magnum schreef:
Misschien wordt er wel bewust op een faillissement aangestuurd. Vervolgens koop je het hele circus op tegen een schijntje en maakt een doorstart met een nieuwe BV. Zullen inderdaad wel wat stromannen zijn.
Dat is wat ik ook denk.
Citaat FB:
'Beste vrienden vandaag de zwaarste dag uit mijn leven. Het leek wel als of we de grootste drugs criminelen waren 6 politie agenten 20 man van de belasting. We werden behandeld als de grootste criminelen. We mochten niks meer aanraken mee nemen privé eigendommen werd beslag op gelegd. Voor een bedrag van 100,000 euro werd er beslag gelegd en van het terrein gehaald omdat ik vlucht gevaarlijk ben. Der kwamen meer als 30 man op draven om het materiaal in beslag te nemen. Twee weken geleden goede afspraken gemaakt maar helaas meneer had daar toch geen zin in en stond vanmorgen om half 11 met een dwangbevel om in een uur 100,000 euro te betalen of der zou beslag gelegd worden en het materiaal zou van het terrein gehaald worden in verband met vluchtgevaar. Wij hebben alles geprobeerd en gezegd dat het onmogelijk is om 100,000 euro te kunnen regelen zelfs 3 advocaten konden het niet tegen houden. Maar het mooie aan dit verhaal het materiaal is niet meer van Circus Herman Renz wij huren dit van mijn investeerder. Maar wat ik hier mee wil zeggen grote bedrijven hebben 20.000000 miljoen schuld en mogen gewoon door draaien ik heb 100,000 euro schuld word alles in beslag genomen. En wat denk je wat het vandaag gekost heeft een afsleep bedrijf met 3 transporten een takelwagen 15 man personeel, 6 man politie ,20 man van de belasting ,plus 26 man personeel van Herman renz die 100 euro per persoon kreeg om alles in te pakken. Allemaal belasting geld. En dan nog de schade claims die der gaan komen. Het was echt weer het werk van een gefustreerde belasting ontvanger meneer de Dapperen. Ontvanger van belastingdienst Eindhoven. Al met al een dag om nooit te vergeten. En nu een heel groot dank u wel voor al de berichten mijn inbox mijn Messenger vol. Dit doet ons goed heel goed. En let op Circus Herman Renz komt Terug sterker dan nooit tevoren VRIENDEN BEDANKT EN OOK DE HATERS IK BEN DER NOG HERMAN RENZ KOMT TERUG'.