Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 1:55 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do dec 12, 2013 6:07 pm 
Yoshi Berends schreef:
Citeer:
Dat is al gedaan en uitgezonden.

je bedoelt zeker de aflevering afgelopen januari? Want de ''In Gesprek Met'' van deze week staat nog niet op YouTube. En in de aflevering van januari zij Ad dat hij aan het einde van jaar jaar weer zou terug komen voor een gesprek. En die van deze week wordt vandaag uitgezonden. Dus zal vandaag op YouTube komen, of is er toch al een uitgezonden de afgelopen weken?

Het is idd dat gesprek van januari waar ik het over heb, en daarin zei tonie dat dit 25e jaar wel eens de afsluiter zou kunnen zijn, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren als het een beetje wil lopen,
en ze net uit de kosten raken. Verder hebben ze er wel verstandig aan gedaan om dik een hele week minder te spelen, want dat scheelt gewoon enorm in de kosten, wat wel tot bijna de helft kan zijn,
want de artiesten werken voor een dag gage, en dan maar niet te spreken over de besparing op de huur vd tent, en dan nog minder lang licht/geluid/aggregaat en kachels huren, en een enorme besparing op
de dieselkosten. De mensen die willen gaan komen dan ook wel in die 10 dagen, dus beter 10 dagen volle bak, dan 2 weken halfvol zitten, en de volle mep betalen aan de kosten.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 16, 2013 8:11 pm 
Offline

Lid geworden op: di feb 05, 2013 8:20 pm
Berichten: 169
Locatie: Noordwijk aan zee. Nederland
https://twitter.com/circus_royal/status ... 5433881600
Een mooie luchtfoto van circus royal! :clown

_________________
The Show Must Go On! :clown


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 18, 2013 4:39 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
circusfreak schreef:
https://twitter.com/circus_royal/status/412608955433881600
Een mooie luchtfoto van circus royal! :clown


En ook een sneak preview op twitter van de decoratie van dit circus dat er dit jaar erg mooi uit ziet.
https://twitter.com/Circus_Royal/status ... 40/photo/1


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 23, 2013 3:15 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Een aantal foto's van de Premier op de website Dordt Centraal: http://www.dordtcentraal.nl/nieuws/cult ... it-de-kast


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 23, 2013 7:58 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 03, 2013 9:09 pm
Berichten: 25
Bedankt voor de link naar de filmpjes! Met alle respect heb ik ze toch met verbazing bekeken laten we voorop stellen dat ik absoluut geen verstand heb van een circustent opbouwen maar ik had het idee dat de tent bouwers van circus Royal er net zo veel verstand van hadden.
Die zijn in staat om tribunes en tenten verkeerd te bouwen en het tot 3 maal toe overnieuw te moeten doen, ook verbaasd het mij dat ze pas tijdens het bouwen erachter komen dat er dingen vernieuwd, kapot, missen of bij gehaald moeten worden.
Als ik een eigen circustent zou hebben zou ik dit soort dingen toch controleren, netjes opbergen en opschrijven zodat het voor het bouwen van volgend jaar geregeld is.

Maar leuk om te zien!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 23, 2013 9:27 pm 
CircuswinkelMirable schreef:
Bedankt voor de link naar de filmpjes! Met alle respect heb ik ze toch met verbazing bekeken laten we voorop stellen dat ik absoluut geen verstand heb van een circustent opbouwen maar ik had het idee dat de tent bouwers van circus Royal er net zo veel verstand van hadden.
Die zijn in staat om tribunes en tenten verkeerd te bouwen en het tot 3 maal toe overnieuw te moeten doen, ook verbaasd het mij dat ze pas tijdens het bouwen erachter komen dat er dingen vernieuwd, kapot, missen of bij gehaald moeten worden.
Als ik een eigen circustent zou hebben zou ik dit soort dingen toch controleren, netjes opbergen en opschrijven zodat het voor het bouwen van volgend jaar geregeld is.

Maar leuk om te zien!


Dat komt omdat het geen reizend circus is, die dat dag in dag uit doen, maar een kerstcircus dat eenmalig per jaar overeind staat, en
dan met dit jaar weer een compleet ander tentencomplex waar ze nog nooit mee gewerkt hebben, en waar dan ook nog eens een ander
interieur in moet, en dat maakt het allemaal wat moeilijker.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 23, 2013 9:35 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Citeer:
Dat komt omdat het geen reizend circus is, die dat dag in dag uit doen, maar een kerstcircus dat eenmalig per jaar overeind staat, en dan met dit jaar weer een compleet ander tentencomplex waar ze nog nooit mee gewerkt hebben, en waar dan ook nog eens een ander interieur in moet, en dat maakt het allemaal wat moeilijker.


Ik ben het helemaal eens met de reactie van circusfan. Alleen is wel te vertellen dat ze elk jaar wel de zelfde tribune hebben maar door de andere tenten ook de tribune niet helemaal perfect past. Veder hebben ze elk jaar een goed programma met altijd een paar grote namen en een gezellige kerstsfeer. en natuurlijk zijn Joop en Tonie en Marcel de beste clowns van Nederland en ben ik 27 december van de partij bij het 25e Wintercircus Royal


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di dec 24, 2013 2:39 pm 
Offline

Lid geworden op: di feb 05, 2013 8:20 pm
Berichten: 169
Locatie: Noordwijk aan zee. Nederland
Circus royal heeft de 2 voorstellingen van vandaag afgelast vanwege de storm!
http://www.rijnmond.nl/nieuws/24-12-201 ... ijke-nacht

_________________
The Show Must Go On! :clown


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di dec 24, 2013 4:36 pm 
De moderne tenten van tegenwoordig kunnen heel wat meer hebben dan die van vroeger, maar het is gisteren dan ook wel heel
erg tekeer gegaan, tja en vandaag dus ook zo te lezen, en harde wind die continu waait is dan nog geen ramp, maar wel die windstoten,
want die slopen een tent. Nou maar hopen dat het om een uitkoop gaat, want die zouden ze dan aan het eind vd speeldata kunnen
verplaatsen, en dan is er nog niks aan de hand.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 26, 2013 12:15 am 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Enkele snapshots van de 13;00-show van 25-12

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

- Zeer Vriendelijke ontvangst!
- Prachtige aankleed
- Zéér goed programma , persoonlijke favoriet : Les Gaspars


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 26, 2013 10:10 am 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Mooie foto's Martijn, Ziet er allemaal super uit.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 26, 2013 11:15 am 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5361
Locatie: Belgie
Die kan haar benen nogal spreiden ! :)

Nog snapshots? :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 26, 2013 4:36 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 03, 2013 9:09 pm
Berichten: 25
Wat een super foto's!!
Mag ik ze van je lenen? Met naam natuurlijk?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 26, 2013 8:07 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
CircuswinkelMirable schreef:
Wat een super foto's!!
Mag ik ze van je lenen? Met naam natuurlijk?


Stuur mij even een berichtje waarvoor je ze wil gebruiken!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr dec 27, 2013 7:44 pm 
Offline

Lid geworden op: wo aug 15, 2012 4:00 pm
Berichten: 786
Vanmiddag aanwezig geweest bij de voorstelling van 13:00 uur bij Wintercircus Royal. En het was een TOP PROGRAMMA!!
De voortent en artiesten cafe zijn prachtig aangekleed. En het is een prachtig programma wat ze dit jaar presenteren. Waar bij niet alleen Nederlandse beste clowns Los Gino's te zien zijn met 2 geweldige act's. Maar Polleke laat tussen de andere act's door een paar reprises. Het programma begint met een eenvoudige Hoge School te paard. Daarna betreden de Gerasimenko brothers met alleen een tafel werkelijk top acrobatiek. En dan volgen de pony's gepresenteerd door Alexander Scholl van het Circus Sydeny. Veder presenteert Alexander ook 4 kamelen en 3 lama's in vrijheid dressuur. Naast de pony's, kamelen en Lama's presenteert Tonie Teuteberg een vrijheid dressuur met vier prachtige paarden.
Ook zien we Ferry Torrez met slangen, krokodillen en andere reptielen zorgen voor spanning in de tent. Gengis Van Gool brengt een korte crossbowact en een Rad Des Doods wat een geweldig slot nummer was. Het Trio Gaspar presenteren ook twee act's een komische Taxi een de mooiste act van het programma namelijk de Rola Rola's. En natuurlijk Freddy Kenton een van de beste Gentleman Jongleurs. Jammer dat hij bandmuziek gebruikte terwijl er zon goed orkest aanwezig is die de sterren van de hemel spelen Ook het licht is dit jaar heel goed met hun eigen lampen maar ook led verlichting en movingheads hingen boven in de nok van de tent. De show werd op een lekker tempo aan mekaar gesproken door Antonie Teuteberg. Ik heb weer een geweldige dag gehad en wil Joop, Tonie en Coty bedanken voor de gastvrijheid en gezelligheid. En wil iedereen vragen die nog kan naar Dordrecht te gaan. Nog tot zondag 29 december te zien!!

En nu de foto's gemaakt door John Zoomers:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Show foto's op de volgende pagina's


Laatst gewijzigd door Yoshi Berends op vr dec 27, 2013 8:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.