heuvels schreef:
circusfan schreef:
De aanblik op de eerste foto van het circus aan de voorkant ziet er zo maar donker uit.
Zat er dan heel geen verlichting op de tent?
Nee, ik wist dat het in de buurt van de vorige locatie was, dacht dat ik het circus van daar wel gemakkelijk zou zien maar moest in het donker echt even zoeken tot ik het circus had gevonden. Ik vreesde al even dat ze de boel voortijdig hadden afgebroken.
Zal wel een kwestie van tijdnood zijn geweest, maar draagt niet bij tot een goede reclame voor het circus....er rijden daar per dag duizenden auto's voorbij, en deze tijd van het jaar is de spits pikkedonker.
Ze staan onderhand letterlijk op de vluchtstrook vd snelweg, dus een betere zichtlokatie kunnen ze zich niet wensen, maar dan moeten ze wel de feestverlichting aansteken,
want zo ziet het er maar uit alsof ze gesloten zijn. Ik zeg altijd, licht, geluid en kostuums maken de halve act, dus gaat het ook om de uitstraling en de verpakking,
en dat het dit jaar allemaal tegenzit, stralen ze dan ook op deze manier flink uit. Echt zonde, want ze hadden best wel de dag na de eerste voorstelling even met een paar mensen
wat giolandes op de tent kunnen hangen en het aanzicht van het circus kunnen verlichten. Dat alles niet gladjes is verlopen is een ding, maar laat dan zien dat je er staat, want op zo'n mooie lokatie zegt de aanblik van het circus meer dan 1000 reclameborden.