max schreef:
Dat kan ik ook heel goed begrijpen, dat de meeste circussen hun campingtournee, niet op het circusweb plaatsen en ook niet in de circusbladen, dit zal wel een afspraak zijn denk ik met de campinghouders, die dan heel wat mensen van buiten de camping over de vloer krijgen, de circussen die wel de campingtournee bekend maken zijn volgens mij dan ook niet zo goed bezig, want je draait op de campings toch speciaal voor de campinggasten. Dat van Assen v.w.b. Circus Harlekino, zijn openbare voorstellingen dus dat is een andere kwestie en hier had Peter Verberk, dan ook geen moeite mee, zo komt het dus ook te staan in de eerstvolgende Circusnieuwsbrief. Ik heb Peter inmiddels al een aantal gegevens omtrent Assen opgestuurd zoals een aktuele plattegrond v.w.b. het plaatsen van de reclameborden en ook een aktuele gemeentegids met hierin o.a. alle adressen van krant, huis-aan huisbladen, radio, tv en kabelkrant, ook zal ik meehelpen met de uithang bij de winkels en horeca en het verspreiden van flyers/reductiebonnen. max.
erg goed van je Max! het is niet alleen aardig maar ook nog eens leuk. ik heb dat dit jaar bij Bavaria gedaan super was dat