Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 11:45 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Monte Carlo 2020
BerichtGeplaatst: do okt 31, 2019 9:47 pm 
Offline

Lid geworden op: ma nov 21, 2005 8:56 pm
Berichten: 324
Weet iemand misschien al welke olifanten er komen?
En welke roofdieren?


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Monte Carlo 2020
BerichtGeplaatst: vr nov 01, 2019 3:05 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Het festival heeft in de zomer al een reclamefolder uitgebracht met foto's van een (groot) deel van de acts. Dat overzicht is niet compleet, maar opmerkelijk genoeg ontbreekt er ook een olifantenact op, iets waar meestal wel reclame mee wordt gemaakt. Dat kan dus twee dingen betekenen: of het wordt nog bekend gemaakt of het festival zal de pijnlijke conclusie hebben getrokken dat het niet meer mogelijk zal zijn elk jaar olifanten in de competitie te hebben.. En dit jaar voor het eerst door die zure appel heen te bijten.

Als dat zo is hebben ze in ieder geval wel plek genoeg voor alle paarden die Knie meeneemt, want aansluitend aan hun 100-jarig jubileum maken zij eindelijk hun rentree in de piste van Monaco.

Roofdieren zullen de witte tijgers (en leeuw) van de Rus Servey Nesterov zijn. Het dierenaanbod, tot nu toe bekend, wordt gecompleteerd door Sandro Montez en zijn hondjes.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Monte Carlo 2020
BerichtGeplaatst: zo nov 03, 2019 10:16 pm 
Offline

Lid geworden op: ma nov 21, 2005 8:56 pm
Berichten: 324
Al speculerend bedenk ik mij het volgende:

Wel 12 jaar lang stonden er 4 Americano olifanten bij Arlette Gruss. Eind vorig jaar werd daar een punt achter gezet. Ze gingen terug naar Italië. Doordat ze volgens mij nergens in een circus of dierentuin zijn opgedoken ga ik er van uit dat ze langdurig op non-actief staan bij Flavio Togni. Ik vraag me af of deze nog wel eens gaan optreden. In Monte Carlo of elders.

Elvis Errani was al 2 keer een zomerseizoen met zijn 3 olifanten in Tierpark Strohen. Hij kon geen circus vinden.

Sonni en Erwin Frankello hebben we ook nog.

De tijd zal het leren.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Monte Carlo 2020
BerichtGeplaatst: ma nov 04, 2019 7:18 am 
Offline

Lid geworden op: za mei 17, 2014 8:38 pm
Berichten: 744
Flavio Togni heeft het laatste jaar bij American met de complete zevenkoppige kudde opgetreden! Dus lijkt me in principe iets voor Monte Carlo, al hoorde ik pas dat drie olifanten binnenkort verscheept worden naar een Arabisch land. Ze schonen verkocht te zijn...

Daarnaast kan je wel koste wat het kost elk jaar tot het laatst olifanten in je programma houden, maar vraag is of je daar het niveau en de afwisseling van de competitie hoog houdt...(ik wil hiermee niet beweren dat er helemaal geen mogelijke Monte Carlo olifanten meer zijn, familie Folco bijv, en Casselly's maken constant nieuwe nummers, maar er komt een eind aan)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Monte Carlo 2020
BerichtGeplaatst: ma nov 04, 2019 2:56 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Tot zover een reactie vanuit de optimisten-klasse......


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Monte Carlo 2020
BerichtGeplaatst: ma nov 25, 2019 4:27 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Nu ook de (meeste?) artiesten op video: https://www.youtube.com/watch?v=-xUaxQl ... e=youtu.be


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.