Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 1:08 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo feb 11, 2018 11:05 pm 
Offline

Lid geworden op: ma nov 21, 2005 8:56 pm
Berichten: 324
Hoogtepunt bij circus Herman Renz in Haarlem vond ik de Arabische paardenvrijheid van vakman Alberto Althoff. Een lust voor het oog! En Rob Ronday bracht het echte Herman Renz gevoel terug.

Voor mij was jammer dat ik nogal laat bij het Reinaldapark arriveerde, waardoor ik de eerste 10 minuten van de show heb moeten missen. Ik kwam binnen aan het einde van Milko's varkensnummer.

Mijn vraag is: wie o wie heeft er filmbeelden van de eerste 10 minuten? Of wie kan anders een gedetailleerde beschrijving geven van wat er aan het begin te zien was, met welke muziek en wat Rob zei (of zong?) als opening?

Dat zou fijn zijn!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di feb 13, 2018 5:38 am 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
Jazeker. Rob zei in zijn openingswoord dat roken in het gehele tentencomplex verboden is en dat vanaf het volgend jaar mensen die te laat komen niet meer worden toegelaten. :lol:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di feb 13, 2018 2:45 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
het geheel opende met een van de twee assistentes die als een meisje met de zwavelstokjes binnen kwam lopen, dit ontpopte in een vrolijk tableau met Milko als dwergje en later de kerstman die op een slee kwam binnenrijden.

Vervolgens kwam Rob met een welkomstwoordje "Boeren Burgers en Buitenlui, het circus is in de stad" waarbij alle artiesten binnen kwamen lopen en wat van hun kunsten lieten zien waarna rob zijn woordje nam dat hij blij was weer terug te zijn bij Circus Herman Renz.

De eerste artiest die je gemist heb is Francesco Nock op de strakke draad, deze werd begeleidt door het circusorkest.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di feb 13, 2018 4:48 pm 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
Beste Martijn. Ik kwam pas bij de finale binnen. Zou je even kunnen beschrijven wat daarvoor gebeurd is. :lol:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di feb 13, 2018 4:59 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Maro schreef:
Beste Martijn. Ik kwam pas bij de finale binnen. Zou je even kunnen beschrijven wat daarvoor gebeurd is. :lol:


Ik heb de show gedurende twee weken elke dag gezien, het zou een mogelijkheid zijn :lol: :lol:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di feb 13, 2018 5:41 pm 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
Oké. Graag


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo feb 14, 2018 4:09 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
En Milko's varkensnummer, was dat er dan toch? Want daar zag onze vriend Sylvio het einde van......
Kan me er geen foto's van herinneren....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo feb 14, 2018 5:33 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Didier schreef:
En Milko's varkensnummer, was dat er dan toch? Want daar zag onze vriend Sylvio het einde van......
Kan me er geen foto's van herinneren....


Milko zijn nummer met de varkens is na een dag of vier uit het programma gehaald, daarna nog een poging gewaagd om het nog eens te proberen maar zonder Hölscher werd dit nummer geen succes en die wilde/kon niet komen om het nummer te begeleiden.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo feb 14, 2018 9:46 pm 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
De varkens boden duidelijk overwicht op Milko :lol: was goed idee om het nummer te schrappen. Jammer maar noodzakelijk om de show vlot te laten doorlopen.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.