We kunnen niet wachten op de rest van het programma!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2013
BerichtGeplaatst: ma okt 07, 2013 8:01 pm 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
als ik de foto's op de site goed bekijk zie ik ook clown bonbon voorbij komen ben erg blij dat er weer olifanten laatste keer is alweer een tijd geleden dat er olifanten waren hoop nog op een mooi roofdieren nummer


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2013
BerichtGeplaatst: vr okt 11, 2013 8:27 pm 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
De familie donnert is er ook bij met hun paarden nummer


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2013
BerichtGeplaatst: vr okt 25, 2013 6:17 pm 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
Erwin Frankello - Olifantenact
Les Rossyan - Clowns
Troupe Bingo - acrobaten
Gabi en Beverley Donnert - vrijheidsdressuur
Sylvia Schuyer - Spreekstalmeester


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2013
BerichtGeplaatst: ma okt 28, 2013 4:31 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Als die laatste dezelfde is van vorig jaar zijn we, wat mij betreft althans, bij het enige minpuntje aanbeland!
Het spijt me, maar ik hoor (en zie) toch liever een èchte dikkedeur dan een schorre haar stem duidelijk forcerende dame!

Neemt niet weg dat het programma steeds mooiere vaste vormen aanneemt!
Op dit moment lijkt Rotterdam dan ook de winnaar te gaan worden van de (grotere) Kerstcircussen!

De site zag ik er nog niet bij staan, denk ik: http://www.kerstcircus.nl


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2013
BerichtGeplaatst: ma okt 28, 2013 6:41 pm 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
circusmeisje schreef:
Als die laatste dezelfde is van vorig jaar zijn we, wat mij betreft althans, bij het enige minpuntje aanbeland!
Het spijt me, maar ik hoor (en zie) toch liever een èchte dikkedeur dan een schorre haar stem duidelijk forcerende dame!



het is inderdaad de zelfde dame als afgelopen jaar maar niet zo erg als suzanne berdino in 2011 persoonlijk mis ik nog steeds maurice veldkamp hij gaf het programma altijd wat extra


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2013
BerichtGeplaatst: di okt 29, 2013 4:17 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Wat ik zei: een èchte dikkedeur!
Die zijn er vast wel meer!
En veeeeel belangrijker dan men denkt!
Verantwoordelijk voor heel veel sfeer.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2013
BerichtGeplaatst: di okt 29, 2013 4:54 pm 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
circusmeisje schreef:
Wat ik zei: een èchte dikkedeur!
Die zijn er vast wel meer!
En veeeeel belangrijker dan men denkt!
Verantwoordelijk voor heel veel sfeer.
Daar ben ik het helemaal mee eens


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2013
BerichtGeplaatst: wo nov 13, 2013 4:36 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Twee acts toegevoegd aan het steeds maar beter wordende programma (en zo hoort het ook!), en dat is, aldus de organisatie, nog niet alles! Er komt dus nog meer!

De twee acts zijn:

- De Asadulin Troupe, 10 man sterk en afkomstig uit Rusland, Oekraïne, Kirgistan en Wit-Rusland. De circuswereld kent geen grenzen!
Het tiental, dat eerder onder meer te zien was bij Ringling Bros. Barnum & Bailey in Amerika, gaat twee acts doen.
Eerst de Russchische Bar. Zo'n verende door twee man gedragen stok waardoor de artiesten als het ware gelanceerd worden en de meest fantastische salto's maken. Een sublieme vorm van evenwichtsacrobatiek!
Dat geldt in feite ook voor de tweede act: de springplank. Daarbij onder meer een stoel- en steltensprong en menselijke torens.

Filmpje uit hun tijd in de Verenigde Staten: http://www.youtube.com/watch?v=UebROUEEJfo

- Het Duo Sifolinis uit Bulgarije met het Rad des Doods. De afgelopen tijd dermate veel in het nieuws dat het geen toelichting behoeft!
Filmpje van de laatsten, eerder dit jaar: http://www.youtube.com/watch?v=m4sf654fzl4

En, zoals gezegd: er komt nog meer!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2013
BerichtGeplaatst: za nov 16, 2013 10:05 am 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
tot nu toe een geweldig programma hoop op nog wat dierennummer persoonlijk hoop ik op een roofdierennummer


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2013
BerichtGeplaatst: za nov 16, 2013 2:40 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Meestal is het bij Ahoy of olifanten of roofdieren maar misschien dit jaar wel allebei :clown


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2013
BerichtGeplaatst: za nov 16, 2013 8:42 pm 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
Yoshi Berends schreef:
Meestal is het bij Ahoy of olifanten of roofdieren maar misschien dit jaar wel allebei :clown
in het verleden hebben we ook vaak zat bijde gehad en aangezien het wellicht de laatste keer zou zijn denk ik dat fernand banning nog wel een mooie roofdieren act uit de hoge hoed haalt


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2013
BerichtGeplaatst: do nov 28, 2013 4:30 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Niet alleen de wintercircussen van Utrecht en Amsterdam timmeren met acties aan de weg (naar meer publiek...), ook het Kerstcircus in Ahoy doet dat.
Gistermorgen raadde een juffrouw met een mooie naam uit Oosterhout bij Nijmegen in het programma van Sander de Heer op Radio 2 de Uithaal en won daarmee vier vrijkaarten voor dit circus in Rotterdam!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Kerstcircus Ahoy 2013
BerichtGeplaatst: do nov 28, 2013 8:58 pm 
Offline

Lid geworden op: wo sep 05, 2012 9:57 pm
Berichten: 347
Locatie: Rotterdam
circusmeisje schreef:
Niet alleen de wintercircussen van Utrecht en Amsterdam timmeren met acties aan de weg (naar meer publiek...), ook het Kerstcircus in Ahoy doet dat.
Gistermorgen raadde een juffrouw met een mooie naam uit Oosterhout bij Nijmegen in het programma van Sander de Heer op Radio 2 de Uithaal en won daarmee vier vrijkaarten voor dit circus in Rotterdam!
tot eind september was er ook al de jaarlijkse actie van de rotterdampas waar je kaarten voor 10 euro kon kopen en kinderen konden afgelopen zomer een kaartje verdienen met het vakantiepaspoort door stempels op te halen bij gratis activiteiten in de regio


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.