Ach ja, die loopgraven hè, ik meldde het al........
Nu weet ik niet wat deze zeer geachte circusdirecteur onder diepe sporen verstaat, maat uit de foto's vind ik dat toch amper blijken.
Zelf woon ik in een redelijk agrarisch gebied, en daar verstaan we onder diepe sporen meer zoiets als dit:
En vergis u niet, ooit werden circusterreinen, vaak noodgedwongen na hevige regenval, ook zo achter gelaten!
Wat het gazon aan de Radioweg betreft denk ik dan ook dat de diepe sporen meer geestelijk dan daadwerkelijk zijn getrokken.
Heel wat positiever is dan ook de laatste alinea, met uitzondering van de eerste zin:
Volle tent
Maurice Veldkamp maakt zich bijzonder kwaad over de schade van de grasmat. Daarnaast kan hij bijzonder tevreden zijn over de belangstelling die er in de Watergraafsmeer voor zijn circus is.
Al had het Duitse circus al een paar maanden eerder voorstellingen op de Radioweg gegeven, toch zat de tent van het Magic Circus weer helemaal vol met enthousiaste toeschouwers en vooral ook toeschouwertjes.Fijn dat ook in dit geval mijn voorspelling uit is gekomen!
Vrienden: reikt elkaar de hand. Zelfs in het Wilde Circusland!