Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 11:25 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Boer zoekt vrouw in het circus
BerichtGeplaatst: vr jan 16, 2015 6:56 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
dwz de boer zoekt geen circusvrouw, maar hij neemt er één (of meerdere) mee naar het circus.
voor de liefhebbers van dit datingprogramma (ik ga maar wat anders doen):
schijnt a.s. zondag al te zijn
https://www.youtube.com/watch?v=dxJu66V4tTM

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jan 17, 2015 1:07 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
In Helmond wisten en weten ze er uiteraard al een poosje meer van, alle opnamen zijn eerder dit jaar gemaakt. Maar ook daar moest voor een volledig stilzwijgen getekend worden. Dat geldt overigens voor alle betrokkenen en uiteraard speciaal voor de deelnemers. Hier in het Noorden heeft een van de boeren daar ernstige problemen mee: hij praat namelijk nogal graag! En wanneer dan een journalist opduikt die hem (ten dele) de afloop tracht te ontfutselen, ja, dan ontstaat er een ernstig probleem. Maar de opgelegde sancties zijn niet kinderachtig.....
Het is tegenwoordig aardig lucratiever om spotprenten te maken.....
Ook die zag ik van de week in dit verband. In de NRC en wel van Fokke en Sukke, twee van mijn favorieten op dat gebied.
Er schijnt een boer bij te zij die mateloos populair is en die heet Tom. Onder de kop 'Fokke en Sukke willen ook aan de vrouw' dragen de twee ieder een bordje met de tekst 'Je suis Tom'.
In plaats van Je suis Charlie, maar dat begrepen jullie denk ik al...

Wat het getoonde filmpje betreft. Daar moest ik toch even bij nadenken. Maar ik denk dat ze de koorddanseres na moeten doen. Wel kreeg ik bij die knielende beweging heel andere gedachten.... Wat wil je: een dirty mind....

O, het Helmondse bericht helemaal vergeten:

Citeer:
‘Boer Zoekt Vrouw’ bij Circus Herman Renz

“Eindelijk mogen we dan hardop zeggen dat Circus Herman Renz in de komende uitzending van ‘Boer Zoekt Vrouw’ een grote rol speelt.” Dat liet dit Helmondse circus gisteren weten. Zij waren namelijk de locatie voor de dagdate van boer Jan die zondagavond te zien zal zijn.
In de zoektocht naar ‘zijn vrouw’ toog de 28-jarige Texelse schapenmelker met zijn 5 vrouwen richting dit circus. Een goed moment om elkaar beter te leren kennen. Aan het eind van de dagdate komt Yvon met de lastige vraag: welke 3 vrouwen gaan een weekje logeren op de boerderij?
Aanstaande zondagavond kun je op tv zien hoe het allemaal verliep, hieronder alvast een preview.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.