Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel di jun 17, 2025 9:22 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo okt 28, 2012 4:55 pm 

De cabaretiers Mike en Thomas zijn weer terug met een nieuwe, nog kersterigere kerstrevue. Vol spectaculaire en onverwachte gasten. Behalve theatericoon Frits Lambrechts en Babette van Veen levert ook voetbaljongleur en acrobaat Marco Bonisimo zijn bijdrage aan deze heerlijke show vol muziek en grollen. Als boom welteverstaan.
In juli kreeg Marco een telefoontje of hij mee wilde werken. Met de brandende zon op het hoofd begon de brainstorm over zijn rol. Regisseur Pieter Tiddens heeft hem met succes weten uit te dagen om een aantal compleet nieuwe acts en skills onder de knie te krijgen. Onder andere met een bladblazer. Ondertussen werd door Mike en Thomas gepaste druk uitgeoefend om een lied te zingen. Inmiddels zijn de try-outs in volle gang en danst, zingt en springt de boom met nog een spannende bijrol door de voorstelling heen. Met natuurlijk als hoogtepunt een jongleeract met Babette van Veen als assistente, maar dan net even anders. Meer informatie over de speellijst en het programma http://www.bunkertheaterzaken.nl/mike-thomas/kerstrevue/

BerichtGeplaatst: za nov 03, 2012 12:55 am 

Bonisimo is echt geweldig in die show van Mike en Thomas. Veel circusvrienden zullen zich nog wel de laatste bijeenkomst kunnen herinneren van de circusnieuwsbriefvrienden in Enschede meen ik in 2005? Daar had Bonisimo een geniaal optreden op het strakke koord. Je moet vaak echt van het genre Mike en Thomas houden om de kerstrevue te bezoeken. Ik hoor niet tot die categorie, maar ik ben sinds mijn BIC opleiding een absolute fan van Bonisimo, die me in Groningen heeft geleerd te jongleren met clubs, ballen en die me heeft geleerd te durven balanceren op de circusbal. Zoals al op de voorpagina te zien was, Bonisimo was aangekleed als kerstboom. Wat je niet op die foto zag, was dat hij zich o.a. voortbewoog op rolschaatsen en op de circusbal. Dit multitalent kan zingen, acteren, een zeer expressieve clown spelen zonder schmink, voetbalmanipulatie, jongleren met 4 ballen, clubs, ringen, acrobatiek, qua timing is hij fantastisch, de lieveling van het publiek in Leiden, de ster van de avond... alhoewel, ik zag via twitter dat er nogal wat fans van deze circusgenie in Leiden in de zaal zaten. Dus ik zou iedereen aanraden, bijt je door de flauwigheid heen van de bekende grappenmakers Mike en Thomas, die qua woordgrappenzangkunst echt niet kunnen tippen aan Toon Hermans (gets ik word echt oud). Het kerstverhaal dat uitgebeeld wordt blinkt ook niet echt uit, maar neem het voor lief, want de echte artiest is Marco Bonisimo! Ga het zien dus. Overigens ook een compliment aan Frits Lambrechts voor zijn declamatie, humor, en zang en pianospel, en dank aan Mike en Thomas voor dit grandioze podium.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00