Didier schreef:
Nou mooi, het woord circus valt zo nu en dan, en zo hoort het hier!
Want ook de circuswereld past zich aan de omstandigheden aan, dat schreef ik een poosje geleden ook al in een andere reactie.
Weet je wel dat er een Nederlands circus bestaat, een keurig VNCO-lid overigens, waar je zo maar een kaartjesscheurder in jurk en met baard zou kunnen verwachten?
Juist ja, bij Magic! Want daar hebben ze met enige regelmaat voorstellingen waar het overgrote deel van het publiek uit dit soort mensen bestaat!
In datzelfde Amsterdam, waar het haast ondoenlijk is bij AH nog een vakkenvulster of caissière zonder hoofddoekje te vinden!
Kennelijk de geschiedenis die zich herhaalt: geen blank verwend kind dat dit soort werk nog wil doen!
En let op: ik heb het hier niet over de AH in één of andere achterstandswijk maar die op de Oostelijke Handelskade, tegenover het Javaeiland waar zo goed als uitsluitend beter gesitueerde (blanke....?) Amsterdammers wonen.
Of die in het voormalig PTT(telefoon)gebouw achter het Paleis op de Dam.
Met mijn relaas over die fantastische jaren ´60 was ik lang niet compleet. Verre van dat zelfs. Bij Noord-Ierland hoorde natuurlijk ook de jarenlange dreiging in Londen voor terroristische aanslagen.
Pubs bleven dicht en verder overal bewakers voor de deur die iedereen fouilleerde. Net zoiets als in Parijs nu, maar dan veel langer......
In Hongarije was toen al de opstand bloederig neergeslagen, met veel vluchtelingen deze kant uit. Ze waren welkom. De Praagse Lente werd geen Praagse Zomer, want ook al met grof geweld neergeslagen...
Allemaal blanken tegen blanken en Europeanen tegen Europeanen! Nee, het was goed toeven in het Europa van de jaren '60!
In ons land deden de eerste voetbalrellen zich voor, ook al blank tegen blank! Soms met de dood tot gevolg! Maar minimaal met vernielde bussen en treinstellen....
Nog even, en de eerste grote krakersrel zou van zich doen spreken.
Maar kennelijk allemaal niet in de achtertuin van Circusfan, die beperkte zich in die tijd tot kermissen waar nooit iets gebeurde....
Als het begin van de vele rellen in ons land (maar ook daarbuiten) geldt het eerste felle politieoptreden tijdens een demonstratie tegen de NAVO-taptoe in het Olympisch Stadion in Amsterdam:
Citeer:
Jaren zestig
Henk Hofland schreef hierover in zijn beroemde boek Tegels lichten:
‘Misschien voelde het gezag zich toen voor het eerst direct bedreigd. Het werd nu werkelijk overgevoelig voor iedere vorm van twijfel, en het weigerde dan ook elke discussie over het orgaan dat het meest kwetsbaar was en dat in deze omstandigheden tegelijkertijd het belangrijkst werd bevonden: de politie.’
Die discussie zou de jaren erop echter alleen maar heviger worden en leiden tot de generatiekloof van de jaren zestig. En dat allemaal omdat in juli 1963 enkele tientallen politieke heethoofden op de maat van Hand in Hand door het Olympisch Stadion werden geknuppeld.
Heuvels schreef:
Citeer:
Het deporteren van alle moslims is geen optie, we kunnen net zo goed mopperen op het weer. We zullen moeten leven met deze situatie, en er het beste van maken. Als we alle moslims over een kam scheren (Wilders!) dan bereiken we alleen maar dat zij de kont tegen de krib gooien en extremistische neigingen gaan krijgen.
En zo is het maar net!
Want deporteren, zoals voorgesteld werd, is inderdaad geen optie. Want waarheen? Bij die mongolen die de aanslagen pleegden in Parijs praat je al wel over derde generatie Belgen!
Uitroeien, een andere optie. Maar dat hebben we, na wat er zich in het midden van de jaren '40 afspeelde, wel afgeleerd.
Overigens uitgevoerd onder leiding van Hitler, maar geenszins door hem bedacht! In zijn jeugd werden ideeën in die richting immers onder mee van de kansel gepredikt en door andere haatpraters verkondigd!
Kijk, en daar schuilt ook nu weer het gevaar in de eerste plaats. Niet die haatbaarden (ook wel), maar die haatzaaiers! Heuvels noemde de grootste, zijn volgelingen kunnen er ook wat van.
Volgelingen met weinig verstand, een groot deel met een beetje meer heeft hem inmiddels de rug toegekeerd.
Helaas leven we wel in een land met tamelijk veel mensen die niet te lang ergens over willen nadenken.
Hij is het die mensen ook zonder aanleiding tegen elkaar opzet met mogelijk fatale gevolgen!
Een troost voor ons: aan de macht komt dat heerschap dus never nooit!
Ik denk niet dat er jurk dragende baardmansen bij magic circus naar de voorstelling komen, en anders zal ik gemakshalve het voorbeeld veranderen
dat je geen jurk dragende baardmansen het 8 uur journaal ziet presenteren, en dan het journaal in westerse landen, want anders kom jij wel
met een niet westerse zender aanzetten, om TOCH aan proberen te tonen dat ik ongelijk heb.
Verder beledig je alle blanke kinderen, want ze zijn bi voorbaat verwend in jou ogen, en halen ze hun neus op om vakken te vullen
of achter de kassa te zitten, en doe je het nog aandikken door de suggestie te wekken dat het zo'n beetje alleen maar hoofddoekjes zijn
die dat werk nog willen doen. Nou, ik doe hier bij 3 jumbo's en 1 albert heijn m'n boodschappen, en het merendeel van het personeel
zijn nog altijd blanke kinderen, en dat zal dan wel liggen aan het feit dat ik in branbant woon, en we hier nog allemaal
domme boeren zijn, en de blanke kindertjes dus helemaal niet per defenitie verwend zijn, maar gewoon werken voor hun centen,
dus ben je in feite een racist, want je scheert alle blanke kinderen over een kam, maar gelukkig beledig je dan ook blanken
en dan is het nooit racisme, want dat geld alleen als een blanke een niet-blanke discrimineert, maar blanken die blanken
discrimineren telt niet voor de linkse samenleving en politiek en hetzelfde als een niet blanke een blanke discrimineert.
Verder begin je over de ira, maar dat was een probleem tussen ierland en engeland, dus geen conflict dat we in elk westers land hebben
en alle burgers last van ondervinden zoals we dat wel in alle westerse landen nu met de islam wel hebben,
dus kampers die op kermissen ruzie maakten met andere tokkies, zijn geen bedreiging voor de gehele westers bevolking in alle westerse landen,
en voetbal hooligans evenmin, dus allemaal argumenten die er totaal niet toe doen, want het gaat er om dat we nu in ALLE westerse landen
dezelfde problemen hebben met de islam en ook de overige multikul, want de keiharde feiten en (Ik durf het bijna niet ze zeggen, maar daar gaan we weer)
cijfers liegen er niet om, en dan beperk ik mij niet tot Nederland, maar tot alle westerse landen, en koploper is nu wel zweden,
want dat land is reddeloos verloren, want er is geen geld meer en binnen 15 jaar zijn de zweden een minderheid in hun eigen land,
en zijn ze nu al hun leven niet meer zeker, want de misdaden gepleegd door allochtonen gieren de pan uit, en de verkrachtingscijfers
zijn al helemaal van de kaart geschoten, en dat is dan slechts 1 voorbeeld van hoe geweldig de zogenaamde meerderheid van
alle gemodereerde en gematigde blije moslims en allochtonen het doen in een westers land.
Het gaat in zweden al zover dat er al geroepen word dat vluchtelingen en overige nieuwkomers maar moeten
gaan accepteren dat ze in tenten zullen moeten wonen, want de huizen zijn he-le-maal op!
Hier nog een filmpje van een zweedse geert wilders, want die stempel krijgt eenieder die de multikul durft
te bekritiseren.
https://www.youtube.com/watch?v=Qa4LtSgOeaoEn deze rechts extremistische vrouw verteld ook waarschijnlijk allemaal leugens.
https://www.youtube.com/watch?v=nbkmhYQDJH4Zweden op instorten
http://nl.gatestoneinstitute.org/6751/zweden-instortingDan nog over deporteren, van mij mag elke haatbaard die ik al in de foto's liet zien,
meteen opgepakt en gedeporteerd worden naar waar the fuck ze maar willen, behalve
naar een westers land, want het kan niet zo zijn dat we lieden van een dak boven hun hoofd
en een uitkering voorzien, die hier niks bijdragen en alleen maar hier zijn voor de sociale
voorzieningen en hun dagen slijten met het verspreiden en opdringen van de islam in het westen.
Dan heb je nog wat commentaar op de haatzaaiers, dus wilders en volgelingen,
maar wilders heeft het alleen over de enige groep allochtonen die je elke dag hoort en ziet in de media,
en niet omdat ze weer wat positiefs aan het westen hebben bijgedragen, maar omdat ze weer
eens boos zijn op het westen, en wie zijn dat? Juist, de moslims! En dan te bedenken
dat we in elk westers land, wel 200 nationaliteiten hebben werken en wonen, en die hoor
en zie je niet, behalve... juist, moslims, dus alle allochtonen kunnen prima met de westerse way of life
leven, behalve...... ja helaas maar weer die moslims, dus aan wie ligt het dan?
Is het onze schuld dat ze ZELF op een kluitje zijn gaan zitten in de pauperwijken?
Oh ze kunnen niks beters betalen, dus zitten ze daar noodgedwongen. Dan zeg ik, hoezo noodgedwongen?
Als je als nederlander emigreert, dan ga je toch ook eerst eens kijken wat het nieuwe land je te bieden heeft,
en als je dan geen fatsoenlijk huis kunt kopen of huren, dan moet je er niet heengaan en dan tegen
diens regering gaan zeiken dat ze niks voor je doen. Simple as that.
En verder maken ze er geen geheim van dat ze niks ophebben met de westerse way of life, dus wiens
schuld is dan de tweedeling in de samenleving?
En dan zo'n stom voorbeeltje van aparte zwemuren voor moslima's. Is dat dan de perfecte
manier van intergreren? En jezuskruisen uit klaslokalen en de hoofddoekjes erin, en de fricandellen
uit de schoolkantine en het halalvoer erin. Nederlandse vlaggen van de schooltassen en agenda's
want anders te nationalistisch, dus kijk vooral ook uit als je op koningsdag de nederlandse vag uit hangt,
want dan kon dat wel eens verkeerd opgevat worden. En dan nog de kerstbomen van de luchthavens
want er zijn moslims die daar aanstoot aan nemen, en dit alles zuig ik niet uit mijn duim.
Oh, en nog een goeie, polygamie is toch verboden in het westen?
Kijk en huiver hoe ALWEER een KLEIN groepje het verpest voor de overgrote meerderheid,
volgens deze rechts extremistische racist, want alweer zo'n iemand die de geslaagde multikul
durf te bekritiseren, dus het stempeltje even op plakken, want je wilt we weten wie
er andere mensen zonder aanleiding tegen elkaar opzet met mogelijk fatale gevolgen!
(vanaf 36.30)
https://www.youtube.com/watch?v=laK83WTh0J4Nou, dit alles is slechts een greep uit de vele nieuwsfeiten die ik in mijn favorieen verzameld heb,
en het meeste dus de nederlandse media amper of helemaal niet haalt, en uiteraard gemaakt
door extreem rechtse racisten, nazi's en volksopruiers, dus neem het allemaal vooral niet serieus
en blijf volhouden dat het nog steeds om een kleine minderheid gaat.
En zeg nou zelf. als de problemen dan echt door een piepkleine minderheid veroorzaakt word,
is het dan niet vreemd dat die het hele westen op hun kop kunnen zetten?
Zou je dan niet zo'n kleine minderheid gewoon oppakken en er uit knikkeren,
om zo ook de goeden te verlossen van degene die hen allen een slechte naam bezorgen?
Want de goeden KUNNEN er gewoon geen problemen mee hebben als je de slechte
er uit flikkert, dus hoe zit dat dan met die zogenaamde minderheid die het telkens weer verpest
voor de grote groep goeden? En dan altijd weer dezelfde, want als het elke keer anderen zijn,
dan is het toch niet zo'n kleine groep als beweerd word. Tja, verwarrend en tegenstrijdig allemaal he?